Інтегрований урок з математики та англійської мови

Про матеріал
Мета: -активізувати та закріпити лексику і граматику з теми «Медицина»; навчити правильно вживати модальні дієслова should/would; вдосконалювати навички аудіювання, читання, усного мовлення; узагальнити та систематизувати знання, вміння, навички учнів виконувати арифметичні дії з числами; формувати математичну грамотність з теми «Рівняння» через спілкування іноземною мовою; розширити знання учнів про практичне застосування дробів; -розвивати вміння знаходити міжпредметні зв’язки; розвивати вміння та навички читання; розвивати у дітей ціннісні орієнтації, що передбачають визнання людини головною цінністю, що є основною ідеєю сталого розвитку; розвивати пізнавальний інтерес, аудитивну пам’ять, увагу, спостережливість та кмітливість; розвивати уміння раціонально й аналітично мислити, індуктивні і дедуктивні міркування; розвивати вміння оцінювати себе; -виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань, формувати командний дух; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я; прищеплювати любов до здорового способу життя; виховувати інтерес до знань, старанність, культуру математичної мови, наполегливість, цілеспрямованість. Формування компетентностей: інформаційну(стимулювання учнів до використання додаткової інформації), загальнокультурну(вміння розуміти та виражати свої думки англійською мовою; усвідомлення ролі математики в медицині), здоров’язбережувальну(формування свідомого, відповідального ставлення до власного здоров’я), соціально-трудову( готовність робити свідомий вибір, орієнтуватися в проблемах сучасного суспільно-політичного життя), уміння вчитися(залучення до творчих робіт). Тип уроку: узагальнення та систематизації знань.
Перегляд файлу

Інтегрований урок з англійської мови та математики на тему: «Математика в медицині» («Maths in medicine»)

7 клас

Підготували: Гонтар Тетяна Юріївна та Крохмаль Любов Іванівна

         Мета:

         -активізувати та закріпити лексику і граматику з теми «Медицина»; навчити правильно вживати модальні дієслова should/would;     вдосконалювати навички аудіювання, читання, усного мовлення;  узагальнити та систематизувати знання, вміння, навички учнів виконувати арифметичні дії з числами; формувати математичну грамотність з теми «Рівняння» через спілкування іноземною мовою; розширити знання учнів про практичне застосування дробів;

         -розвивати вміння знаходити міжпредметні зв’язки; розвивати вміння та навички читання; розвивати у дітей ціннісні орієнтації, що передбачають визнання людини головною цінністю, що є основною ідеєю сталого розвитку;   розвивати пізнавальний інтерес, аудитивну пам’ять,  увагу,   спостережливість  та   кмітливість; розвивати уміння раціонально й аналітично мислити, індуктивні і дедуктивні міркування; розвивати вміння оцінювати себе;

        -виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань, формувати командний дух; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я; прищеплювати любов до здорового способу життя; виховувати інтерес до знань, старанність, культуру математичної мови, наполегливість, цілеспрямованість.

Формування компетентностей: інформаційну(стимулювання учнів до використання додаткової інформації), загальнокультурну(вміння розуміти та виражати свої думки англійською мовою; усвідомлення ролі математики в медицині), здоров’язбережувальну(формування свідомого, відповідального ставлення до власного здоров’я), соціально-трудову( готовність робити  свідомий вибір, орієнтуватися в проблемах сучасного суспільно-політичного життя), уміння вчитися(залучення до творчих робіт).

           Тип уроку: узагальнення та систематизації знань.

 Обладнання: персональний комп’ютер, аудіозаписи діалогів, картки із завданнями, задачами, ребусами та кросвордами.

Хід уроку

І. Організаційний момент. Привітання.(5хв)

T1:  Good morning, dear boys and girls.

I’m very glad to see you. Today we’ll have an unusual mathematics lesson, because it will be in English.  Let’s start our lesson.

У2: Добрий день, дорогі діти! Я рада вас бачити. Сьогодні у нас буде незвичайний урок з математики, на якому ви не тільки продемонструєте ваші знання з теми «Рівняння»,  а й переконаєтеся , як вони застосовуються на практиці в медицині. Давайте починати!

II. Повідомлення теми та мети уроку.

T1: The topic of our lesson is “Maths in medicine”. Do you like to go to the doctors? Can you tell me what doctors you know?

Діти по черзі називають лікарів.

У2: В. Сьогодні ми повторимо розв’язування рівнянь, застосувавши їх на практиці.  А що означає розв’язати рівняння?

 III. Введення в іншомовну атмосферу. Актуалізація опорних знань. (5хв)

T1: Let’s play the game «Guess the illness». Один учень показує симптоми, а діти повинні здогадатися, що це за хвороба та дати йому пораду.

 

 

 

             Symptoms (problems)                                                    Advice

A headache 

take some aspirin

A backache 

 have a rest

A toothache 

go to the dentist

A stomachache 

take pills

An earache 

go to the doctor

A sore throat 

drink lots of warm liquids

Учень показує симптом, а учні відгадують його та дають пораду, використовуючи модальне дієсловo should.

У2: Ви відгадали всі хвороби і дали поради хворим людям, часто ваші поради не збігалися, але вони були всі вірними. Математика - точна наука і зараз я перевірю чи пам’ятаєте ви те, що ми вивчили на попередніх уроках.

У2:  Яке рівняння називається лінійними рівнянням з однією змінною?

Відповідь: Рівняння виду ax=b, де a, b – дані числа, називається лінійним 

                   рівнянням із змінною x.

У2:  Що таке корінь рівняння?

     Відповідь: Коренем рівняння називається значення змінної, при якому 

                        рівняння  перетворюється на правильну рівність

У2: Що означає розв'язати рівняння?

Відповідь: Розв'язати рівняння – означає знайти всі його корені або  

                  довести, що їх немає.

У2: За яких умов два рівняння  є рівносильними?

Відповідь: Два рівняння називаються рівносильними, якщо корені  першого рівняння є коренями другого рівняння і навпаки. Рівняння, які не мають розв'язків, також  вважають    рівносильними.

У2: Сформулюйте властивості рівняння.

     Відповідь:    

    а) будь-який член рівняння можна перенести з однієї частини

            рівняння в  другу, змінивши його знак на протилежний;

     б) обидві частини рівняння можна помножити або поділити на   одне й те саме число, відмінне від нуля.

 У2: Скільки коренів має рівняння 0·х = 0?

IV. Перевірка виконання домашнього завдання.(5хв)

У2: Ваше завдання було вирішити 11 прикладів. Зараз ви отримаєте листочки паперу, на яких написані цифри від 1 до 11. Підпишіть листочки.  Зараз я читаю відповіді до прикладів, якщо ваша відповідь вірна – ви ставите «+», а якщо відрізняється від моєї – ви ставите «-». Кількість правильних відповідей  - ваша оцінка за домашнє завдання.

T1: Let’s check your homework too. Your homework was to read and translate the text “Health Service”(Впр.2 ст.112) . But we won’t read this text. The test helps me to understand if you are ready or not.Turn down your paper. It contains 11 questions. You can get 1 point for each question. So, answer the questions, please, and get your marks for homework. You have 3 minutes. Start, please!

Діти виконують тести (5хв)

1. People need to see doctors if they…

 a) have a high temperature

 b) feel good

 c) don’t have any symptoms of some diseases

2. If you are ill you should…

 a) go to school

 b) see your local doctor first

 c) ask any doctor what to do

3. The doctor will ask you …

   a) to take vitamins

   b) to write your phone number

   c) to describe the symptoms of your illness

4. The doctor will give you…

    a) some fruit

     b) some treatment

     c) some books

5. Specialists usually work …

      a) in medical centers

       b) in the streets

       c) in the canteens

6. If you feel too ill to go to the doctor, you…

       a) will stay in bed and send for a doctor

       b) will stay in bed and do to the doctor the next day

       c) must go to the doctor

7. If you have an accident, you…

         a) go to school

         b) go to the Accident and Emergency department

         c) go to the department store

8. Doctors visit their patients at hospitals…

         a) one time a week

         b) regularly

         c) when they want

9. There are many …. hospitals today.

        a) private

        b) modern

        c) old

10. To be healthy a person needs…

        a) to eat sweets

        b) to be outdoors every day

        c) to be indoors every day

11. There are two other useful things for your health:

       a) take vitamins regularly and have a complete physical twice a year

        b) take vitamins regularly and have a complete physical once a year

        c) take minerals regularly and have a complete physical once a year

Вчитель збирає листочки з відповідями.

V. Основна частина уроку (20хв)

У2: Отже, в цілому ви готові до обговорення такої відповідальної теми. Сьогодні  спробуєте на практиці застосувати свої знання і показати вміння використовувати розв’язування задач за допомогою рівнянь.

У2: Щоб бути здоровим, потрібно вести змалечку здоровий спосіб життя:  вживати здорову їжу, займатися спортом, боротися з шкідливими звичками. Для росту, розвитку та оптимального функціонування підліткам необхідне раціональне харчування. 

Аудіювання

T1:  Today we will visit some doctors and get to know how they to use mathematics in their jobs. Now listen the dialogue and guess what doctor we are going to visit.

Учні прослуховують діалог та здогадуються про якого лікаря буде йти мова.

T1:  Yes, you are right. It’s a nutritionist.

До дошки виходить учень, одягнений у лікаря-дієтолога та починає розповідати про важливість своєї роботи.

Підготовлене монологічне мовлення.

P1: I am a nutritionist. I advise people  on matters of food and nutrition and their impacts on  health. Actually, healthy diet is an essential part of healthy lifestyle. There are a lot of types od dieting. Some sport players might go on a weight-gain diet, while overweight people are trying to lose weight, others just want to keep fit, following a proper nutrition. I usually advice to eat more high-fibre vegetables, fruit and seafood but, of course, it is individual for different people with different purposes. What is widespread is that fast food and junk foos is very popular nowadays but this kind of food extremely unhealthy for people. Eating this kind of food, we in real eat genetically modified food, which is known as bad substances for us by scientists. So, taking all into consideration, healthy people live longer, they are more successful and they enjoy their life. It is not so difficult at all to follow healthy lifestyle!

Розв’язування задачі 

 У2: Лікар-дієтолог розповідає нам, що склад ідеального раціону людини залежить від роду діяльності, способу життя і місця проживання, проте існують більш або менш універсальні поради. Ми уважно вислухали їх.

Визначте масу компонентів в салаті «Вітамінний» масою 400 г. , в якому порція моркви в 4 рази менше, ніж  порція салату; селери стільки ж, скільки і моркви; яблук  на 60 г більше, ніж селери; горіхів в 5 разів менше, ніж моркви; сік лимонний - в 2 рази менше горіхів.

Учні розв’язують задачу.

 Фізкультхвилинка

У2: Я бачу, що ви трішечки втомилися, давайте зробимо деякі вправи. До дошки виходить учень, читає вірш і синхронно виконує рухи, діти повторюють за ним.

P5:Щось не хочеться сидіти,

Треба трохи відпочити.

Руки вгору, руки вниз,

На сусіда подивись.

Руки вгору, руки в боки.

Вище руки підніміть,

А тепер їх опустіть.

Плесніть, діти, кілька раз,

За роботу, все гаразд.

T1:  T:  I see that you are a bit tired. Let’s do some physical exercises in order to relax and you’ll be fresh again in a minute.

P6:Look at the celing,

Look at the floor,

Look at the window,

Look at the door.

Point to the window,

Point to the door,

Point to the celing,

Point to the floor.

Робота в парах. Розгадування ребуса.

T1: To guess the next doctor you must do the rebus

Пари отримують ребус та розгадують його.

         ’’’ 

                                                    d    o               l  g

T1: Yes, you are right. It’s a cardiologist. If you have problems with your heart, you should go to this doctor.

Підготовлене монологічне мовлення.

P2: Cardiology is a branch of medicine that deals with the disorders of the heart as well as some parts of the circulatory system. The field includes medical diagnosis and treatment of congenital heart defects, coronary artery disease, heart failure, valvular heart disease and electrophysiology. Physicians who specialize in this field of medicine are called cardiologists,I help victims of heart disease return to a full and useful life and also counsel patients about the risks and prevention of heart disease.

Розв’язування задачі

У2: Поклавши собі пальці на променеву артерію і проаналізувавши пульс, можна дізнатися, чи в порядку здоров`я. "Все що для цього потрібно — мати годинник і відчуття ритму", - кажуть кардіологи.  Лікар - кардіолог вів спостереження за ритмами серця своїх пацієнтів, а медсестра загубила його записи. Але вона пам’ятає, що  пульс  дитини зранку і звечора та  пульс  дорослої людини зранку, в обід та в вечірню пору  разом становить 360 ударів. Знайти пульс дорослої людини, якщо його показник становить дві третіх від пульсу дитини.

Розгадування кросворду.

T1: To guess the next doctor you must do the crossword:

 

1.a

c

c

i

d

e

n

t

 

 

2.d

i

s

e

a

s

 

 

3.m

e

d

i

c

i

n

e

 

 

4.t

o

o

t

h

a

c

h

e

 

5.p

i

l

l

 

 

6.p

r

e

s

c

r

i

b

e

7.h

e

a

l

t

h

 

 

1. something bad that happens that is not expected or intended and that often damages something or injures someone (accident)

2. an illness of people, animals, plants, etc., caused by infection or a failure of health rather than by an accident (disease)

3.  treatment for illness or injury, or the study of this (medicine)

4. pain caused by something being wrong with one of your teeth ( toothache)

5. a small solid piece of medicine that a person swallows without chewing  (pill)

6.  to say what medical treatment someone should have (prescribe)

7. he condition of the body and the degree to which it is free from illness, or the state of being well (health)

T1: Yes, you are right. It’s a dentist. If you have problems with your teeth, you should go to this doctor.

Підготовлене монологічне мовлення.

P3: There are so many branches in medicine nowadays that it’s hard to count them. One of the most demanded professions is that of a dentist. I am a dentist and in my opinion, all dentists are heroes. We can cure any type of toothache. In worst case scenarios they refer to tooth extraction.

Розв’язування задачі

У2: Ми завітали до стоматолога. В асортименті супермаркетів і аптек зубних паст безліч. Яку вибрати, щоб забезпечити і максимальне здоров’я всієї ротової порожнини, і свіжий подих? Лікар розповів нам, як часто та правильно потрібно чистити зуби. Це дуже важливо, адже основи особистої гігієни закладаються з раннього дитинства.

Як правильно вибрати зубну пасту? Передусім потрібно з’ясувати, які компоненти містяться в цих засобах. Лікар розповів нам, на що саме, читаючи етикетки, необхідно звертати увагу, як можна зробити оптимальний вибір для всієї родини.

Зубна паста «Parodontax» в крамниці  «Єва»  вагою 75мл коштує на  24 % менше, ніж паста в крамниці «Простор» вагою 125 мл. Скільки коштує  зубна паста в крамниці «Простор»,  якщо вона дорожча на 15грн. 36к.?

Читання

T1: To guess the next doctor you must read the text about problem what this doctor solves:

Smoking is the shortest way to bad health. Today half of the men and a quarter of the women in the world smoke.Some people think that there is not much sense in refraining from smoking, since the inhabitants of many cities and even villages breathe air contaminated with industrial and automobile wastes. They are very wrong. Vehicle exhaust gases are harmful in themselves, but a smoking driver is subject to something far more dangerous.

Take another example: according to the WHO (World Health Organisation) figures, the risk rate is higher among smoking workers of the heavy engineering, chemical, ceramic, mining, building, cement and rubber industries.

The harm of tobacco smoke for women should be especially emphasized. In particular, smoking may affect the course of pregnancy. Smoking women may bring into the world crippled or abnormal children.

The evidence that exposure to other people's smoke is dangerous to health is now incontrovertible. The exposure to passive smoking is a serious health risk to non-smokers, increasing their chance of contracting lung cancer and heart disease. The degree of risk depends on the extent and duration of exposure. Particularly there is a high risk among workers in the hospitality industries (bar staff, casino workers and other employees in workplaces where smoking is routine). It is estimated that passive smoking causes one premature death a week.

Учні читають текст та здогадуються про якого лікаря іде мова.

T1: Yes, you are right. It’s an expert in narcology. I hope you will never visit this doctor.

Розв’язування задачі

У2: У деякій країні щорічно помирає 500 000 чоловіків середнього віку. 42% з них помирають через хвороби, пов'язані з курінням. Скільки людей могли б продовжувати жити, якби вчасно кинули палити?

Математична статистика.

75% тих, хто почав курити, стають залежними від куріння людьми. 90% раку легенів спостерігається у курців, до 95% хворих на рак помирають протягом 5 років. Кожна викурена сигарета забирає 6 хв. життя.

При однаковому харчуванні курці  за добу отримують на 50 мг вітаміну С менше, ніж ті,  що ведуть здоровий спосіб життя . Скільки вітаміну С краде у себе той, хто палить, якщо щомісячна норма прийому цього вітаміну обох членів експерименту 3300 мг?

VI. Завершальна частина уроку.(5хв)

      1.  Домашнє завдання.

У2: Вашим домашнім завданням буде віртуальний візит ще до одного лікаря. Складіть задачу, яка розв’язується за допомогою рівняння, і яку він використовує  в своїй діяльності.

T1: Make a project about this doctor. Give complete information what this doctor does.

      2. Підсумки уроку.

У2: Давайте і ми спробуємо оцінити вашу роботу на уроці.

- Хто працював без задоволення, без ентузіазму і вважає, що нічого корисного і цікавого на уроці не довідався – оберіть лимон, що є символом ваших поверхових знань.

- Хто працював уважно, зосереджено, добросовісно – оберіть яблуко. Я впевнена, що ви добре засвоїли матеріал і ваші знання з цієї теми досить міцні.

- А хто працював із задоволенням, творчо, натхненно, без сумніву обирайте горіх, що символізує ваші глибокі знання, вміння застосовувати їх на практиці, творчий підхід до вирішення завдань.

Учні виходять до дошки, беруть фрукти чи горіх і кладуть їх в кошик.

У2: Я дуже рада, що лимонів у нашому «кошику знань» - найменше, а ось горіхів – найбільше. Це свідчить про те, що ви працювали із задоволенням і ви змогли застосувати ваші знання. Ваші оцінки…

T1: I see that almost all of you have chosen nuts. It means that you liked our lesson and could to use your knowledge. I am glad that I don’t see any lemon although they are very healthy. Your marks are… The lesson is over. See you later. Goodbye!

 

         Література.

1. Англійська мова:7клас.загально-освіт.закл./А.М.Несвіт.-К.:Генеза,2013.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
4 лютого 2022
Переглядів
172
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку