Алгебра 9 клас
Тема уроку . Розв'язування вправ .Самостійна робота
Мета уроку: продовжити формувати уміння учнів будувати графіки функцій, досліджувати їх властивості та розв’язувати графічно рівняння; перевірити рівень засвоєння навчального матеріалу під час написання самостійної роботи, виховувати в учнів графічну культуру, наполегливість, самостійність,розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, культуру мовлення.
Тип уроку : комбінований урок
Хід уроку
I. Перевірка домашнього завдання
1. Вкінці уроку зібрати зошити для перевірки якості виконання домашніх завдань.
2. Відповісти на запитання учнів, які виникли під час виконання домашньої роботи.
II. Повідомлення теми, мети, задач уроку.
Актуалізація опорних знань:
і у=а(х-m)2+n ?
- Що означає розв’язати рівняння графічно?
- Дайте означення квадратичної функції;
- Опишіть властивості функції у=ах2 при а>0;
- Опишіть властивості функції у=ах2 при а<0.
III. Формування умінь
у= х2 – 9х + 12
3. Самостійна робота (25-30 хвилин)
I - варіант II-варіант |
1.Складіть алгоритм побудови графіків функцій, використовуючи найпростіші перетворення, та побудуйте ці графіки: а ) у= х2 +4 ; (2бали) а ) у= х2 -3; б ) у= ( х-5)2 ; (2бали) б ) у= (х+5)2 ; в ) у= ( х+4)2 -3; (2 бали) в) у= ( х-5)2 +4. 2. Побудувати графік функції та описати його властивості: у= х2 – 8х + 12 ( 3 бали) у= х2 + 2х -3 Користуючись графіком, знайдіть:
3. Розв'яжіть графічно рівняння : =8/х; (3 бали) =3-2х; |
IV. Підсумок уроку
1.Повторили найпростіші перетворення графіків функцій, властивості графіків функцій.
2. Які завдання викликали труднощі під час виконання самостійної роботи?
VI.Домашнє завдання: Повторити §10, п.7-10; контрольні запитання с.94, №401, 404,415