Календарне планування навчального матеріалу з Англійської мови для учнів 7-х класів загальноосвітніх навчальних закладів за підручником А.М.Несвіт "English" 2015р.зі змістовими лініями
№ |
Дата |
Тематика спілкування
|
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Домашнє завдання |
Інтегровані змістові лінії |
|||||||
Лексика |
Граматика |
Зорове сприймання (читання)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Усна взаємодія (діалог) Усне продукування (монолог) |
Писемне продукування (письмо) |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||
І семестр |
|||||||||||||||
Тема : «Я, моя сім’я, мої друзі» 11 годин |
|||||||||||||||
1 |
|
Знову до школи. |
Висловлювати свої почуття, враження та емоції |
I`m happy… I`m glad… I`m excited…
|
Happy, exited, cheerful, interested, glad, calm, communicate, take a lot of pho-tos, To go an excur-sion, to play games on the beach, to spend a month at grandma’s, to take so-me photos |
The Present Simple / Past Simple Tenses.
|
Впр.2 ст.5-6
|
|
Впр.1 ст.5 Впр.3 ст.6 Впр.4-6 ст.7
|
|
Впр.7 ст.7
|
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
Порівнює сімейні традиції |
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини |
|
2 |
|
Мої літні канікули |
Описувати, розповідати, характеризувати |
Will I find…? Will I get on…? Will I Like…? |
ЛО уроку |
Linking words. Will I? |
Впр.2,3 ст.8
|
|
Впр.1 ст.8 Впр.4 ст.9
|
|
Впр.5 ст.9
|
|
|||
3 |
|
Новий навчальний рік. Мій урок англійської мови |
Висловлювати свої почуття, враження та емоції. Запитувати та надавати інформацію |
Will I find…? Will I get on…? Will I Like…? I like it. I don`t like it |
Back to school, flexible, to share the attention, to ruin, to upset, to wonder, to get on well. To apply, to keep your eye on |
The Present Simple Tense. Will I? |
Впр.2 ст.10-11 Впр.2 ст.12 |
|
Впр.1 ст.10 Впр.3 ст.11 Впр.1 ст.12 Впр.3 ст.13 |
Впр.4, 5 ст.11 Впр.4,5 ст.13 |
Впр.6 ст.11 Впр.6 ст.13
|
|
|||
4 |
|
Моя родина |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
To like/don`t like doing smth |
To be interested in, to be caring, to be exce-llent at smth, to be fond of smth |
Gerund (Verbs+ing)
|
Впр.2 ст.16-17 Впр.3 ст.17 |
|
Впр.1 ст.16 |
Впр.4 ст.17 Впр.5 ст.18 |
Впр.6 ст.18 |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
Порівнює сімейні традиції |
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини |
|
5 |
|
Родинні зв’язки |
Висловлювати свої почуття, враження та емоції. Запитувати та надавати інформацію |
To like/don`t like doing smth |
To be good at, to be full of, to set a good example, to like (love)doing something, to be good with smb’s hands |
Reflexive pronouns
|
|
Впр.2 ст.19 |
Впр.1 ст.18 Впр.3 ст.19 Впр.5 ст.19 |
Впр.4 ст.19 |
Впр.6 ст.19 |
|
|||
6 |
|
Моя родина |
Описувати, розповідати, характеризувати |
I want to introduce my… |
Get on well with, a lot of things in common |
Pronouns: object, reflexive |
Впр.2,3 ст.20 |
|
Впр.1 ст.20 Впр.4,5 ст.21 |
|
Впр.6 ст.21 |
|
|||
7 |
|
Домашні обов’язки |
Запитувати та надавати інформацію. Оцінювати стан речей, події, факти. Обмінюватись думками. |
What do you usually do? What do you do well? |
To make one’s bad, to tidy up the room, to wash up, to iron clothes, to water flowers, to sew buttons, to wash clothes, to cook meals, to dust the furniture, to vacuum the carpet |
To have to Past Simple |
Впр.2 ст.22-23 |
|
Впр.1 ст.22 Впр.3-5 ст.23 |
|
Впр.6 ст.23 |
|
|||
8 |
|
Розподілення домашніх обов’язків |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації. Аргументувати свій вибір, точку зору |
Do you like to work about the house? What do you usually do?
|
Besides, taking care of…, set the table/ to do the laundry, keep in the right place
|
to have to |
Впр.2 ст.24-25 |
|
Впр.1 ст.24 Впр.3 ст.25 |
Впр.4 ст.26 Впр.5a ст.26 |
Впр. 5b ст.26 |
|
|||
9 |
|
Сімейний відпочинок |
Запитувати та надавати інформацію. Пропонувати, приймати та відхиляти пропозицію |
|
To make quite a lot of money, to assist, to water the lawn |
Tag questions. Type of the questions. |
Впр.2 ст.27 Впр.3 ст.28
|
|
Впр.1 ст.27 |
Впр.4 ст.28 Впр.5 ст.29 |
Впр.6 ст.29 |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
Порівнює сімейні традиції |
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини |
|
10 |
|
Сімейні традиції |
Обмінюватись думками. Висловлювати свої почуття, враження та емоції. |
We have got some traditions in our family. |
ЛО уроку |
Tag questions |
Впр.2b ст.30 |
Впр.2а ст.31 |
Впр.1 ст.30 Впр.3 ст.31 |
Впр.4 ст.31-32 |
Впр.5 ст.32 |
|
|||
11 |
|
Моя родина Узагальнення вивченого матеріалу |
Обмінюватись думками. Аргументувати свій вибір, точку зору |
|
ЛО теми |
Tag questions. Tenses of the verb |
Впр.2 ст.33 |
|
Впр.4 ст.34 |
Впр.1 ст.32 Впр.3 ст.33 |
Впр.5 ст.34 |
|
|||
Тема : «Харчування» 8 годин |
|||||||||||||||
12 |
|
Продукти харчування |
Запитувати та надавати інформацію. Аргументувати свій вибір, точку зору |
I like… It’s delicious. I really like it… It’s healthy. I don’t like…I hate… |
Sweets, fruits, bread, sausage, butter,sour cream, a pizza,vege-tables, a hamburger,ice cream, fish, cakes, spaghetti, jam |
Present Simple Uncoun-table nouns |
|
Впр.2 ст.39 |
Впр.1 ст.38 Впр.4 ст.39 |
Впр.3 ст.39 |
Впр.5 ст.39 |
|
|
Обговорює різні способи приготування її для збереження здоров’я та дотримання безпеки |
|
13 |
|
Корисна та некорисна їжа |
Описувати, розповідати, характеризува-ти. Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації
|
Let… don`t let… are allowed… aren`t allowed |
Packed lunch, instead, to grab, a healthy snack, schedule, alert. |
Структурu To let smb. do smth., to be allowed |
Впр.2 ст.40 |
|
Впр.1 ст.40 Впр.4,5 ст.41 |
Впр.3 ст.41 |
Впр.6 ст.41 |
|
|
|
|
14 |
|
Наша кухня |
Запитувати та надавати інформацію. Оцінювати стан речей, події, факти
|
My kitchen is… There is a… There are… |
Впр.1а ст.42 |
Структура There is / There are |
|
Впр.1а ст.42 |
Впр.1b ст.42 Впр.2 ст.42-43 Впр. 3b ст.43 |
Впр.3а ст.43 Впр.4 ст.43 |
Впр.5 ст.43 |
|
|
|
|
15 |
|
Кухонне приладдя |
Запитувати та надавати інформацію.
|
I like… I use… |
A set of knives, a grill, a pot, a food processor, a wooden spoon, a bottle ope-ner, a can opener, a ladle, a hand mi-xer, a mea-suring cup, a vegetable steamer, a wok. |
Present Simple
|
|
Впр.1a ст.44 Впр.3b ст.44 |
Впр. 1b ст.44 Впр.2 ст.44 |
Впр.3a ст.44 Впр.4 a,b ст.45 |
Впр.5 ст.45 Написати рецепт |
|
|
|
|
16 |
|
Приготування їжі |
Запитувати та надавати інформацію. Обмінюватись думками |
I am going to cook… I like… I need… I use… |
Структура To be going to do smth. |
|
|
Впр.5 ст.45 Впр.7 ст.46 |
Впр.6 ст.45-46 |
Впр.8 ст.46 |
|
|
|
||
17 |
|
Сервірування столу |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації. Просити про допомогу |
Why don’t we… Let’s… |
A place setting |
So do I |
|
Впр.3b ст.47 |
Впр.1 ст.46 Впр.4a,b ст.48 |
Впр.2 ст.46 Впр.3а ст.47 Впр.5 ст.48
|
Впр.6 ст.48 |
|
|
Обговорює різні способи приготування її для збереження здоров’я та дотримання безпеки |
|
18 |
|
На кухні з дідусем |
Просити про допомогу. Оцінювати стан речей, події, факти |
Where can I find? Can I help you with…? |
Smell, home-smoked, jelly, taste, cleared, dry, neither, removed, rinsed, guilt |
The Past Perfect Tense |
Впр.2 ст.49 |
|
Впр.5 ст.50 |
Впр.1 ст.49 |
Впр.6 ст.51 |
|
|
|
|
19 |
|
Харчування. Узагальнення вивченого матеріалу |
Обмінюватись думками. Аргументувати свій вибір, точку зору |
|
ЛО теми |
|
|
|
Впр.5 ст.52 |
Впр.3 ст.51 |
Впр.6 ст.53 |
|
|
|
|
Тема : «Охорона здоров’я» 9 годин |
|||||||||||||||
20 |
|
Як ти себе почуваєш? |
Запитувати та надавати інформацію. |
I feel fine. She looks happy. He looks tired. I feel sick. He feels cold. She feels hot. |
Fine, happy, tired, sick, cold, hot. |
The Present Simple Tense. |
Впр.4 ст.58 |
Впр.1 ст.56 Впр.2а ст.56 |
Впр.2b ст.57 |
Впр.3 ст.57 |
Впр.5 ст.59 |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини |
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії |
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
21 |
|
Хвороби та симптоми |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації. |
I feel fine. She looks happy. He looks tired. I feel sick. He feels cold. She feels hot. |
An earache, a backache, a stoma-chache, toothache, a bad cold, a cough, a sore throat, a headache, a high temperature, a pain in the knee, a pain in the elbow |
|
Впр.4 ст.60-61
|
Впр.1 ст.59 Впр.2 ст.60 |
Впр.3 ст.60 Впр.5 ст.61 |
|
Впр.6 ст.61 |
|
|||
22 |
|
Візит лікаря |
Оцінювати стан речей, події, факти |
How do you feel? |
A fever, quinsy, to call the doctor, to stay in bed, to gargle a throat |
|
Впр.2 ст.62 Впр.3 ст.63 |
|
Впр.1 ст.62 Впр.4 ст.63 |
Впр.5 ст.63 |
Впр.6 ст.63 |
|
|||
23 |
|
Що робити, щоб бути здоровим? |
Оцінювати стан речей, події, факти Пропонувати, приймати та відхиляти пропозицію. Просити про допомогу |
How do you feel? Were you ill? I had a… |
To feel ill, to phone the mother, to take smb home, to examine the patient, to write a prescription. To go to the chemist’s, to take the medicine (pills), to fell better |
Модальні дієслова must, mustn’t, should, shouldn’t |
Впр.5 ст.65 |
Впр.1 ст.64 Впр.3 ст.64 |
Впр.2 ст.64 Впр.4 ст.64 |
Впр.3 ст.64 |
Впр.6 ст.65 |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини |
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії |
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
24 |
|
Лікування та профілактик-ка |
Пропонувати, приймати та відхиляти пропозицію. Обмінюватись думками. |
You should… You must/ mustn’t |
Dirt, pillow, to feel pulse, fingernails, breathe, to go in for sport, to smoke, to go to bed late, to eat too much, to eat many sweets, to eat fruit and vegetables, an aspirin, a cough syrup/ cough drops, a nasal spray, cold tablets, vitamins, eye drops, a pill/a tablet, a teaspoon/ a table-spoon, an ointment, a heating pad, an ice pack, a lotion |
Модальні дієслова must, mustn’t, should, shouldn’t |
Впр.2 ст.66 Впр.3 ст.66 |
Впр.1 ст.65 |
Впр.4 ст.67 |
|
Впр.5 ст.67 |
|
|||
25 |
|
Надання першої допомоги |
Пропонувати, приймати та відхиляти пропозицію. |
I have a… I think… I need… |
Bleeding, small burn or scald, choking, a broken bone, a shock, to press a clean piece of cloth, to tie a bandage, to swallow smth./to hit somebody on the back, to call an ambulance. |
Types of Questions |
Впр.3 ст.69 |
Впр.2a ст.68 |
Впр.1 ст.68 Впр.2b ст.68 |
Впр.4 ст.69 |
Впр.5 ст.69 |
|
|||
26 |
|
Хвороби та їх лікування |
Запитувати та надавати інформацію. Обмінюватись думками. |
What should I do? |
|
Впр.2 ст.70-71 Впр.4 ст.71 |
Впр.1 ст.70 |
Впр.5 ст.72 |
Впр.3 ст.71 |
Впр.6 ст.72 |
|
||||
27 |
|
У лікарні. Написання листа. |
Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям. |
|
ЛО уроку |
An informal letter |
Впр.3 ст.73 |
|
Впр.1 ст.72 Впр.2 ст.72 Впр.4 ст.73 |
Впр.5 ст.73 |
Впр.6 ст.74 |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини |
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії |
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
28 |
|
Віртуальна реальність: чи потрібне лікування? Узагальнення вивченого матеріалу |
Обмінюватись думками. Аргументувати свій вибір, точку зору |
|
ЛО теми |
Grammar revision |
Впр.1 ст.74 Впр.3 ст.75 |
Впр.5b ст.76 |
Впр.2 ст.74 Впр.4 ст.75 Впр.5a ст.76 |
|
Впр.6 ст.76 |
|
|||
29 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
Test |
|
|
Повторити матеріал |
|
|
|
|
30 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
Test |
|
|
|
Повторити матеріал |
|
|
|
|
31 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
Test |
Повторити матеріал |
|
|
|
|
32 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Test |
|
Повторити матеріал |
|
|
|
|
ІІ семестр |
|||||||||||||||
Тема : «Кіно і театр» 8 годин |
|||||||||||||||
33 |
|
Наш вільний час |
Описувати, розповідати, характеризувати. Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
What are you going to do? |
A theatre, a cinema, an opera, a ba-llet, a the-atrical per-formance,a film plot, an ac-tor, an actress,viewer, audie-nce, partici-pant,to cast a glance. |
going to |
Впр.3 ст.81 |
|
Впр.1 ст.80 Впр.2 ст.80 Впр.4 ст.82 |
|
Впр.5 ст.82 |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
Обговорює можливості замовлена квитків онлайн |
34 |
|
Фільми та їх різновиди |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації. Висловлювати свої враження, почуття та емоції |
What kind of films do you like to watch? I like…
|
An action film, an adventure film, comedy, fantasy, a horror fil, a romance, a science fiction film, a thriller |
The Present Perfect Tense |
Впр.4 ст.84 |
Впр.3 ст.83 |
Впр.1 ст.82 Впр.2 ст.83 Впр.5 ст.84
|
Впр.6а ст.84 |
Впр. 6b ст.84 |
|
|
||
35 |
|
У кінотеатрі |
Запитувати та надавати інформацію. Просити про допомогу. Пропонувати, приймати та відхиляти пропозицію |
Do you want to watch this film? Two tickets for the film… |
A hall, a billboard, a box office, a refreshment stand |
|
Впр.2 ст.86 Впр.3а ст.86 |
Впр.1 ст.85 |
Впр.3b ст.87 Впр.4 ст.87 |
|
Впр.5 ст.87 |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
Обговорює можливості замовлена квитків онлайн |
36 |
|
Чи часто ти буваєш в кінотеатрі? Мій улюблений фільм. |
Запитувати та надавати інформацію. Висловлювати свої враження, почуття та емоції |
I like this film. It based on.. |
Running time, repetitive battle scene, annoying, satisfying closure |
A film review |
Впр.3 ст.88-89 |
|
Впр.1 ст.88 Впр.2 ст.88 Впр.4 ст.89 Впр.5 ст.89 |
Впр.6 ст.89 |
Впр.7 ст.89 |
|
|
||
37 |
|
Похід до театру |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації. Обмінюватись думками |
How often do you go to theatre? |
The lights, the curtain, the spot-light, the scenery, the stage, the chorus, a dancer,an orchestra, a balcony, the stalls, the usher, a programme, a ticket |
Wh-questions |
Впр.3 ст.91-92 Впр.4 ст.92 Впр.5 ст.93 |
Впр.1a ст.90 |
Впр.1b ст.90 |
Впр.2 ст.90 |
Впр.6 ст.93-94 |
|
|
||
38 |
|
Похід до театру |
Запитувати та надавати інформацію. Аргументувати свій вибір, точку зору |
How often do you go to theatre? |
ЛО уроку |
The Present Perfect Tense Types of Questions |
Впр.5 ст.96 |
|
Впр.1 ст.94 Впр.2 ст.94 Впр.3 ст.95 Впр.6 ст.96 |
Впр.4 ст.96 |
Впр.7 ст.96 |
|
|
||
39 |
|
Вистави та їх постановка |
Описувати, розповідати, характеризувати. Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям |
|
Occasion, excitement, the curtain to go up, struggle |
The theatrical performan-ce review |
Впр.2 ст.97 |
Впр.1 ст.97 |
Впр.3 ст.97 Впр.4 ст.98 |
|
Впр.5 ст.98 |
|
|
||
40 |
|
Світ кіно і театру. Узагальнення вивченого матеріалу |
Обмінюватись думками. Аргументувати свій вибір, точку зору |
|
ЛО теми |
Articles Types of Questions The Present Perfect Tense |
Впр.2а ст.99 Впр.4а ст.100 |
|
Впр.4b ст.100 |
Впр.1 ст.98 Впр.2b ст.99 Впр.3 ст.99 |
Впр.5 ст.100 |
|
|
||
Тема : «Спорт» 8 годин |
|||||||||||||||
41 |
|
Спорт в нашому житті |
Запитувати та надавати інформацію. Висловлювати свої враження, почуття та емоції Аргументувати свій вибір, точку зору |
Are you interested in…? It help me to be fit. |
To be cheerful, to feel excited, to be full of joy, to be delighted with, not to feel/ be tired/bored, to have a fabulous/ wonderful time |
|
Впр.2 ст.104 |
Впр.2 ст.104 |
Впр.1 ст.104 Впр.3, 4 ст.105 |
|
Впр.5 ст.105 |
|
|
|
|
42 |
|
Як довго ти займаєшся спортом? |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації. |
What is your favourite kind of…? I go in for… How are you getting on? I have been training for… |
To skip, to do karate, to play golf |
The Present Perfect Continuous Tense |
Впр.1a ст.106 Впр.2 ст.106 Впр.3a ст.107 |
Впр.1a ст.106 Впр.2 ст.106 |
Впр.1b,c ст.106 Впр.3b ст.107 Впр.4 ст.108 |
|
Впр.5 ст.108 |
|
Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту. Висловлює повагу до спортсменів з обмеженими можливостями |
Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань. Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту |
|
43 |
|
У спортивному центрі |
Запитувати та надавати інформацію. Обмінюватись думками. |
Do you go in for…? |
ЛО уроку |
|
Впр.3a ст.109 |
Впр.3a ст.109 |
Впр.1 ст.108 Впр.2 ст.109 Впр.3b ст.109 Впр.4 ст.110 |
|
Впр.5 ст.110 |
|
|
||
44 |
|
Ми займаємося спортом |
Описувати, розповідати, характеризувати. Обмінюватись думками. |
I go in for… |
Water sports, adventure sports, ball games, other individual sports |
The Present Perfect Continuous Tense |
Впр.2a ст.110 |
|
Впр.1 ст.110 Впр.2b ст.110 Впр.5 ст.111 |
Впр.3 ст.110 Впр.4 ст.110-111 |
Впр.6 ст.111 |
|
|
||
45 |
|
Золоті правила спорту |
Запитувати та надавати інформацію. Обмінюватись думками. |
I have been training for… I usually… To be fit I need… |
Sportsmanship, a referee, an opponent, teammate, to reserve, attitude, influences, a coach |
The Present Perfect and Present Perfect Continuous |
|
Впр.1 ст.111 Впр.2 ст.112 |
Впр.3 ст.112 Впр.4 ст.112 |
Впр.5 ст.112 Впр.6 ст.113 Впр.7 ст.113 |
Впр.8,9 ст.113 |
|
|
||
46 |
|
Спортивні події |
Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям |
Do you like to play sports?
|
The excitement of the competition, to admi-re, to show particular interest in, to applaud, to be enthusiastic |
A Report about a Sporting Event |
Впр.3 ст.114 |
Впр.2 ст.114 |
Впр.1 ст.114 Впр.4 ст.115 Впр.5 ст.115 |
|
Впр.6 ст.115 |
|
|
||
47 |
|
Відомі спортсмени |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції. Обмінюватись думками. |
My favourite sportsman is…
|
To be well-known, to be famous for, to have a great interest in, a strong will to win, to set realistic goals, to take part in sporting competitions, the competitive spirit |
|
Впр.2 ст.116-117 Впр.3 ст.117 |
Впр.1а ст.116 |
Впр.1b ст.116 Впр.4 ст.117 Впр.5 ст.117 |
|
Впр.6 ст.117 |
|
Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту. Висловлює повагу до спортсменів з обмеженими можливостями |
Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань. Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту |
|
48 |
|
Спорт. Узагальнення вивченого матеріалу |
Обмінюватись думками. Аргументувати свій вибір, точку зору |
|
ЛО теми |
The Present Perfect Continuous Tense Types of Questions |
|
|
Впр.4 ст.118-119 |
Впр.1 ст.118 Впр.2 ст.118 Впр.3 ст.118 |
Впр.5 ст.119 |
|
|
||
Тема : «Велика Британія: Лондон. Україна: Київ» 10 годин |
|||||||||||||||
49 |
|
Це - Лондон |
Запитувати та надавати інформацію. Описувати, розповідати, характеризувати. |
It remind me of… I like it. I am going to do the project and I think it will be interesting |
Визначні місця Лондона |
The Future Simple Tense Структура To be going to do smth. |
Впр.4a ст.124 Впр. 4b ст.124
|
Впр.2 ст.123 |
Впр.1 ст.122 Впр.3 ст.123 Впр.6 ст.124-125 |
Впр.5 ст.124 |
Впр.7 ст.125 |
|
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях |
|
|
50 |
|
Лондон |
Обмінюватись думками. Пропонувати, приймати та відхиляти пропозицію |
I’d like to visit… |
ЛО уроку |
Responses: So do I / Neither do I |
Впр.2 ст.126 Впр.3 ст.127 Впр.5 ст.129 |
Впр.4 ст.128 |
Впр.1 ст.126 Впр.6 ст.129 |
|
Впр.7 ст.129 |
|
|
|
|
51 |
|
З історії Лондона |
Запитувати та надавати інформацію. Оцінювати стан речей, події, факти |
In my opinion… I think…
As far as |
ЛО уроку |
Responses: So do I / Neither do I |
Впр.2 ст.130-131 Впр.4 ст.131 |
Впр.3 ст.131 |
Впр.1 ст.130 Впр.5 ст.132 Впр.6 ст.132 |
|
Впр.7 ст.132 |
|
|
|
|
52 |
|
Музеї Лондона |
Запитувати та надавати інформацію. Обмінюватись думками. |
I’d like to visit… I think… |
Crowded, shopping, bright city lights, busy, fantastic |
Describing a Place |
Впр.2 ст.133-134 Впр.4 ст.135 |
Впр.3 ст.134 |
Впр.1 ст.132 Впр.5a ст.136 |
Впр.5b ст.136 |
Впр.6 ст.136 |
|
|
|
|
53 |
|
Лондон. |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації. Аргументувати свій вибір, точку зору |
|
ЛО теми |
|
Впр.3 ст.137 Впр.4a ст.138 Впр.5a ст.138 |
|
Впр.1 ст.136-137 Впр.4b ст.138 Впр.5a ст.139
|
Впр.2 ст.137 |
Впр. 5b ст.139 |
|
|
|
|
54 |
|
Київ в мініатюрі |
Запитувати та надавати інформацію. Обмінюватись думками. |
I’d like to visit… I think… |
To see copies, recently, gorgeous |
So as an adjective and a conjunction |
Впр.3 ст.143 Впр.4 ст.143 |
|
Впр.1 ст.142 Впр.2 ст.142 Впр.5 ст.144 |
Впр.6a ст.144 |
Впр. 6b ст.144 |
Обговорює питання пов’язані із збереженням навколишнього середовище у своєму регіоні та державі |
Робить повідом повід про основні пам’ятки історії та культури Києва. Складає перелік правил поведінки під час екскурсії |
Запитує про/ пояснює правила безпеки пересування по Києву |
|
55 |
|
Визначні місця Києва |
Описувати, розповідати, характеризувати. Висловлювати свої враження, почуття та емоції. |
Most big cities in the world have their attractions |
Boast, attraction, contains, frescoes |
|
Впр.3 ст.146 Впр.4 ст.146 |
Впр.2 ст.145 |
Впр.1 ст.144 |
|
Впр.5 ст.147 |
|
|||
56 |
|
Старовинний Київ: Поділ |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації. |
It remind me of…
|
ЛО уроку |
Types of Questions |
Впр.5 ст.148 Впр.6 ст.149 |
|
Впр.1b ст.148 Впр.2,3,4 ст.148 Впр.7 ст.149 |
Впр.1a ст.147 |
Впр. 8,9 ст.150 |
|
|||
57 |
|
Серце столиці – Хрещатик |
Оцінювати стан речей, події, факти. Обмінюватись думками. |
Now it is wide and attractive street. In ancient times it was narrower. |
Capital, a stream, pavements, traffic, fashionable, stroll, swampy |
The Adjectives |
Впр.2 ст.151 |
Впр.4 ст.152 |
Впр.1 ст.150 Впр.3 ст.151 |
Впр.5 ст.152 |
Впр. 6,7 ст.153 |
|
|||
58 |
|
Майдан Незалежності. Київ. Узагальнення вивченого матеріалу |
Обмінюватись думками. Аргументувати свій вибір, точку зору |
It has played a prominent role in… |
ЛО уроку |
Tenses of the Verb |
Впр.4 ст.155 Впр.5 ст.155 Впр.1 ст.156 Впр.2 ст.156 |
Впр.2 ст.153 |
Впр.1 ст.153 Впр.3 ст.154 Впр.3 ст.156
|
Впр.4 ст.157 Впр.5 ст.158 |
Впр. 6,7 ст.155 Впр.6 ст.158 |
|
|||
Тема : «Шкільне життя» 8 годин |
|||||||||||||||
59 |
|
Позашкільна діяльність |
Запитувати та надавати інформацію. Аргументувати свій вибір, точку зору |
We have got a school choir. I have joined the drama club. |
A school orchestra, the drama club, a school newspaper, the sports club, arts and crafts club, piano classes, a school choir, the literature club, the nature study club |
The Present Perfect Tense |
Впр.3 ст.163 |
|
Впр.1 ст.162 Впр.2 ст.163 Впр.4 ст.164 |
Впр. ст. |
Підгот. розповідь “Клуб моєї мрії” |
|
Пропонує варіанти участі школи/ класу в житті громади |
|
|
60 |
|
Позашкільна діяльність |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції. Обмінюватись думками. |
I think I will join… Welcome to our… |
Впр.5 ст.164 |
Tenses of the Verb |
Впр.6 ст.165 |
Впр.6 ст.165 |
Впр.7 ст.165 |
Впр.5 ст.164 |
Впр.7 ст.165 |
|
|
|
|
61 |
|
Наш вільний час |
Запитувати та надавати інформацію. Пропонувати, приймати та відхиляти пропозицію |
I am fond of…
|
ЛО уроку |
So and Such |
Впр.4 ст.166 Впр.5 ст.167 |
Впр.2 ст.166 Впр.3 ст.166 |
Впр.1 ст.166 Впр.6 ст.168 |
|
Впр.7 ст.168 |
|
|
|
|
62 |
|
Соціальні проекти |
Обмінюватись думками. |
I am doing a school social project |
ЛО уроку |
Types of Questions |
Впр.4 ст.170 Впр.5 ст.171 |
|
Впр.1 ст.169 Впр.2 ст.169 Впр.3 ст.170 |
|
Створити Проект для моєї школи |
|
|
|
|
63 |
|
Соціальні проекти |
Обмінюватись думками. |
I am doing a school social project |
ЛО уроку |
Types of Questions |
Впр.7 ст.172 |
|
Впр.7 ст.172 |
Впр.6 ст.171 |
Впр.8 ст.172 |
|
Пропонує варіанти участі школи/ класу в житті громади |
|
|
64 |
|
Англійська мова – мова спілкування |
Обмінюватись думками. Аргументувати свій вибір, точку зору |
Learning a foreign language takes time and dedication, but it’s a road to your success. |
ЛО уроку |
Tenses of the Verb |
Впр.1 ст.172 Впр.3 ст.174 Впр.4 ст.174 |
|
Впр.2 ст.173 |
|
Впр.6 ст.174 |
|
|
|
|
65 |
|
Англійська мова – мова спілкування |
Оцінювати стан речей, події, факти. Висловлювати свої враження, почуття та емоції. |
|
ЛО уроку |
Tenses of the Verb |
Впр.7 ст.175 |
|
Впр.5 ст.174 |
Впр.6 ст.174 |
Впр.8 ст.175 |
|
|
|
|
66 |
|
Шкільне життя. Узагальнення вивченого матеріалу |
Обмінюватись думками. Аргументувати свій вибір, точку зору |
|
ЛО теми |
The Past Simple and The Past Perfect Tense |
Впр.4 ст.176 |
|
Впр.1 ст.175 Впр.5 ст.176 |
Впр.2 ст.176 Впр.3 ст.176
|
Впр.6 ст.177 |
|
|
|
|
67 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
Test |
|
|
Повторити матеріал |
|
|
|
|
68 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
Test |
|
|
|
Повторити матеріал |
|
|
|
|
69 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
Test |
Повторити матеріал |
|
|
|
|
70 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Test |
|
Повторити матеріал |
|
|
|
|