Урок — подорож.
Тема: Частка не з частинами мови.
Мета: Узагальнити
вивчений про
написання Не з
частинами
мови; поглиблювати iHTepec до вивчення мовного
виробляти творчий до запропонованих завдань;
виховувати любов до природи, повагу до
Обладнання: на тему <<Весна>>, пам'ятки, запис музики П.
Чайковського «Пори року, Весна.
Березень.»
Тип уроку: урок узагальнення й знань, YMiHb i навичок з використанням
уроку: От-от на весну поверне, сонця
дотики,
Вберуться край верби,
В котики.
Г. ГорДасевич.
уроку.
I. Поетична п'ятихвилинка.
музику Чайковського вчитель читае А. Солонського
«Березень>>.
(ст.
31).
II.
навчальноћ'
теми, мети уроку. Учитель. мова про незвичайну, пору року — весну. А
допоможе нам у цьому вивчений про написання частки Не з
частинами мови. А перед тим, як
помандрувати, давайте ознайомимося з маршрутом ми з вами побуваемо в гостях у
Прикметника,
1. 1менник. Робота з MiHi-TekcT0M.
2, Прикметник. Гра «Добери З. «Програмовий диктант».
4. Творчий диктант «Весна
настала». 5. Етюд «Хлюпоче веслами весна».
Але перш вирушати в
дорогу, подумайте i чого ви уроку?
III. Узагальнення та знань, YMiHb та навичок
А. <<Мозкова атака». правила написання не з вам? Б. Колективна робота з
MiHi-TekcT0M. Переписати, розкриваючи дужки,
вставити
букви
та
знаки.
Подолавши (не)
ро.. .починаеться весна блакитним березнем. Спочатку BiH парубкуе з (не)
годою в — видобувае (з) ще
не ро..
(не)
вдач, ро... морожуе cik у 6epe3i, i коли вона блисне
щасливою сл.. .зою,- (не) тишею а
голосом наповнюе
2. Зупинка <<Прикметник».
А. i робота за таблицеко: що вам про написання не з прикметником?
за таблицею.
Б. Гра «Добери Що
називаються синон1мом? На
|
|
|
барви, тепле похмуре небо, раптовий крик, легкий природа. З. Зупинка
правила ви пам'ятаете щодо написання не з
Програмовий Диктант.
Кодова таблиця: разом — код 1, окремо — код 2.
Нездужати, не приготувати, не Додивитися, нездумати, не ненавидити, недолюблювати, не
Дозволяти, не брати, недочувати, не надивитися, незчутися, непоко7ти.
1-1,
2-2, 3-2, 4-1, 5-2, 6-1, 7-1, 8-2, 9-2, 10-1, 11-2, 12-1, 13-1.
4. Зупинка
Як пишеться не з
Творчий диктант. Вставити на крапок
Весна настала. Аж ось i весна ЈДе,
а npuBimH0 вона
сонцю, небу, I ... оживають вони
помаленьку пгсля зимово7 все навкруги,
Пташки ... гомонять на тепло.
Розвиток зв'язного мовлення. Скласти
етюд «Хлюпоче веслами весна», А що таке етюд? Етюд (з франц.) — в образотворчому
малюнок, виконаний з натури для
майбутнього твору; словесний
«малюнок» - враження, начерк.
слова
для етюда.
морози, давно не вмите небо, не краса,
соки, не затихаючий BiTep — пустун, сили,
на
Прослуховування та
IV. уроку.
1нтерактивна методика
Пригадайте все, що можна сказати про написання не з частинами мови.
слово вчителя.
Дуже б,
щоб 1дучи з уроку, ви не пам'ятали, що не з
частинами мови пишеться окремо i разом, а й побачити
картину весни.