19 липня о 18:00Вебінар: Реалізація національно-патріотичного проекту в закладах дошкільної та середньої освіти

Календарне планування навчального матеріалу з Англійської мови для учнів 7х класів-загальноосвітніх навчальних закладів за підручником А.М.Несвіт "English" 2015р.

Про матеріал

Календарне планування навчального матеріалу з Англійської мови для учнів 7-х класів загальноосвітніх навчальних закладів за підручником А.М.Несвіт "English" 2015р.зі змістовими лініями

Перегляд файлу

 

Дата

Тематика спілкування

 

 

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Мовний інвентар

Комунікативні уміння

Домашнє завдання

Інтегровані змістові лінії

Лексика

Граматика

Зорове сприймання (читання)

 

 

Сприймання на слух (аудіювання)

 

 

Усна взаємодія (діалог)

Усне продукування (монолог)

Писемне продукування (письмо)

Екологічна безпека та 

сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоровя і безпека

Підприємливість та

фінансова грамотність

І семестр

Тема : «Я, моя сімя, мої друзі» 11 годин

1

 

Знову до школи.

Висловлювати свої почуття, враження та емоції

I`m happy…

I`m glad…

I`m excited…

 

Happy, exited, cheerful, interested, glad, calm, communicate, take a lot of pho-tos, To go an excur-sion, to play games on the beach, to spend a month at grandma’s, to take so-me photos

The Present Simple / Past Simple Tenses.

 

Впр.2 ст.5-6

 

 

Впр.1 ст.5

Впр.3 ст.6

Впр.4-6 ст.7

 

 

Впр.7 ст.7

 

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток

Порівнює сімейні традиції

Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини

 

2

 

Мої літні канікули

Описувати, розповідати, характеризувати

Will I find…?

Will I get on…?

Will I Like…?

ЛО уроку

Linking words.

Will I?

Впр.2,3 ст.8

 

 

Впр.1 ст.8

Впр.4 ст.9

 

 

Впр.5 ст.9

 

 

3

 

Новий навчальний рік. Мій урок англійської мови

Висловлювати свої почуття, враження та емоції. Запитувати та надавати інформацію

Will I find…?

Will I get on…?

Will I Like…? I like it.

I don`t like it

Back to school, flexible, to share the attention, to ruin, to upset, to wonder, to get on well. To apply, to keep your eye on

The Present Simple Tense.

Will I?

Впр.2 ст.10-11

Впр.2 ст.12

 

Впр.1 ст.10

Впр.3 ст.11

Впр.1 ст.12

Впр.3 ст.13

Впр.4, 5 ст.11

Впр.4,5 ст.13

Впр.6 ст.11

Впр.6 ст.13

 

 

4

 

Моя родина

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

To like/don`t like doing smth

To be interested in, to be caring, to be exce-llent at smth, to be fond of smth

Gerund (Verbs+ing)

 

Впр.2 ст.16-17

Впр.3 ст.17

 

Впр.1 ст.16

Впр.4 ст.17

Впр.5 ст.18

Впр.6 ст.18

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток

Порівнює сімейні традиції

Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини

 

5

 

Родинні зв’язки

Висловлювати свої почуття, враження та емоції. Запитувати та надавати інформацію

To like/don`t like doing smth

To be good at, to be full of, to set a good example, to like (love)doing something, to be good with smb’s hands

Reflexive pronouns

 

 

Впр.2 ст.19

Впр.1 ст.18

Впр.3 ст.19

Впр.5 ст.19

Впр.4 ст.19

Впр.6 ст.19

 

6

 

Моя родина

Описувати, розповідати, характеризувати

I want to introduce my…

Get on well with, a lot of things in common

Pronouns:

object, reflexive

Впр.2,3 ст.20

 

Впр.1 ст.20

Впр.4,5 ст.21

 

Впр.6 ст.21

 

7

 

Домашні обов’язки

Запитувати та надавати інформацію. Оцінювати стан речей, події, факти. Обмінюватись думками.

What do you usually do?

What do you do well?

To make one’s bad, to tidy up the room, to wash up, to iron clothes, to water flowers, to sew buttons, to wash clothes, to cook meals, to dust the furniture, to vacuum the carpet

To have to

Past Simple

Впр.2 ст.22-23

 

Впр.1 ст.22

Впр.3-5 ст.23

 

Впр.6 ст.23

 

8

 

Розподілення домашніх обов’язків

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації. Аргументувати свій вибір, точку зору

Do you like to work about the house?

What do you usually do?

 

Besides, taking care of…, set the table/ to do the laundry, keep in the right place

 

to have to

Впр.2 ст.24-25

 

Впр.1 ст.24

Впр.3 ст.25

Впр.4 ст.26

Впр.5a ст.26

Впр.

5b

 ст.26

 

9

 

Сімейний відпочинок

Запитувати та надавати інформацію. Пропонувати, приймати та відхиляти пропозицію

 

To make quite a lot of money, to assist, to water the lawn

Tag questions.

Type of the questions.

Впр.2 ст.27

Впр.3 ст.28

 

 

Впр.1 ст.27

Впр.4 ст.28

Впр.5 ст.29

Впр.6 ст.29

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток

Порівнює сімейні традиції

Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини

 

10

 

Сімейні традиції

Обмінюватись думками. Висловлювати свої почуття, враження та емоції.

We have got some traditions in our family.

ЛО уроку

Tag questions

Впр.2b ст.30

Впр.2а ст.31

Впр.1 ст.30

Впр.3 ст.31

Впр.4 ст.31-32

Впр.5 ст.32

 

11

 

Моя родина

Узагальнення вивченого матеріалу

Обмінюватись думками. Аргументувати свій вибір, точку зору

 

ЛО теми

Tag questions. Tenses of the verb

Впр.2 ст.33

 

Впр.4 ст.34

Впр.1 ст.32

Впр.3 ст.33

Впр.5 ст.34

 

Тема : «Харчування» 8 годин

12

 

Продукти харчування

Запитувати та надавати інформацію. Аргументувати свій вибір, точку зору

I likeIts delicious.     I really like it        

 Its healthy. I dont likeI hate

Sweets, fruits, bread, sausage, butter,sour cream, a pizza,vege-tables, a hamburger,ice cream, fish, cakes, spaghetti, jam

Present

Simple

Uncoun-table  nouns

 

Впр.2 ст.39

Впр.1 ст.38

Впр.4 ст.39

Впр.3 ст.39

Впр.5 ст.39

 

 

Обговорює різні способи приготування її для збереження здоровя та  дотримання безпеки

 

13

 

Корисна та некорисна їжа

Описувати, розповідати, характеризува-ти. Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

 

Let…

don`t let…

are allowed…

aren`t allowed

Packed lunch, instead, to grab, a healthy snack, schedule, alert.

Структурu     To let smb. do smth.,

to be

allowed

Впр.2 ст.40

 

Впр.1 ст.40

Впр.4,5 ст.41

Впр.3 ст.41

Впр.6 ст.41

 

 

 

14

 

Наша кухня

Запитувати та надавати інформацію. Оцінювати стан речей, події, факти

 

My kitchen is…

There is a… There are…

Впр.1а ст.42

Структура There is / There are

 

Впр.1а ст.42

Впр.1b ст.42

Впр.2 ст.42-43

Впр. 3b ст.43

Впр.3а ст.43

Впр.4 ст.43

Впр.5 ст.43

 

 

 

15

 

Кухонне приладдя

Запитувати та надавати інформацію.

 

I like…

I use…

A set of knives, a grill, a pot, a food processor, a wooden spoon, a bottle ope-ner, a can opener, a ladle, a hand mi-xer, a mea-suring cup, a vegetable steamer, a wok. 

Present

Simple

 

 

Впр.1a ст.44

Впр.3b ст.44

Впр. 1b  ст.44

Впр.2 ст.44

Впр.3a ст.44

Впр.4 a,b ст.45

Впр.5 ст.45

Написати  рецепт

 

 

 

16

 

Приготування їжі

Запитувати та надавати інформацію. Обмінюватись думками

I am going to cook

I like

I need

I use

Структура

To be going to do smth.

 

 

Впр.5 ст.45

Впр.7 ст.46

Впр.6 ст.45-46

Впр.8 ст.46

 

 

 

17

 

Сервірування столу

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації. Просити про допомогу

Why don’t we…

Let’s…

A place setting

So do I

 

Впр.3b ст.47

Впр.1 ст.46

Впр.4a,b ст.48

Впр.2 ст.46

Впр.3а ст.47

Впр.5 ст.48

 

Впр.6 ст.48

 

 

Обговорює різні способи приготування її для збереження здоровя та  дотримання безпеки

 

18

 

На кухні з дідусем

Просити про допомогу. Оцінювати стан речей, події, факти

Where can I find?

Can I help you with…?

Smell, home-smoked, jelly, taste, cleared, dry, neither, removed, rinsed, guilt

The Past Perfect Tense

Впр.2 ст.49

 

Впр.5 ст.50

Впр.1 ст.49

Впр.6 ст.51

 

 

 

19

 

Харчування.

Узагальнення вивченого матеріалу

Обмінюватись думками. Аргументувати свій вибір, точку зору

 

ЛО теми

 

 

 

Впр.5 ст.52

Впр.3 ст.51

Впр.6 ст.53

 

 

 

Тема : «Охорона здоровя» 9 годин

20

 

Як ти себе почуваєш?

Запитувати та надавати інформацію.

I feel fine. She looks happy. He looks tired.

I feel sick. He feels cold. She feels hot.

Fine, happy, tired, sick, cold, hot.

The Present Simple Tense.

Впр.4 ст.58

Впр.1 ст.56

Впр.2а ст.56

Впр.2b ст.57

Впр.3 ст.57

Впр.5 ст.59

Дискутує довкола питань екології життя та здоровя людини

Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії

Обговорює шляхи профілактики захворювань

 

21

 

Хвороби та симптоми

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації.

I feel fine. She looks happy. He looks tired.

I feel sick. He feels cold. She feels hot.

An earache, a backache, a stoma-chache, toothache, a bad cold, a cough, a sore throat, a headache, a high temperature, a pain in the knee, a pain in the elbow

 

Впр.4 ст.60-61

 

Впр.1 ст.59

Впр.2 ст.60

Впр.3 ст.60

Впр.5 ст.61

 

Впр.6 ст.61

 

22

 

Візит лікаря

Оцінювати стан речей, події, факти

How do you feel?

A fever, quinsy, to call the doctor, to stay in bed, to gargle a throat

 

Впр.2 ст.62

Впр.3 ст.63

 

Впр.1 ст.62

Впр.4 ст.63

Впр.5 ст.63

Впр.6 ст.63

 

23

 

Що робити, щоб бути здоровим?

Оцінювати стан речей, події, факти Пропонувати, приймати та відхиляти пропозицію. Просити про допомогу

How do you feel?

Were you ill?

I had a…

To feel ill, to phone the mother, to take smb home, to examine the patient, to write a prescription. To go to the chemist’s, to take the medicine (pills), to  fell better

Модальні дієслова must, mustn’t, should, shouldn’t

Впр.5 ст.65

Впр.1 ст.64

Впр.3 ст.64

Впр.2 ст.64

Впр.4 ст.64

Впр.3 ст.64

Впр.6 ст.65

Дискутує довкола питань екології життя та здоровя людини

Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії

Обговорює шляхи профілактики захворювань

 

24

 

Лікування та профілактик-ка

Пропонувати, приймати та відхиляти пропозицію. Обмінюватись думками.

You should… You must/

mustn’t

Dirt, pillow, to feel pulse, fingernails, breathe, to go in for sport, to smoke, to go to bed late, to eat too much, to eat many sweets, to eat fruit and vegetables, an aspirin, a cough syrup/ cough drops, a nasal spray, cold tablets, vitamins, eye drops, a pill/a tablet, a teaspoon/ a table-spoon, an ointment, a heating pad, an ice pack, a lotion

Модальні дієслова must, mustn’t, should, shouldn’t

Впр.2 ст.66

Впр.3 ст.66

Впр.1 ст.65

Впр.4 ст.67

 

Впр.5 ст.67

 

25

 

Надання першої допомоги

Пропонувати, приймати та відхиляти пропозицію.

I have a…

I think…

I need…

Bleeding,  small burn or scald, choking, a broken bone, a shock, to press a clean piece of cloth, to tie a bandage, to swallow smth./to hit somebody on the back, to call an ambulance.

Types of Questions

Впр.3 ст.69

Впр.2a ст.68

Впр.1 ст.68

Впр.2b ст.68

Впр.4 ст.69

Впр.5 ст.69

 

26

 

Хвороби та їх лікування

Запитувати та надавати інформацію. Обмінюватись думками.

What should I do?

 

Впр.2 ст.70-71

Впр.4 ст.71

Впр.1 ст.70

Впр.5 ст.72

Впр.3 ст.71

Впр.6 ст.72

 

27

 

У лікарні. Написання листа.

Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям.

 

ЛО уроку

An informal letter

Впр.3 ст.73

 

Впр.1 ст.72

Впр.2 ст.72

Впр.4 ст.73

Впр.5 ст.73

Впр.6 ст.74

Дискутує довкола питань екології життя та здоровя людини

Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії

Обговорює шляхи профілактики захворювань

 

28

 

Віртуальна реальність: чи потрібне лікування? Узагальнення вивченого матеріалу

Обмінюватись думками. Аргументувати свій вибір, точку зору

 

ЛО теми

Grammar revision

Впр.1 ст.74

Впр.3 ст.75

Впр.5b ст.76

Впр.2 ст.74

Впр.4 ст.75

Впр.5a ст.76

 

Впр.6 ст.76

 

29

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

Test

 

 

Повторити матеріал

 

 

 

 

30

 

Контроль читання

 

 

 

 

Test

 

 

 

Повторити матеріал

 

 

 

 

31

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

Test

Повторити матеріал

 

 

 

 

32

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

Test

 

Повторити матеріал

 

 

 

 

ІІ семестр

Тема : «Кіно і театр» 8 годин

33

 

Наш вільний час

Описувати, розповідати, характеризувати.

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

What are you going to do?

A theatre, a cinema, an opera, a ba-llet, a the-atrical per-formance,a film plot, an ac-tor, an actress,viewer, audie-nce, partici-pant,to cast a glance.

going to

Впр.3 ст.81

 

Впр.1 ст.80

Впр.2 ст.80

Впр.4 ст.82

 

Впр.5 ст.82

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури

 

Обговорює можливості замовлена квитків онлайн

34

 

Фільми та їх різновиди

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації. Висловлювати свої враження, почуття та емоції

What kind of films do you like to watch?

I like…

 

An action film, an adventure film,  comedy,  fantasy, a horror fil, a romance, a science fiction film, a thriller

The Present Perfect Tense

Впр.4 ст.84

Впр.3 ст.83

Впр.1 ст.82

Впр.2 ст.83

Впр.5 ст.84

 

Впр.6а ст.84

Впр. 6b ст.84

 

 

35

 

У кінотеатрі

Запитувати та надавати інформацію. Просити про допомогу. Пропонувати, приймати та відхиляти пропозицію

Do you want to watch this film?

Two tickets for the film

A hall, a billboard, a box office, a refreshment stand

 

Впр.2 ст.86

Впр.3а ст.86

Впр.1 ст.85

Впр.3b ст.87

Впр.4 ст.87

 

Впр.5 ст.87

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури

 

Обговорює можливості замовлена квитків онлайн

36

 

Чи часто ти буваєш в кінотеатрі? Мій улюблений фільм.

Запитувати та надавати інформацію. Висловлювати свої враження, почуття та емоції

I like this film. It based on..

Running time, repetitive battle scene, annoying, satisfying closure

A film review

Впр.3 ст.88-89

 

Впр.1 ст.88

Впр.2 ст.88

Впр.4 ст.89

Впр.5 ст.89

Впр.6 ст.89

Впр.7 ст.89

 

 

37

 

Похід до театру

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації. Обмінюватись думками

How often do you go to theatre?

The lights, the curtain, the spot-light, the scenery, the stage, the chorus, a dancer,an orchestra, a balcony, the stalls, the usher, a programme, a ticket

Wh-questions

Впр.3 ст.91-92

Впр.4 ст.92

Впр.5 ст.93

Впр.1a ст.90

Впр.1b ст.90

Впр.2 ст.90

Впр.6 ст.93-94

 

 

38

 

Похід до театру

Запитувати та надавати інформацію. Аргументувати свій вибір, точку зору

How often do you go to theatre?

ЛО уроку

The Present Perfect Tense Types of Questions

Впр.5 ст.96

 

Впр.1 ст.94

Впр.2 ст.94

Впр.3 ст.95

Впр.6 ст.96

Впр.4 ст.96

Впр.7 ст.96

 

 

39

 

Вистави та їх постановка

Описувати, розповідати, характеризувати. Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям

 

Occasion, excitement, the curtain to go up, struggle

The theatrical performan-ce review

Впр.2 ст.97

Впр.1 ст.97

Впр.3 ст.97

Впр.4 ст.98

 

Впр.5 ст.98

 

 

40

 

Світ кіно і театру. Узагальнення вивченого матеріалу

Обмінюватись думками. Аргументувати свій вибір, точку зору

 

ЛО теми

Articles

Types of Questions

The Present Perfect Tense

Впр.2а ст.99

Впр.4а ст.100

 

Впр.4b ст.100

Впр.1 ст.98

Впр.2b ст.99

Впр.3 ст.99

Впр.5 ст.100

 

 

Тема : «Спорт» 8 годин

41

 

Спорт в нашому житті

Запитувати та надавати інформацію.

Висловлювати свої враження, почуття та емоції Аргументувати свій вибір, точку зору

Are you interested in…?

It help me to be fit.

To be cheerful, to feel excited, to be full of joy, to be delighted with, not to feel/ be tired/bored, to have a fabulous/ wonderful time

 

Впр.2 ст.104

Впр.2 ст.104

Впр.1 ст.104

Впр.3, 4 ст.105

 

Впр.5 ст.105

 

 

 

 

42

 

Як довго ти займаєшся спортом?

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації.

What is your favourite kind of…?

I go in for…

How are you getting on?

I have been training for…

To skip, to do karate, to play golf

The Present Perfect Continuous Tense

Впр.1a ст.106

Впр.2 ст.106

Впр.3a ст.107

Впр.1a ст.106

Впр.2 ст.106

Впр.1b,c ст.106

Впр.3b ст.107

Впр.4 ст.108

 

Впр.5 ст.108

 

Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту.

Висловлює повагу до спортсменів з обмеженими можливостями

Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань.

Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту 

 

43

 

У спортивному центрі

Запитувати та надавати інформацію. Обмінюватись думками.

Do you go in for…?

ЛО уроку

 

Впр.3a ст.109

Впр.3a ст.109

Впр.1 ст.108

Впр.2 ст.109

Впр.3b ст.109

Впр.4 ст.110

 

Впр.5 ст.110

 

 

44

 

Ми займаємося спортом

Описувати, розповідати, характеризувати. Обмінюватись думками.

I go in for…

Water sports, adventure sports, ball games, other individual sports

The Present Perfect Continuous Tense

Впр.2a ст.110

 

Впр.1 ст.110

Впр.2b ст.110

Впр.5 ст.111

Впр.3 ст.110

Впр.4 ст.110-111

Впр.6 ст.111

 

 

45

 

Золоті правила спорту

Запитувати та надавати інформацію. Обмінюватись думками.

I have been training for…

I usually…

To be fit I need…

Sportsmanship, a referee, an opponent, teammate, to reserve, attitude, influences, a coach

The Present Perfect and Present Perfect Continuous

 

Впр.1 ст.111

Впр.2 ст.112

Впр.3 ст.112

Впр.4 ст.112

Впр.5 ст.112

Впр.6 ст.113

Впр.7 ст.113

Впр.8,9 ст.113

 

 

46

 

Спортивні події

Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям

Do you like to play sports?

 

 

The excitement of the competition, to admi-re, to show particular interest in, to applaud, to be enthusiastic

A Report about a Sporting Event

Впр.3 ст.114

Впр.2 ст.114

Впр.1 ст.114

Впр.4 ст.115

Впр.5 ст.115

 

Впр.6 ст.115

 

 

47

 

Відомі спортсмени

Висловлювати свої враження, почуття та емоції. Обмінюватись думками.

My favourite sportsman is…

 

To be well-known, to be famous for, to have a great interest in, a strong will to win, to set realistic goals, to take part in sporting competitions, the competitive spirit

 

Впр.2 ст.116-117

Впр.3 ст.117

Впр.1а ст.116

Впр.1b ст.116

Впр.4 ст.117

Впр.5 ст.117

 

Впр.6 ст.117

 

Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту.

Висловлює повагу до спортсменів з обмеженими можливостями

Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань. Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту 

 

48

 

Спорт. Узагальнення вивченого матеріалу

Обмінюватись думками. Аргументувати свій вибір, точку зору

 

ЛО теми

The Present Perfect Continuous Tense

Types of Questions

 

 

Впр.4 ст.118-119

Впр.1 ст.118

Впр.2 ст.118

Впр.3 ст.118

Впр.5 ст.119

 

 

Тема : «Велика Британія: Лондон. Україна: Київ» 10 годин

49

 

Це - Лондон

Запитувати та надавати інформацію. Описувати, розповідати, характеризувати.

It remind me of…

I like it.

I am going to do the project and I think it will be interesting

Визначні місця Лондона

The Future Simple Tense

Структура    To be going to do smth.

Впр.4a ст.124

Впр. 4b ст.124

 

Впр.2 ст.123

Впр.1 ст.122

Впр.3 ст.123

Впр.6 ст.124-125

Впр.5 ст.124

Впр.7 ст.125

 

Розпитує про правила поведінки в європейських столицях

 

 

50

 

Лондон

Обмінюватись думками. Пропонувати, приймати та відхиляти пропозицію

I’d like to visit…

ЛО уроку

Responses:

So do I / Neither do I

Впр.2 ст.126

Впр.3 ст.127

Впр.5 ст.129

Впр.4 ст.128

Впр.1 ст.126

Впр.6 ст.129

 

Впр.7 ст.129

 

 

 

51

 

З історії Лондона

Запитувати та надавати інформацію.

Оцінювати стан речей, події, факти

In my opinion…

I think…

As far as
I know…

ЛО уроку

Responses:

So do I / Neither do I

Впр.2 ст.130-131

Впр.4 ст.131

Впр.3 ст.131

Впр.1 ст.130

Впр.5 ст.132

Впр.6 ст.132

 

Впр.7 ст.132

 

 

 

52

 

Музеї Лондона

Запитувати та надавати інформацію.

Обмінюватись думками.

I’d like to visit…

I think…

Crowded, shopping, bright city lights, busy, fantastic

Describing a Place

Впр.2 ст.133-134

Впр.4 ст.135

Впр.3 ст.134

Впр.1 ст.132

Впр.5a ст.136

Впр.5b ст.136

Впр.6 ст.136

 

 

 

53

 

Лондон.

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації. Аргументувати свій вибір, точку зору

 

ЛО теми

 

Впр.3 ст.137

Впр.4a ст.138

Впр.5a ст.138

 

Впр.1 ст.136-137

Впр.4b ст.138

Впр.5a ст.139

 

Впр.2 ст.137

Впр. 5b ст.139

 

 

 

54

 

Київ в мініатюрі

Запитувати та надавати інформацію.

Обмінюватись думками.

I’d like to visit…

I think…

To see copies, recently, gorgeous

So as an adjective and a conjunction

Впр.3 ст.143

Впр.4 ст.143

 

Впр.1 ст.142

Впр.2 ст.142

Впр.5 ст.144

Впр.6a ст.144

Впр. 6b ст.144

Обговорює питання пов’язані із збереженням навколишнього середовище у своєму регіоні та державі

Робить повідом повід про основні пам’ятки історії та культури Києва. Складає перелік правил поведінки під час екскурсії

Запитує про/ пояснює правила безпеки пересування по Києву

 

55

 

Визначні місця Києва

Описувати, розповідати, характеризувати. Висловлювати свої враження, почуття та емоції.

Most big cities in the world have their attractions

Boast, attraction, contains, frescoes

 

Впр.3 ст.146

Впр.4 ст.146

Впр.2 ст.145

Впр.1 ст.144

 

Впр.5 ст.147

 

56

 

Старовинний Київ: Поділ

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації.

It remind me of…

 

ЛО уроку

Types of Questions

Впр.5 ст.148

Впр.6 ст.149

 

Впр.1b ст.148

Впр.2,3,4 ст.148

Впр.7 ст.149

Впр.1a ст.147

Впр. 8,9 ст.150

 

57

 

Серце столиці – Хрещатик

Оцінювати стан речей, події, факти. Обмінюватись думками.

Now it is wide and attractive street. In ancient times it was narrower.

Capital, a stream, pavements, traffic, fashionable, stroll, swampy

The Adjectives

Впр.2 ст.151

Впр.4 ст.152

Впр.1 ст.150

Впр.3 ст.151

Впр.5 ст.152

Впр. 6,7 ст.153

 

58

 

Майдан Незалежності. Київ.

Узагальнення вивченого матеріалу

Обмінюватись думками. Аргументувати свій вибір, точку зору

It has played a prominent role in…

ЛО уроку

Tenses of the Verb

Впр.4 ст.155

Впр.5 ст.155

Впр.1 ст.156

Впр.2 ст.156

Впр.2 ст.153

Впр.1 ст.153

Впр.3 ст.154

Впр.3 ст.156

 

Впр.4 ст.157

Впр.5 ст.158

Впр. 6,7 ст.155

Впр.6 ст.158

 

Тема : «Шкільне життя» 8 годин

59

 

Позашкільна діяльність

Запитувати та надавати інформацію.

Аргументувати свій вибір, точку зору

We have got a school choir.

I have joined the drama club.

A school orchestra, the drama club, a school newspaper, the sports club, arts and crafts club, piano classes, a school choir, the literature club, the nature study club

The Present Perfect Tense

Впр.3 ст.163

 

Впр.1 ст.162

Впр.2 ст.163

Впр.4 ст.164

Впр. ст.

Підгот. розповідь

“Клуб моєї мрії”

 

Пропонує варіанти участі школи/ класу в житті громади

 

 

60

 

Позашкільна діяльність

Висловлювати свої враження, почуття та емоції. Обмінюватись думками.

I think I will join…

Welcome to our

Впр.5 ст.164

Tenses of the Verb

Впр.6 ст.165

Впр.6 ст.165

Впр.7 ст.165

Впр.5 ст.164

Впр.7 ст.165

 

 

 

61

 

Наш вільний час

Запитувати та надавати інформацію.

Пропонувати, приймати та відхиляти пропозицію

I am fond of…

 

ЛО уроку

So and Such

Впр.4 ст.166

Впр.5 ст.167

Впр.2 ст.166

Впр.3 ст.166

Впр.1 ст.166

Впр.6 ст.168

 

Впр.7 ст.168

 

 

 

62

 

Соціальні проекти

Обмінюватись думками.

I am doing a school social project

ЛО уроку

Types of Questions

Впр.4 ст.170

Впр.5 ст.171

 

Впр.1 ст.169

Впр.2 ст.169

Впр.3 ст.170

 

Створити Проект для моєї школи

 

 

 

63

 

Соціальні проекти

Обмінюватись думками.

I am doing a school social project

ЛО уроку

Types of Questions

Впр.7 ст.172

 

Впр.7 ст.172

Впр.6 ст.171

Впр.8 ст.172

 

Пропонує варіанти участі школи/ класу в житті громади

 

 

64

 

Англійська мова – мова спілкування

Обмінюватись думками. Аргументувати свій вибір, точку зору

Learning a foreign language takes time and dedication, but it’s a road to your success.

ЛО уроку

Tenses of the Verb

Впр.1 ст.172

Впр.3 ст.174

Впр.4 ст.174

 

Впр.2 ст.173

 

Впр.6 ст.174

 

 

 

65

 

Англійська мова – мова спілкування

Оцінювати стан речей, події, факти. Висловлювати свої враження, почуття та емоції.

 

ЛО уроку

Tenses of the Verb

Впр.7 ст.175

 

Впр.5 ст.174

Впр.6 ст.174

Впр.8 ст.175

 

 

 

66

 

Шкільне життя. Узагальнення вивченого матеріалу

Обмінюватись думками. Аргументувати свій вибір, точку зору

 

ЛО теми

The Past Simple and The Past Perfect Tense

Впр.4 ст.176

 

Впр.1 ст.175

Впр.5 ст.176

Впр.2 ст.176

Впр.3 ст.176

 

Впр.6 ст.177

 

 

 

67

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

Test

 

 

Повторити матеріал

 

 

 

 

68

 

Контроль читання

 

 

 

 

Test

 

 

 

Повторити матеріал

 

 

 

 

69

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

Test

Повторити матеріал

 

 

 

 

70

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

Test

 

Повторити матеріал

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 листопада 2018
Переглядів
184
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку