Мета:
навчальна: удосконалювати знання учнів у написанні, звуко-буквеному аналізі слів; закріплювати навички позначення м'якості приголосних на письмі;
розвивальна: розвивати фонематичний слух, вміння порівнювати і аналізувати, працювати з текстом;
виховна:виховувати любов до тварин.
Змістові лінії:
Взаємодіємо усно: з увагою сприймає усні репліки вчителя й доречно реагує на усну інформацію; сприймає монологічне висловлення про події з життя героїв казки С.Нурдквіста «Петсон, Фіндус і намет».
Взаємодіємо письмово: відтворює графічні знаки за зразком; записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил.
Читаємо: вибіркове читання; пошук у тексті необхідної інформації, відповідь на поставлені запитання.
Досліджуємо медіа: проєктор, екран, ноутбук.
Досліджуємо мовлення: розрізняє голосні і приголосні звуки, визначає кількість складів у слові, розрізняє м'які та тверді приголосні; позначає на письмі м'якість приголосного звука за допомогою букв я, ю, є, і.
Обладнання: малюнки, картки для роботи в парах, стікери.
Тип уроку: інтегрований урок.
ХІД УРОКУ
Добрий день, дорогі друзі!
Добрий день!
На вас чекає гарний день.
Бачу, всі веселі і здорові
До уроку всі готові!
Урок сьогодні незвичайний. Ми здійснимо ще одну подорож у країну казки.
Хто рибачить на ріці
З довгою вудкою у руці?
Рибалка (рибак)
(Заходить рибалка з вудкою у руці, рибками у відрі)
Я прийшов до вас з уловом
І моє відерце повне.
Кожна рибка із завданням,
Вибирайте за бажанням!
(Дитина за бажанням іде до відерця і витягає рибку).
Найбільш поширений розмір для домашнього акваріума – 50-60 літрів, хоча деякі примудряються побудувати у себе вдома акваріуми обсягом в 1000 літрів і більше. Але є в світі такі шедеври, в яких може поміститися ціле озеро води, в них можна тримати китів, акул, і інших морських гігантів.
а) робота зі словами.
Читання складних слів – винайшов, ловіння, причеплено, волосінь, настромив, шубовснула.
Читання казки
Я починаю читати казку. Усі слідкують. Кому на парту впаде листочок, той продовжує читати.
Виконуємо завдання 13 сторінка 81
А зараз із хмаринок ми виберемо ту емоцію, яка викликала у вас пригода з велетенською щукою. Але перед цим, ми знайдемо в тексті і зачитаємо ще раз цю пригоду.
Хто готовий? Зачитуємо.
Хмарка слів-емоцій
Відкриваємо зошити.
Від попередньої роботи відступаємо 2 робочі рядки. На третьому посередині записуємо сьогоднішнє число: 20 листопада, класна робота.
Каліграфічна хвилинка.
Пригадайте, які риби зустрічалися у казці?
Окунь – 0-0= 2 склади наголос падає на 1 склад 5 букв 4 звуки
Щука - --0-0 2 склади наголос падає на 1 склад 4 букви 5 звуків
Виконання вправи 15
Пригадаємо: що таке іменник? Іменники це слова що називають предмети
Що таке прикметник? Прикметники це слова що дають ознаки предметам.
Нашим завданням буде: Виписати з тексту пари слів – іменник з прикметником.
ЛЕГО - ГРА
Звукові моделі до малюнків.
Окунь, щука, сом, короп, йорж, карась.
Визначити кількість складів у кожному слові – назвах риб.
Поділити слова на склади.
Підібрати схему до слова. Підрахувати кількість букв і звуків.
Склади пазл
Наш урок підійшов до кінця.
Дуже ви були старанні,
Отже, всі ви учні гарні.
І за працю на уроці.
Вам подякувати я хочу.