Урок — подорож.
Тема: Частка не з частинами мови.
Мета: Узагальнити вивчений про написання Не з частинами мови; поглиблювати iHTepec до вивчення мовного виробляти творчий до запропонованих завдань; виховувати любов до природи, повагу до
Обладнання: на тему <<Весна>>, пам'ятки, запис музики П. Чайковського «Пори року, Весна. Березень.»
Тип уроку: урок узагальнення й знань, YMiHb i навичок з використанням уроку: От-от на весну поверне, сонця дотики,
Вберуться край верби,
В котики.
Г. ГорДасевич.
уроку.
I. Поетична п'ятихвилинка.
музику Чайковського вчитель читае А. Солонського «Березень>>. (ст. 31).
II. навчальноћ' теми, мети уроку. Учитель. мова про незвичайну, пору року — весну. А допоможе нам у цьому вивчений про написання частки Не з частинами мови. А перед тим, як помандрувати, давайте ознайомимося з маршрутом ми з вами побуваемо в гостях у Прикметника,
1. 1менник. Робота з MiHi-TekcT0M.
2, Прикметник. Гра «Добери З. «Програмовий диктант».
4. Творчий диктант «Весна настала». 5. Етюд «Хлюпоче веслами весна».
Але перш вирушати в дорогу, подумайте i чого ви уроку?
III. Узагальнення та знань, YMiHb та навичок
А. <<Мозкова атака». правила написання не з вам? Б. Колективна робота з MiHi-TekcT0M. Переписати, розкриваючи дужки, вставити букви та знаки. Подолавши (не)
ро.. .починаеться весна блакитним березнем. Спочатку BiH парубкуе з (не) годою в — видобувае (з) ще не ро..
(не) вдач, ро... морожуе cik у 6epe3i, i коли вона блисне щасливою сл.. .зою,- (не) тишею а голосом наповнюе
2. Зупинка <<Прикметник».
А. i робота за таблицеко: що вам про написання не з прикметником? за таблицею.
Б. Гра «Добери Що називаються синон1мом? На
словосполучення прикметники з не. |
до яких входять |
барви, тепле похмуре небо, раптовий крик, легкий природа. З. Зупинка
правила ви пам'ятаете щодо написання не з
Програмовий Диктант.
Кодова таблиця: разом — код 1, окремо — код 2.
Нездужати, не приготувати, не Додивитися, нездумати, не ненавидити, недолюблювати, не Дозволяти, не брати, недочувати, не надивитися, незчутися, непоко7ти.
1-1, 2-2, 3-2, 4-1, 5-2, 6-1, 7-1, 8-2, 9-2, 10-1, 11-2, 12-1, 13-1.
4. Зупинка
Як пишеться не з
Творчий диктант. Вставити на крапок
Весна настала. Аж ось i весна ЈДе,а npuBimH0 вона сонцю, небу, I ... оживають вони помаленьку пгсля зимово7 все навкруги, Пташки ... гомонять на тепло.
Розвиток зв'язного мовлення. Скласти етюд «Хлюпоче веслами весна», А що таке етюд? Етюд (з франц.) — в образотворчому малюнок, виконаний з натури для майбутнього твору; словесний
«малюнок» - враження, начерк.
слова для етюда.
морози, давно не вмите небо, не краса, соки, не затихаючий BiTep — пустун, сили, на
Прослуховування та
IV. уроку. 1нтерактивна методика
Пригадайте все, що можна сказати про написання не з частинами мови.
слово вчителя.
Дуже б, щоб 1дучи з уроку, ви не пам'ятали, що не з частинами мови пишеться окремо i разом, а й побачити картину весни.