Урок-подорож " Система планет під назвою Математика"

Про матеріал

Урок подорож: Мандрівка космічним простором « Система планет під назвою Математика»

Тема:Прості задачі на знаходження частини від числа або числа за величиною його частини. Залежність значення частки від зміни діленого або дільника. Рівняння. Розв`язування складених задач.

Мета: вчити учнів розв'язувати задачі на знаходження числа за його частиною; вправлятися у підборі значень букв під час роботи з нерівностями; вчити учнів застосовувати під час обчислень залежність частки від зміни діленого; вдосконалювати вміння розв'язувати задачі; тренувати пам'ять; розвивати мислення; виховувати інтерес до предмета.

Перегляд файлу

Урок подорож:  Мандрівка космічним простором

« Система планет під назвою Математика»

Тема:Прості задачі на знаходження частини від числа або числа за величиною його частини. Залежність значення частки від зміни діленого або дільника. Рівняння. Розв`язування складених задач.

 

Мета: вчити учнів розв'язувати задачі на знаходження числа за його частиною; вправлятися у підборі значень букв під час роботи з нерівностями; вчити учнів застосовувати під час обчислень залежність частки від зміни діленого; вдосконалювати вміння розв'язувати задачі; тренувати пам'ять; розвивати мислення; виховувати інтерес до предмета.

Хід уроку.

 

  1. Організаційний момент.

1.Вступне слово вчителя.

  1. Актуалізація опорних знань.

2.     Гра «Дешифрувальник».

3.    Геометрична розминка.

III.   Повідомлення теми і мети уроку.

IV.   Вивчення нового матеріалу.

1.Планета «Задача»

2.Планета «Рівняння».

3.Фізкультхвилинка.

V. Узагальнення, систематизація та закріплення вивченого матеріалу.

1.Планета «Нерівності».

2.Планета «Фігури».

3.Планета «Вирази».

VI.   Підсумок уроку.

1.Бліц-опитування.

 

 

Хід уроку.

  1. Організаційний момент.

1.Вступне слово вчителя.

  • Сьогодні у нас з вами незвичайний урок. Він буде сповнений пригод і вражень. Але для початку пропоную вам відгадати загадку.

 

На цій планеті всі ми проживаєм,

Її прекрасну назву добре знаєм.

(планета Земля)

  • Дійсно ми з вами живемо на планеті Земля. Це наша домівка. Але як же це пов`язано з нашим уроком?
  1. Актуалізація опорних знань.

1.Гра «Дешифрувальник»

- Для того, щоб дізнатися куди ми сьогодні помандруємо вам потрібно виконати завдання:

Знайти:

від числа 60;

від числа 20;

від числа 30;

від числа 100;

від числа 63;

від числа 24.

  • Ви думаєте, що виконали звичайне завдання? Ні! Це секретний шифр за допомогою якого ми нарешті відкриємо таємницю нашої подорожі.

(Діти по черзі називають відповідь і беруть відповідну літеру з літер утворюють слово КОСМОС)

- Дійсно, ми сьогодні здійснимо подорож у космос і відчуємо себе справжніми космонавтами.

2.     Геометрична розминка.

- Але космонавт не може вільно пересуватись у космосі. Для цього йому потрібен… правильно космічний корабель. Але ми зможемо скористатись ним лише якщо виконаємо наступне завдання.

- Порахуй скільки трикутників зображено на малюнку(12):

  1. Повідомлення теми і мети уроку.
  • Сьогодні нам доведеться подолати систему планет під назвою «Математика» з усіма її завданнями. Адже інакше ми не зможемо повернутись на рідну планету.
  1. Вивчення нового матеріалу.
  • На кожній з планет системи «Математика» нас очікують випробування. Але я впевнена, що разом ми їх подолаємо.

1.Планета «Задача»

 

Задача 1

Космонавти привезли інопланетянам гостинці:цукерки та печиво.Цукерок привезли 250 кг, а печива від кількості цукерок. Скільки кілограмів цукерок і печива привезли космонавти?

 

Задача 2

На планеті «Задача» наших космонавтів зустріли 15 інопланетян. Скільки всього інопланетян живе на цій планеті, якщо їх зустріли усіх жителів?

2.Планета «Рівняння».

-А ми рушаємо до наступної планети. На цій планеті живуть зелені чоловічки. А щоб дізнатись скільки всього інопланетян проживає на цій планеті вам необхідно виконати наступне завдання:

х + (540 + 20) = 870 х . 7 = 28 

  • Сума знайдених значень x і буде кількістю жителів цієї планети.

3.Фізкультхвилинка.

-  Ось і настав час трохи відпочити. Наші друзі – інопланетяни дарують нам фізкультхвилинку.

  1. Узагальнення, систематизація та закріплення вивченого матеріалу.

1.Планета «Нерівності».

-  На наступній планеті її жителі вирішили перевірити чи зможемо ми розшифрувати їхнє послання. Давайте спробуємо. Для початку потрібно порівняти ці нерівності:

1 тиждень ___ 4 доби   

80 кг ___ 8 ц

10 год ___ 10 хв

90 кг_____ 9 ц 

а)           <;< ;>; >.

Привіт!Ми раді познайомитись!

б)            <;<;< ;>.

Ми зовсім не раді вашій появі!

в)           > ;<;<; < .

Навіщо ви до нас завітали?

г)           > ;<; <; >.

Повертайтесь на свою планету!

д)            >; <; >;< .

Ласкаво просимо на нашу планету!

 

- Отже і на цій планеті нас раді бачити, але нам знову пора вирушати далі.

2.Планета «Фігури».

- На цій планеті живуть гуманоїди які вирощують різні продукти. У кожного з них є своя частина землі на якій він може працювати. Давайте зараз дізнаємось яка ж це частина:

Ширина цієї частини – 4 см

Довжина цієї частини – 8 см

Знайдіть мені периметр цієї ділянки землі. Можливо хтось може знайти площу? Накресліть в зошиті даний прямокутник.

3.Планета «Вирази».

- Остання наша зупинка. На цій планеті всі інопланетяни працюють разом тому і нас просять також об`єднатись і виконати такий вираз:

250: 10+12*5+242*2=

 

  1. Підсумок уроку.

1.Бліц-опитування.

- На яких планетах ми сьогодні зупинялись?

- Яка планета вам найбільше сподобалась?

- Що нового ви дізнались на цьому уроці?

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
25 лютого 2018
Переглядів
1105
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку