Урок "Подорож країною математики"

Про матеріал
Дана розробка дозволяє навчити дітей з особливими освітніми потребами називати числа у прямому порядку у межах 10 та утворювати нові числа шляхом додаванням 1 до попереднього, розвиває увагу та логічне мислення.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розгорнутий план-конспект заняття

 «Подорож країною математики»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь : ФЕНДАК ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА

Заняття

Дата:24.01.2022 р.

Тема:Закріплення утворення нового числа додаванням 1 до попереднього. Рахунок в межах 10.

Мета:

навчальна – вчити називати числа у прямому порядку у межах 10 та утворювати нове число шляхом додаванням 1 до попереднього;

розвивальна – розвивати увагу, логічне мислення;

виховна – виховувати старанність, вміння слухати один одного.

Тип заняття: формування вмінь та навичок.

Вид заняття: комплексне заняття.

Форма заняття: групове.

Обладнання: телевізійна старт панель, дошка магнітно-маркерна, дидактичний матеріал, роздатковий матеріал, дидактичні матеріали.

 

Хід заняття

І. Вступна частина

Керівник вітається з дітьми, перевіряє присутність вихованців на занятті та їх готовність.

Чомусь сумує сонечко, не заглядає у віконечко. До сонечка ми зараз завітаємо, що в нього трапилось ми запитаємо. Дітки подивіться на наше сонечко, в нього не вистачає промінчиків, тому і сумне, а ми зараз зможемо йому допомогти. Допоможемо? Для цього нам потрібно виконати завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-е наше завдання: нам треба знайти сусіди-числа. Подивіться, в нас є будиночки. В кожному будиночку є по 3 квартири. В  одній квартирі вже живе число. Яке це число? Нам потрібно визначити його сусідів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Молодці ми визначили всі числа сусіди, і за це ми отримуємо промінчик.

2-е наше завдання: А зараз ми перейдемо до складнішого завдання. Сонечка не було, і наша квіточка розгубила свої пелюстки. В нас є 2 квіточки. Одна з цифрою 5, а друга - з цифрою 7. І щоб їм допомогти потрібно вирішити невеликі приклади:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Молодці ми з вами знайшли всі пелюстки для наших квіточок, і за це ми отримуємо  ще 1 промінчик. Давайте його знову подаруємо сонечку.

3-є наше завдання: А зараз у нас геометричне завдання. Ми згадаємо площини та об’ємні фігури. Квадрат, прямокутник, круг, трикутник. Прошу поставити фігури до відповідних зображень на дошці.

 

 

 

 

 

 

За це ми також отримуємо ще один промінчик, і знову його відаємо нашому сонечку.

4-е наше завдання: а зараз давайте спробуємо знайти 5 відмінностей на цих малюнках.

Мал. 1

 

Молодці.  За це завдання ми також отримуємо ще один промінчик, і знову його відаємо нашому сонечку.

5-е наше завдання: А ще один промінчик у мене. Я його віддам, якщо ви відповісте на мої запитання:

Скільки пальчиків на 1 руці? а на 2 руках?

Скільки днів у тижні?

Скільки днів в тижні ми ходимо в наш центр?

Скільки днів ми залишаємось вдома?

Скільки лап у собачки?

Скільки кольорів у світлофора?

Молодці! За це я вам дарую останній промінчик. Подаруємо його нашому сонечку? Подивіться як воно засяяло!!!

 

Підсумкова частина

Тепер у нашого сонечка є всі промінці. Давайте порахуємо скільки їх? Вам сподобалось допомагати? 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Інкл
Додано
3 лютого 2022
Переглядів
253
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку