Урок "ПЕРЕВІРКА ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ"

Про матеріал
узагальнити уявлення учнів про зв’язок дій додавання та віднімання; обчислювати вирази із змінною, виконувати дії з іменованими числами; закріплювати уміння виконувати перевірку дій додавання та віднімання; сприяти формуванню вміння розв’язувати задачі. Розвивати критичне мислення учнів, емоційний інтелект.
Перегляд файлу

ПЕРЕВІРКА ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ

 

Мета уроку узагальнити уявлення учнів про зв’язок дій додавання та віднімання; обчислювати вирази із змінною, виконувати дії з іменованими числами; закріплювати уміння виконувати перевірку дій додавання та віднімання; сприяти формуванню  вміння розв’язувати задачі. Розвивати  критичне  мислення учнів, емоційний інтелект.

 

Формувати ключові компетентності:

уміння вчитися впродовж життя  розвивати вміння планувати власні дії,

оцінювати власну роботу та діяльність однокласників, розвивати пізнавальний

інтерес;

комунікативну  розвивати математичне мовлення, вміння доводити свою думку,

правильно формулювати висловлювання з використанням математичних термінів;

соціальну  розвивати вміння продуктивно співпрацювати з різними партнерами

в групі та в парі; докладати власних зусиль для досягнення спільного результату;

інформаційну  розширити знання учнів про Україну, вчити різнобічно оцінювати ситуацію, аналізувати інформацію з точки зору важливості та необхідності, підвищувати рівень інформаційної грамотності;

Очікувані результати учні  уміють перевіряти правильність дій додавання та віднімання; виконують дії з іменованими числами,  розв’язують задачі вивчених видів.

Тип уроку комбінований

 

Обладнання  мультимедійна презентація, відеоматеріали, картки  «щоденні 3» для  4 класу, набір для формувального оцінювання.

 

Технології навчання технології диференційованого навчання,   критичного мислення,   елементи інтегрованого навчання,  ігрові технології.

Форми роботи  фронтальні, індивідуальні, парні, групові.

Методи роботи  діяльнісні,  інтерактивні, практичні, наочні, словесні.

 

 

 

 

 

 

 

Зміст уроку:

 

І. Організація класу. Математичні побажання

 

Нехай здоров’я і щастя вам ДОДАЮТЬСЯ!

Буде нуль ворогів, а мільйон приятелів! 

Нехай площа для радості  навколо вас буде великою!

Page4.jpgБудьте завжди у КОЛІ друзів!


 


ІІ. Мотивація навчальної  діяльності

     Розгадуємо математичні ребуси

     (сім’я, число, місто )

 

 

ІІІ. Повідомлення теми уроку. Прийом «Прогнозування»

     

-  Яким був попередній урок? (важким, цікавим…)

- Якою була перерва? (веселою, короткою…)

- Яким, на вашу думку, буде сьогодні наш урок математики?

Отже, сьогодні обчислюємо з перевіркою, розв’язуємо задачі.

 

ІV. Актуалізація опорних знань

 

  1. Перевірка домашнього завдання

 

- Відкрийте зошити, обміняйтеся ними з товаришем/сусідом по парті і перевірте домашнє завдання один у одного (взаємоперевірка). В кого правильна відповідь, потисніть один одному  руки.  

 

                 Самооцінювання «Похвали себе одним словом»

 

  1. Математичні діалоги

 

  • Якщо від суми віднімемо доданок, ми одержимо…
  •  Що одержимо, коли до різниці додамо від’ємник?
  •  Що означає збільшити в кілька разів?  Зменшити?

 

  1. Колективне опрацювання завдань у підручнику. Евристична бесіда

Снимок экрана 2023-01-17 221437.jpg

 

Висновок: Щоб перевірити, чи правильно виконана дія додавання, треба від суми відняти один із доданків. Якщо отримали другий доданок, додавання виконано Правильно.

  Щоб перевірити, чи правильно виконане віднімання, треба до різниці додати від’ємник і знайдену суму порівняти зі зменшуваним. Якщо сума різниці і від’ємника дорівнює зменшуваному, то значення виразу знайдено правильно.

 

Математика самостійно

завантаження.jpg

Самооцінювання «Число мого успіху»

Обери число від 100 000 до мільйона, яке характеризує твоє старання у виконанні завдання та правильність. Запиши його у зошит олівцем улюбленого кольору.

 

 

V. Узагальнення математичних умінь учнів


 

  1. Складання і розв’язування задачі. Математика письмово

Робота в міні-групах з використанням прийому «Навчаючи - учусь»:

*учні, які не виявили бажання об’єднатися у групи, працюють самостійно.

       Задача 49 стор. 13

  • Проаналізуйте задачу за коротким записом. Запишіть розв’язання задачі.

Снимок экрана 2023-01-17 225911.jpgПеревірка:

  1. 926-178=748 (ц) з другого поля
  2. 926+748=1674 (ц) зібрали з І і ІІ поля разом
  3. 1674:2=837 (ц) зібрали з третього поля
  4. 1674+837=2511 (ц)

Відповідь: з трьох полів зібрали 2511 ц зерна.

 

Фізкультхвилинка  

 

Руханка-танець "Pen, Eraser and Pencil Dance"

https://www.youtube.com/watch?v=Mzhjp_Phf_g

 

Математика самостійно з наступною перевіркою

 

Завдання 50 стор. 13

 

 

750кг+384кг=1184кг=11ц84кг               510г+740г=1250г=1кг250г

750кг-384кг=366кг                                   740г-510г=230г

                              

                               7км600м-4км880м=2км720м                                       

                               7км600м+4км880м=12км480м

      

Які закономірності помітили?

Чим схожі ці вирази?                               

 

 Розв’язування задач

 

Задачі 52 стор. 13

*Учнів за їх бажанням доцільно об’єднати у групи:

- учні, які бажають розв’язувати самостійно;

- учні, які розв’язуватимуть задачі за коротким записом;

- учні, які розв’язуватимуть задачі після складання плану.

а) 500м*2=1000м=1км

б) 600кг:20=30кг

 

Домашнє завдання (за вибором учнів). Інструктаж

 

 - Пропоную вам обрати завдання для домашньої роботи та завдання з підручника на стор. 13-14 №№ 53-55.

 

VIІІ.  Підсумок уроку. Рефлексія

– Діти, наш урок добігає кінця. Чи задоволені ви своєю роботою?

– І я пишаюся вами, розумними дітьми, адже ви працювали активно, точно, швидко.


Висловіть свої думки про урок:

-  Сьогодні  я дізнався….

- Мені сподобалося…

- Було цікаво..

-  Не сподобалося…

Занотуйте до свого «щоденника вражень» найцікавішу, на вашу думку, інформацію про урок.

 

Снимок экрана 2023-01-15 133306.jpgСамооцінювання власної роботи на уроці

 

  • Чи мали вплив інші люди на досягнення успіху на уроці?
  • Кому ви хочете подякувати?  

 

 

 Слово вчителя

  • Ось і скінчився урок,

І дзвенить для вас дзвінок!

Працювали добре, друзі,

Відпочиньте по заслузі!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Використані інтернет-джерела:

 

Фізкультхвилинка  

 

Руханка-танець "Pen, Eraser and Pencil Dance"

https://www.youtube.com/watch?v=Mzhjp_Phf_g


 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 січня 2023
Переглядів
2305
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку