16 червня о 18:00Вебінар: Збереження здоров’я дітей з особливими освітніми потребами

Урок "Петсон, Фіндус намет"

Про матеріал
Даний матеріал призначений для використання в новій українській школі у 2 класі за програмою Р.Шияна
Перегляд файлу

Інтегрований урок з української мови та літературного читання.

 2 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 11 Мандри

Тема. Уривок казки С.Нурдквіста «Петсон, Фіндус і намет»

Мета:

навчальна: удосконалювати знання учнів у написанні, звуко-буквеному аналізі слів; закріплювати навички позначення м'якості приголосних на письмі;

розвивальна: розвивати фонематичний слух, вміння порівнювати і аналізувати, працювати з текстом;

виховна:виховувати любов до тварин.

Змістові лінії:

Взаємодіємо усно: з увагою сприймає усні  репліки вчителя й доречно реагує на усну інформацію; сприймає монологічне висловлення про події з життя героїв казки С.Нурдквіста «Петсон, Фіндус і намет».

Взаємодіємо письмово: відтворює графічні знаки за зразком; записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил.

Читаємо:  вибіркове читання; пошук у тексті необхідної інформації, відповідь на поставлені запитання.

Досліджуємо медіа: проєктор, екран, ноутбук.

Досліджуємо мовлення: розрізняє голосні і приголосні звуки, визначає кількість складів у слові, розрізняє  м'які та тверді приголосні; позначає на письмі м'якість приголосного звука за допомогою букв я, ю, є, і.

Обладнання: малюнки, картки для роботи в парах, стікери.

Тип уроку: інтегрований урок.

ХІД УРОКУ

  1. ЕМОЦІЙНЕ НАЛАШТУВАННЯ

Добрий день, дорогі друзі!

Добрий день!

На вас чекає гарний день.

Бачу, всі веселі і здорові

До уроку всі готові!

  1. Вправа «Очікування»

Урок  сьогодні незвичайний. Ми здійснимо ще одну подорож у країну казки.

  • Як ви вважаєте, у нас вийде?
  • А зараз пропоную вам показати свій настрій.  (діти підходять до дошки і виставляють свій настрій)
  1. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
  1. Сьогодні до нас на урок завітав незвичайний гість. А хто він – відгадайте загадку.

Хто рибачить на ріці

З довгою вудкою у руці?

    Рибалка (рибак)

(Заходить рибалка з вудкою у руці, рибками у відрі)

Я прийшов до вас з уловом

І моє відерце повне.

Кожна рибка із завданням,

Вибирайте за бажанням!

(Дитина за бажанням іде до відерця і витягає рибку).

  1. Бесіда-спогад.
  • Хто пригадає, чим закінчився уривок з казки Свена Нурдквіста «Петсон, Фіндус і намет», який ви опрацьовували на минулому уроці? (уривок закінчився тим, що двоє головних героїв пішли ловити рибу)
  • Кому із вас доводилося бути на риболовлі? (відповіді дітей)
  • А в кого вдома є акваріум з рибками?
  1. Хвилинка – цікавинка.

Найбільш поширений розмір для домашнього акваріума – 50-60 літрів, хоча деякі примудряються побудувати у себе вдома акваріуми обсягом в 1000 літрів і більше. Але є в світі такі шедеври, в яких може поміститися ціле озеро води, в них можна тримати китів, акул, і інших морських гігантів.

  1. Витягуємо 2 рибку.

а) робота зі словами.

Читання складних слів – винайшов, ловіння, причеплено, волосінь, настромив, шубовснула.

  1. Витягуємо 3 рибку.

Читання казки

Я починаю читати казку. Усі слідкують. Кому на парту впаде листочок, той продовжує читати.

  1. Витягуємо 4 рибку.

Виконуємо завдання 13 сторінка 81

А зараз із хмаринок ми виберемо ту емоцію, яка викликала у вас пригода з велетенською щукою. Але перед цим, ми знайдемо в тексті і зачитаємо ще раз цю пригоду.

Хто готовий? Зачитуємо.

Хмарка слів-емоцій

  1. Хвилинка відпочинку.
  2. Витягуємо 5 рибку.

Відкриваємо зошити.

Від попередньої роботи відступаємо 2 робочі рядки. На третьому посередині записуємо сьогоднішнє число: 20 листопада, класна робота.

Каліграфічна хвилинка.

Пригадайте, які риби зустрічалися у казці?

Окунь – 0-0=   2 склади наголос падає на 1 склад 5 букв 4 звуки

Щука  - --0-0   2 склади наголос падає на 1 склад 4 букви 5 звуків

  1. Витягуємо 7 рибку.

Виконання вправи 15

Пригадаємо: що таке іменник? Іменники це слова що називають предмети

Що таке прикметник?  Прикметники це слова що дають ознаки предметам.

Нашим завданням буде: Виписати з тексту пари слів – іменник з прикметником.

  1. Витягуємо 8 рибку.

ЛЕГО - ГРА

Звукові моделі до малюнків.

Окунь, щука, сом, короп, йорж, карась.

Визначити кількість складів у кожному слові – назвах риб.

Поділити слова на склади.

Підібрати схему до слова. Підрахувати кількість букв і звуків.

  1. Витягуємо 9 рибку.

Склади пазл

  1.  Підсумок уроку.
  • Щонайбільше сподобалося на уроці?
  • Що нового ви дізналися?

Наш урок підійшов до кінця.

Дуже ви були старанні,

Отже, всі ви учні гарні.

І за працю на уроці.

Вам подякувати я хочу.

 

 

 

docx
Додано
6 лютого
Переглядів
87
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку