Урок " Площі многокутників. Розв’язування задач".

Про матеріал

Урок узагальнення та систематизації знань з теми «Площі многокутників»,

удосконалення вмінь розв'язувати задачі. Містить тести по підготовці до ДПА.

Перегляд файлу

Тема уроку: Площі многокутників. Розв’язування задач.

Цілі:

Формування предметних компетентностей:

узагальнити та систематизувати знання з теми «Площі многокутників»

удосконалити вміння розв’язувати задачі.

 

Формування ключових компетентностей:

Формувати здатність застосовувати знання для розв’язування практичних задач; розвивати кругозір, просторову уяву, вміння аналізувати, працювати з додатковими джерелами інформації, презентувати свої знання; бажання до самовдосконалення, формувати  здатність застосовувати способи взаємодії з іншими людьми.

 

Тип уроку : застосування  знань і вмінь.

Обладнання та наочність: проектор, дидактичний матеріал, тести з  теми  до  підготовка до ДПА.

 

 Хід уроку.

І. Організаційний етап.

Повідомляються тема, цілі уроку, клас ділиться на команди.

«Розшіфруйте вісловлювання». Виконати  завдання на встановлення відповідності. «Велич людини - у його здатністі мислити. Блез Паскаль. »

ІІ. Перевірка домашнього завдання.
Перевірка завдання, заданого за підручником у дошки № 6.39, 6.40

Розглядається різні способи рішень.

C:\Users\User\Documents\200px-Regular_polygon_8_annotated.svg.pngC:\Users\User\Desktop\ман\Без имени-2.jpg Знайти площу правильного шестикутника, його діагоналі, площу правильного восьмикутника.

 

                                                                                                                               

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

Фронтальне опитування  кожної групи.

  1. Сформулюйте теорему косинусів і наслідки з неї
  2. Сформулюйте теорему синусів і наслідки з неї.
  3. Формули для обчислення площі трикутника за поданими елементами.
  4. Формули для обчислення площі многокутників.
  5. « Перевір свої знання з теми». Скласти  довідник формул.

ІV. Удосконалення  знань і вмінь.

1. Виконання усних прав за готовими малюнками.

Знайдіть площі фігур:                                           

C:\Users\User\Desktop\ман\Без имени-1.jpgC:\Users\User\Desktop\Теорема Пика\з3.jpgC:\Users\User\Desktop\Теорема Пика\з2.jpg   

                                               

 

2.  Додатковий  матеріал.

учнів членів МАН

C:\Users\User\Desktop\Теорема Пика\Без имени-3.jpg

 

 

 

2.png

 За  класичними формулами і за формулою Піка:

 , N-кількість внутрішніх точок, G-кількість перетинів вузлів сітки на границях фігури.

 

Порівняти площі фігур за формулою Піка:

 

 

Задача с практичним змістом. Площа с. Віноградне.

 3. Робота в групах.

Виконання тестових завдань з самоперевіркою та обговоренням. Завдання тестів ЗНО, ДПА.

 

  1. Оберіть, хто з членів групи координуватиме роботу і відповідатиме за її кінцевий результат
  2. Складіть план роботи
  3. Розв’яжить задачу.
  4. Здайте роботу на перевірку

 

http://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/61/6103/1_matematika_2012-2_14.jpg

http://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/60/6089/matematika_2012_1_16.jpg

C:\Users\User\Documents\МО\уроки презентации\1_matematika_24.jpg

 

Додаткове завдання : 1)тестові завдання ДПА

https://shkolkovo.net/media/upload/task_images/1326/MT_B_6_9_1.png

 

 

 

 

 

 

 

 

2) Знайти площу трикутника АВC:

      ; 

;

4.  Повідомлення учнів

Правільні багатокутники в природі.

V.Підводимо  підсумки уроку, рефлексія.

VI. Домашнє завдання.

docx
До підручника
Геометрія 9 клас (Бевз Г.П., Бевз В.Г., Владімірова Н.Г.)
Додано
29 травня 2018
Переглядів
1945
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку