Навчання грамоти (письмо)
Тема. Письмо малої букви з. Письмо складів і слів з малою буквою з.
Очікувані результати навчання: Навчити учнів писати малу букву з, склади, слова і речення з нею; розвивати зв’язне мовлення учнів, образне мислення, збагатити словниковий запас, виховувати почуття прекрасного, охайність.
Обладнання: друкований зошит, фішки, малюнки.
Тип уроку. Комбінований урок.
Хід уроку
-
Організаційний момент.
Продовжуємо мандрувати зимовою країною.
Картинка про зиму
Поговоримо про те, як цікаво ми проводимо час взимку.
-
Актуалізація опорних знань.
-
- Вам Зимонька – зима підготувала загадки:
Він малює на вікні
Гарні квіти крижані,
На дитячих щічках – маки,
З ним узимку дружить всякий. (Мороз)
Прийшла до нас бабуся
у білому кожусі.
Поля причепурила.
Пухнастим снігом вкрила.
Вгадайте, хто вона,
Бабуся чепурна. (Зима)
-
З ким порівнюють зиму? ( з бабусею)
-
Чому? (Доглядає, накриває ковдрою)
-
Ковдра снігова яка? (Біла, блискуча, пухнаста)
-
А коли скрипить снігова доріжка? ( При великому морозі)
-
Робота в парах. Звуковий аналіз слів: морозець (1 група), бабуся (2 група),сніжок (3 група). (Викладання фішками).
-
Складання речень.
-
Подивіться на цю зимову казку. Які почуття у вас викликає?
-
Підбір синонімічного ряду слів.
-
Якщо взимку великий вітер і падає сніг, як ми говоримо, що відбувається на подвір’ї? (Завірюха, хурделиця, заметіль, віхола). Це гості зими.
-
Слова завірюха, заметіль яким звуком розпочинаються?
-
Word Art 4
-
Мотивація уроку. Повідомлення задач уроку.
-
Щоб записати гостей зими нам необхідно навчитися писати букву « зе» та поєднувати її з іншими буквами.
-
Робота над новим матеріалом
-
Робота за малюнком друкованого зошита
-
Письмо малої букви « зе» (з поясненням вчителя)
-
Фізкультхвилинка
-
Продовження роботи в зошиті.
А) Письмо буквосполучень.
Б) Написання слів.
В) Письмо речення.
V. Закріплення матеріалу
- Вставте потрібні слова.
З темної хмари.…сніг. Навколо все стало …. Зима одягнула на ялини …….. шапки.
Поговоримо про птахів. Як ім живеться взимку. Бесіда про зимуючих і осілих пернатих.
https://learningapps.org/12238708 гра
-
Рефлексія. Підсумок уроку.
-
Чи можемо ми тепер записати гостей зими? З яких елементів складається буква з? Ви добре її запам’ятали?