Урок – подорож
Математика в осінньому лісі
Мета: Закріплювати знання учнів таблиць додавання та віднімання чисел до 9,
порядок виконання арифметичних дій, вдосконалювати навички
розв’язування нерівностей, вміння розв’язувати задачі вивчених видів;
розвивати вміння швидко виконувати завдання з побудовою логічного
ланцюжка; виховувати гуманне ставлення до мешканців лісу, бережне
ставлення до флори та фауни лісу.
Обладнання: Макет дерева, осінні листочки, проект із математичними завданнями,
таблички із цифрами, парасолька.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Ось дзвінок дав сигнал,
Працювати час настав.
Тож і ми часу не гаймо,
Працювати починаймо.
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.(слайд 1)
Девіз:
Активним і уважним будь
І про кмітливість не забудь.
Видумуй, пробуй, і твори!
Розум, фантазію всю прояви!
Урок сьогодні, друзі, незвичайний,
Тому приступимо до завдань негайно.
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.(слайд 2)
1.- Сьогодні, діти, у нас дійсно урок незвичайний
Тема нашого уроку «Подорож до осіннього лісу».
Ми повторимо і закріпимо знання з вивчених таблиць додавання і віднімання чисел,
будемо розв’язувати задачі вивченого виду.
2. Хвилинка каліграфії:
Хто немов крило за вітром
В небо мріяв полетіти.
Тільки золотом полився,
Зразу у траву звалився.
Хто ж це, діти?(Листочок)
Цей листочок – чарівний.
Зошит просить відкривати,
Дату гарно написати.
12 жовтня – Міжнародний день зменшення небезпеки стихійних лих
12 жовтня
Класна робота
1 |
2 |
IV. Усний рахунок «Листопад». (слайд 3)
Інструктаж:
Листочки із відповіддю правильно – залишаються на дошці, а якщо відповідь неправильна – діти відривають і кладуть у кошичок.
Підсумок.
V. Гра «Парасолька» (слайд 4)
Інструктаж:
У кожного учня на парті прикріпленні осінні листочки. Розв’язують приклад на листочку. Дівчинка тримає парасольку і числа. У кого приклад з відповіддю 9, 8, 7, 6…- ховаються під парасольку(листочки 9 – зеленого кольору, 8 – Синього, 7 – помаранчевого, 6 – жовтого). Діти виходять до дівчинки з парасолькою по-черзі.
Підсумок.
VI. Самостійна робота. (слайд 5, 6, 7)
Інформація(у мікрофон) про отруйні гриби.
Гриби, що отруйні для людини, для лісових мешканців – ліки і харч. Чим більше в лісі різних грибів, тим він затишніший, у ньому краще й швидше ростуть дерева. Не знищуйте неїстивних грибів!
Виконуємо завдання самостійно по варіантах:
І варіант ІІ варіант
6-3 * 5 8+4*7
8+3*6 5+5*9
7+4*11 9-2*11
Самоперевірка.
Підсумок.
VІІ. Галявина відпочинку. (слайд 8)
(Фізкультхвилинка «Сонечко» під музику)
VІІІ. Робота над задачею. (слайд 9, 10)
1.Розповідь про мурашину державу
Руйнувати мурашині гнізда категорично заборонено. Адже мурахи приносять людям тільки користь. Люди повинні оберігати і дбати про них.
2.Задача.
Робота з підручником
Ст. 36, № 181.
На прогулянку вийшли 7 дівчаток, а хлопчиків - на 3 менше. Скільки хлопчиків вийшло на прогулянку? Скільки всього дітей вийшло на прогулянку?
Д. – 7- }?діт.
Хл. -?, на 3 менш
7-3=4(хл.)
7+4=11(діт.)
Відповідь: 4 хлопчика вийшло на прогулянку; 11 дітей вийшло на прогулянку.
Підсумок
ІХ. Робота з геометричним матеріалом. (слайд 11, 12, 13)
На прогулянці у лісі діти побачили багато павутинок: і на деревах, і на травичці. Це павучки(мал.) ткали свої павутинки.
Х. Хвилинка відпочинку для очей.
ХІ. Підсумок уроку. (слайд 14)
ХІІ. Домашнє завдання (слайд 15)
Ст. 37, № 183, 184.
ХІІІ. Оцінювання.