Урок-подорож. Тема. Квадратний корінь.

Про матеріал
Нестандартний урок – це передусім творчість, самобутність і навіть мистецтво вчителя. Такий урок може максимально стимулювати пізнавальну самостійність, творчу активність та ініціативу учнів, їх інтерес до навчання.
Перегляд файлу

Урок-подорож

 Тема. Квадратний корінь

(Степінь… корінь – дивись в корінь)

Мета. Через гру закріпити вміння учнів виконувати дії з квадратними коренями, розвивати в учнів інтелектуальні та творчі здібності; виховувати дисциплінованість, відповідальність, почуття прекрасного.

 Обладнання. Картки із завданнями.

 На дошці напис: «Саме на подоланні труднощів росте і розвивається математик».

О. Хінчин

 

Хід уроку

 І. Організаційна частина

 Сьогодні у нас незвичайний урок.

 Сьогодні ми зробимо ще один крок

 В країну зіркову, в країну чудову,

Що нас так чекає й збагачує розум.

 Щоб нам швидше до неї потрапить,

 Потрібно екзамен кмітливості скласти.

 Тож сядьте рівненько, стежте уважно,

 Щоб здогадатись вам було неважко.

 ІІ. Подорож

Сьогодні ми вирушаємо у мандрівку. А куди , ви дізнаєтесь, коли розв’яжете приклади. А потім усі відповіді розташуєте в порядку зростання.

 

Підпишіть під числами відповідні букви і прочитайте, куди ми мандруємо.

 

 К    О    С   М    О    С

 Отже, ми вирушаємо у мандрівку в космос, де побував і наш український космонавт Л. Каденюк на американському кораблі  «Шаттл».

 При мандрівці в космосі весь час потрібно робити обчислення, щоб визначити місце знаходження корабля, його прибуття. А в цій мандрівці перевіримо ваше вміння знаходження раціональних способів розв’язування вправ, логічно мислити, виконувати дії додавання, віднімання, множення виразів, що містять квадратні корені; скорочувати дроби.

наша математична подорож буде далека і цікава і проходитиме по планетах Сонячної системи.

 Модель Сонячної системи представлена на малюнку-схемі. Всі планети Сонячної системи (Меркурій, Венера, Земля, Марс, Юпітер, Сатурн, Уран, Нептун, Плутон) обертаються навколо Сонця, а також навколо своєї осі.

 Наша планета Земля має єдиний природній супутник – Місяць, який обертається навколо Землі. Нам потрібно розв’язати деякі приклади щоб попасти на Місяць.

Розрахунок ми зробили правильно і успішно прибули на Місяць. В космічний порт Місяця пропускають лише тих, хто правильно вміє розв’язувати рівняння.

Молодці! Рівняння розв’язані добре. З Місяця ми вилітаємо на Марс, але, щоб вилетіти, потрібно порівняти величини.

При посадці на Марс в командира корабля виникла проблема, йому потрібно розв’язати деякі завдання.

А щоб повернутися на Землю ми повинні з вами подолати ще трохи труднощів. Повинні справитись із наступними завданнями

ІІІ. Підсумок уроку

Вітаю всіх на нашій планеті Земля!

Визначте, яке число треба записати замість «?»

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, Розробки уроків
Додано
31 березня 2019
Переглядів
544
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку