22 квітня о 18:00Вебінар: Інтегроване навчання – вимога сучасності

Урок перевірки і корекції знань, умінь і навичок

Про матеріал
Самостійна робота, урок перевірки і корекції знань, умінь і навичок. Мета: перевірити рівень навчальних досягнень учнів з органічної хімії за курс 9 класу; • виховувати інтерес до вивчення хімії
Перегляд файлу

 

 

ПОВТОРЕННЯ ПОЧАТКОВИХ ПОНЯТЬ ПРО ОРГАНІЧНІ РЕЧОВИНИ

УРОК. ДІАГНОСТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

Цілі:

формування ключових компетентностей:

· основні компетентності у природничих науках і технологіях;

· уміння вчитися упродовж життя;

· математична компетентність;

формування предметних компетентностей:

· перевірити рівень навчальних досягнень учнів з органічної хімії за курс 9 класу;

· виховувати інтерес до вивчення хімії.

Обладнання: роздавальний матеріал.

Тип уроку: самостійна роботаурок перевірки і корекції знань, умінь і навичок;.

Форми роботи: індивідуальна робота за варіантами.

ХІД УРОКУ

Формування ключових компетентностей

Діяльність учителя

Діяльність учня

Основні компетентності у природничих науках і технологіях; уміння вчитися упродовж життя; математична компетентність

Контроль і спостереження

Самостійне виконання завдань

I. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

II. ІНСТРУКТАЖ ЩОДО ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ

ІІІ. САМОСТІЙНЕ ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ЗА РОЗДАВАЛЬНИМ МАТЕРІАЛОМ

Два варіанти завдань — тести.

IV. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підготувати навчальні проекти на теми:

· «Історія створення та розвитку теорії будови органічних сполук».

 

 

 

 

 

_________________________________________________

Завдання для учнів,

з теми: „Насичені вуглеводні”

Варіант 1

____________________________________________________________________________

1. Гібридизація атома вуглецю в насичених вуглеводнях така:.....

 

2 . За систематичною номенклатурою речовина

                      С2Н5        С2Н5

                                         

Н3С– СН – С – СН2– С – СН2 – СН – СН3

                                                                

                СН3   С2Н5                              СН3 має назву .......

 

3. Рівняння реакції хлорування метану ........

 

4 . Напишіть структурну формулу речовини

2,3,3,5 – тетраетил – 4,4,7 – триметилдекану

 

5. Вкажіть формули вуглеводнів, що відповідають ізомерам
2,3 – диметилбутану:

а) СН3– СН2 – СН – СН3      б) СН3– СН2 – СН2 – СН3

                             

                            СН3

                                                                                   СН3

                                                                                     

в)СН3– С – СН2 – СН3                        г) СН3– С – СН2 – СН3

                                                                        

            СН2                                                                                   СН3

             

            СН3

 

6. Визначте молекулярну формулу речовини, яка має у своєму складі 82,8% вуглецю і 17,2% водню. Густина речовини при н.у. 2,59 г/л

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Варіант №2

 

 

1. Що виражає рівняння реакції C2H6 + Cl2C2H5Cl + HCl

а) повне окислення етану;

б) хлорування метану;

в) хлорування етану.

2. Яка із формул відповідає алкану, що має назву 2,3- диметилпропан:


 


а) СН3 – СН2 – СН – СН – СН2 – СН3

                                   

                             СН3   СН3

 

б) СН3 –СН – СН –СН3

                     

 

в) СН3 –СН – СН –СН3

                     

             С2Н5   С2Н5

 


               СН3   С2Н5

 

3. Вкажіть алкан, що за нормальних умов – рідина:

а) С3Н8  б) С4Н10  в) С7Н16

 

4.  Яка з реакцій, що властива пентану не відбувається в етану:

а) ізомеризація  б) хлорування  в) горіння

 

5.  Серед запропонованих речовин, що виражені формулами, виділіть окремо гомологи та ізомери. Дайте їм назви.


               СН3

               

а) СН3 – С – СН3

               

             СН3

 

б) СН3 – СН2 – СН – СН3

                            

в) СН3 – СН2 – СН – СН –СН3

                             

                             СН3

 

г) СН3 –СН – СН – СН3

                     

             СН3   СН3


                             СН3

 

 

 

6.  Суміш етану з пропаном об’ємом 89,6 л з масовою часткою етану 0,25 повністю спалили в атмосфері кисню. Який об’єм газу утворився?

 

doc
Пов’язані теми
Хімія, Розробки уроків
Додано
19 лютого
Переглядів
90
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку