Розгорнутий план-конспект заняття
«Подорож країною математики»
Вихователь : ФЕНДАК ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА
Заняття
Дата:24.01.2022 р.
Тема:Закріплення утворення нового числа додаванням 1 до попереднього. Рахунок в межах 10.
Мета:
навчальна – вчити називати числа у прямому порядку у межах 10 та утворювати нове число шляхом додаванням 1 до попереднього;
розвивальна – розвивати увагу, логічне мислення;
виховна – виховувати старанність, вміння слухати один одного.
Тип заняття: формування вмінь та навичок.
Вид заняття: комплексне заняття.
Форма заняття: групове.
Обладнання: телевізійна старт панель, дошка магнітно-маркерна, дидактичний матеріал, роздатковий матеріал, дидактичні матеріали.
Хід заняття
І. Вступна частина
Керівник вітається з дітьми, перевіряє присутність вихованців на занятті та їх готовність.
Чомусь сумує сонечко, не заглядає у віконечко. До сонечка ми зараз завітаємо, що в нього трапилось ми запитаємо. Дітки подивіться на наше сонечко, в нього не вистачає промінчиків, тому і сумне, а ми зараз зможемо йому допомогти. Допоможемо? Для цього нам потрібно виконати завдання.
1-е наше завдання: нам треба знайти сусіди-числа. Подивіться, в нас є будиночки. В кожному будиночку є по 3 квартири. В одній квартирі вже живе число. Яке це число? Нам потрібно визначити його сусідів.
Молодці ми визначили всі числа сусіди, і за це ми отримуємо промінчик.
2-е наше завдання: А зараз ми перейдемо до складнішого завдання. Сонечка не було, і наша квіточка розгубила свої пелюстки. В нас є 2 квіточки. Одна з цифрою 5, а друга - з цифрою 7. І щоб їм допомогти потрібно вирішити невеликі приклади:
Молодці ми з вами знайшли всі пелюстки для наших квіточок, і за це ми отримуємо ще 1 промінчик. Давайте його знову подаруємо сонечку.
3-є наше завдання: А зараз у нас геометричне завдання. Ми згадаємо площини та об’ємні фігури. Квадрат, прямокутник, круг, трикутник. Прошу поставити фігури до відповідних зображень на дошці.
За це ми також отримуємо ще один промінчик, і знову його відаємо нашому сонечку.
4-е наше завдання: а зараз давайте спробуємо знайти 5 відмінностей на цих малюнках.
Мал. 1
Молодці. За це завдання ми також отримуємо ще один промінчик, і знову його відаємо нашому сонечку.
5-е наше завдання: А ще один промінчик у мене. Я його віддам, якщо ви відповісте на мої запитання:
Скільки пальчиків на 1 руці? а на 2 руках?
Скільки днів у тижні?
Скільки днів в тижні ми ходимо в наш центр?
Скільки днів ми залишаємось вдома?
Скільки лап у собачки?
Скільки кольорів у світлофора?
Молодці! За це я вам дарую останній промінчик. Подаруємо його нашому сонечку? Подивіться як воно засяяло!!!
Підсумкова частина
Тепер у нашого сонечка є всі промінці. Давайте порахуємо скільки їх? Вам сподобалось допомагати?