12 серпня о 18:00Вебінар: Краще раз побачити: універсальні інтернет-ресурси для унаочнення навчального матеріалу

Урок – подорож з елементами квесту Тема: « Казка двері відчиня!»

Про матеріал
Урок – подорож з елементами квесту Тема: « Казка двері відчиня!» Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів за розділом «Казковий дивосвіт», розвивати пам'ять, увагу, кмітливість, уяву. Виховувати в учнів інтерес та любов до книги, розвивати бажання читати і знати більше казок. Місце проведення : класна кімната.
Перегляд файлу

Урок – подорож з елементами квесту

Тема: « Казка двері відчиня!»

 

Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів за розділом «Казковий дивосвіт», розвивати пам'ять, увагу, кмітливість, уяву. Виховувати в учнів інтерес та любов до книги, розвивати бажання читати і знати більше казок.

Місце проведення : класна кімната.

 

 Хід гри

І. Організація класу.

 

    Діти, на Україні говорять, що добрий гість – дому радість, то давайте ж

    привітаємося з нашими гостями.

 

     Доброго дня, - мовим за звичаєм.

 

     Доброго дня кожному зичимо!

 

     Доброго дня всім людям бажаємо!

 

     Цими словами стрічних вітаємо.

 

     І посміхаються у відповідь люди -

 

     Добрі слова ж бо для кожного любі.

 

ІІ. Вступне слово вчителя.

 

    Сьогодні, на уроці ми з вами відправимось у морську подорож до фантастично-

     го острова « Дивоказка». Адже  Казка – це чарівна, захоплююча країна, де доб-

     ро завжди перемагає зло. Сподіваюсь, що подорож буде цікавою, адже ми буде-

     мо не просто грати, а підведемо підсумок тих знань, що ви отримали під час

     вивчення розділу «Казковий дивосвіт». І це буде не проста подорож, а квест.

     Отже, щоб відправитись у морську подорож потрібно  мати що?

  • команду
  • морську карту
  • корабель чи судно

Так, команду, карту і корабель. Карта у нас уже є на дошці. На команди ви вже поділились.  То прошу вас представити нам ваші команди.

(Капітани представляють себе і команди, а також виголошують речівки)    

1.  Перша команда « Сміливі»

Сміливих любить океан,

Для них завжди він тихий.

То ж, капітан, веди човна

До берегів далеких.

2.  Друга команда «Кмітливі»

     Кмітливі хлопці і дівчата

     Мандрують завжди у гурті.

     Важкі задачі їм під силу,

     Долати у морській путі.

 

3. Третя команда «Відважні»

     Ми відважні моряки,

     Плавать любим залюбки.

     Попливемо у моря,

     Скарб шукати і знання.

 

Дякуємо, ви дуже гарно себе представили.  Але хочу вам нагадати діти, що квест – це командна гра. Усі члени команди  мають працювати дружно, злагоджено, допомагати один одному, разом виконувати  цікаві завдання і водночас поповнювати свої знання, вчитись працювати в команді.

      То ж давайте повторимо правила роботи в команді.

           - Працюйте дружно та завзято.

           - Прислухайтеся до порад товариша.

           - Допомагайте один одному.

           - Не галасуйте, не сваріться.

 

ІІІ.  Завдання перше.

     Ну що ж, карта є, команди є, а чого ще не вистачає? Так, гарного човна.

     Так ось, віднайти у класі ваші човни, це і буде ваше перше завдання.

      Кожна команда отримає кросворд. Розв’язавши його, у вас утвориться ключо-

      ве слово. Це слово – певний куток у класі, де і схований коверт з човном. Ва-

      ше завдання знайти  цей конверт.

 

1команда  «Сміливі»                                                

   - 1 По траві повзла змія,

        Налякався добре я.

        Від гадюки біг чимдуж,

        А то виявився …

   - 2 Гуляє в полі, та не кінь.

1

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

        Літає по хвилях, та не птах?

   - 3 У ставку найбільша злюка – це зубаста хижа….

   - 4 Дуже я потрібна всім:

        І великим і малим.

        Всіх я розуму учу,

        А сама завжди мовчу.

   - 5 Уночі гуляє, а вдень спочиває. 

        Має круглі очі, бачить серед ночі. 

 

 

 

 

2 команда «Кмітливі»

   - 1 Фарбоване коромисло через річку повисло.

   - 2 Мене просять і чекають, а як покажусь – утікають.

   - 3 І в огні не горить, і в воді не тоне.

   - 4 Хто має вухо, а не чує?

 

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

3

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 команда « Відважні»

     - 1 З небесної діжки, крижані горішки.

           На землю упали, шкоди нам завдали.

     - 2 Зверху зелененьке, а в середині червоненьке?

     - 3 Довгі ноги, довгий ніс.

           По болоті ходить скрізь.

      - 4 Між берегів, текла, текла.                       

           Мороз зміцнів, під скло лягла.

      - 5 Махнула птиця крилом,

           Закрила півсвіту рядном.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ну що ж, молодці. Ви чудово справились з цим завданням. (Човни на магнітній основі прикріплюються до карти).  Ми готові вирушати у мандрівку. У мандрівці вам будуть допомагати учні 6 класу. 

Перша наша зупинка острів « Загублені речі»

1 конкурс.  «Бюро знахідок»

Кожна з команд отримає торбинку з предметами і речами, які мають відно-

шення до казок, що ми читали. Ваше завдання назвати предмет чи річ, кому

вона належить, і назву казки.

 

 

 

Перелік речей.

 - Прутик з  зеленими листочками;

 - У пакетику яблука і горішки;

 - Ґроно винограду;

 - Книжка «Казки»;

 - Лялька хлопчика;

 - Глечик;

 - Миска;

 - Черевички;

 - Жабка

 

Молодці, пливемо далі. Наступна зупинка мис «Літературний»

 

 2 конкурс « Виправ помилку»

     Кожна команда отримає надрукований уривок з казки, яку ми читали,

     але там допущені помилки  за змістом, вам потрібно їх виправити.

  1 каманда:

  «Розповіла киця соловейку про біду рибки золотої і попросила дістати чобітки. Полетів тоді соловейко в садок, де гуляла маленька дівчинка Оксанка. Як довідалась Оксанка, що лебідь рибку хоче з'їсти, швиденько принесла горобчикові свої старенькі чобітки і наказала: «Лети швидше, швидше, щоб рибку врятувати!»

 

2 команда:

«Було то влітку. Біжить Лисичка спортивною доріжкою та й здибає зайчика.

— Добрий день, зайце-небораче! — крикнула Лисичка.

— Здорова була, Лисичко-сестричко,— відповів Заєць.

— Знаєш що, Зайцю, ходи зо мною!

— А куди ж тебе бог провадить?

— Та йду он там до городу  їсти вишень.

— А не солодкі  вони, Лисичко?»

 

3 команда:

«Аж тут білочка виходить з хати, така ласкава, розпушила хвостик:

— Ах, прошу, прошу до мене в гостi! Ось вiдпочиньте в моïй квартирці — у мене є тут для вас гостинцi, найкращi груші, смачнi цукерки. У вас, напевно, стомились ручки, бо ви далеко йшли по гаю. Я давно вже на вас чекаю.

 

Як ви гарно справились з завданнями, то ж пливемо далі. І наступна наша зупинка на острові « Чунга- Чанга».  Хвилинка відпочинку, рухи під мелодію пісні «Чунга – Чанга!

 

Молодці, пливемо далі. І наш щлях лежить до   бухти «Загадкової » !

 3 конкурс  «Склади пазл»

Зараз, кожна команда отримає пазл. Вам потріно його скласти і назвати

казку, до якої у вас вийшла ілюстрація.

 

 

І з цим завданням ви впорались на відмінно, молодці. Ну що ж, наша манд-

рівка добігає кінця. Ми з вами доплили до кінцевої точки нашої мандрівки –

острова « Дивоказка».

І на нашому острові, як на любому іншому, є печера

зі скарбами, і нам їх треба забрати. Але щоб зайти у печеру і забрати скарби,

потрібно виконати невеличке завдання.

З певної відстані задути свічку і взяти монетки для своєї команди.

На цьому наша мандрівка завершується, дякую всім за активну участь.

 

doc
До підручника
Літературне читання 2 клас (М. Зоряна)
Додано
12 березня 2019
Переглядів
501
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку