Урок-подорож, для корекції та перевірки знань учнів у грайливій формі. Додано малюнки, завдання. З метою закріпити обчислювальні навички, вміння розв'язувати задачі на вивчені випадки додавання і віднімання;
Розвивати математичне мислення учнів;
Виховувати любов до природи, бережливе ставлення до неї.
Математика у 2 класі
Підготувала:
Вчитель Пилявківського НВК
«Дошкільний навчальний заклад»
Середа Г.Д.
2018 р.
Тема: Закріплення обчислювальних навичок, вміння розв’язувати задачі.
Мета:Закріпити обчислювальні навички, вміння розв’язувати задачі на вивчені випадки додавання і віднімання;
Розвивати математичне мислення учнів;
Виховувати любов до природи, бережливе ставлення до неї.
Обладнання: Таблиці, картинки, сигнальні картки, перфокарти.
Хід уроку:
І. Організація класу
Всі почули ви дзвіночок
Він покликав на урок
Кожен з вас приготувався,
На перерві постарався.
До якого уроку ви приготувались?
ІІ. Перевірка знань учнів (контроль, корекція знань)
Робота над темою уроку.
Хто вона, ота красуня
В золотім намисті
Що без пензля і без барв
Скрізь малює листя?
На деревах листя те
Так блищить, мов золоте! (Осінь)
Осінь чудова пора року. Сьогодні, діти, останній день осені. Завтра до нас прийде зима.
Хмарна не радує днина
Вітер висвистує в кронах
Лиш молода горобина
Світиться в гронах червоних.
Діти, ви любите подорожувати? На сьогоднішньому уроці ми з вами вирушимо в подорож у казковий математичний ліс. І поїдемо ми в ліс потягом. Але наш потяг не готовий до поїздки, нам потрібно зібрати його. Прикріпити вагони нам допоможуть приклади. Їх потрібно математично правильно прочитати і розв’язати. (Приклади записані на вагонах)
Ну що ж, молодці, ми дуже швидко зібрали вагони. Поїхали!
Ось ми приїхали до осіннього математичного лісу. Перед вами план нашої подорожі. (Зображення картини осіннього лісу.) (На картині прикріплені картки, на яких записані назви зупинок)
Під час подорожі будемо розв’язувати приклади і задачі на додавання і віднімання, повторимо геометричні фігури.
Нам потрібно вибрати лісника.
Дозвольте мені бути лісником. Вирушаємо!
Цифра ця як кочерга,
А в неї бач, одна нога. (7)
Сім братів човном пливуть,
Кожного ім’ям зовуть. (Дні тижня)
Які ви знаєте казки з числом 7? («Вовк і семеро козенят», «Сьома дочка», «Білосніжка і семеро гномів».)
А прислів’я? (Сім разів відміряй – один раз відріж. Семеро одного не чекають)
У лісочку на горбочку –
Три тополі, два дубочки.
Три берізки, два кленочки.
Скільки друзів на горбочку?
37-14+2 44+16+18 52+35 49+26
Перевірка проводиться з допомогою сигнальних карток.
(Перфокартки заготовляються різні, кожному учневі індивідуально).
Скільки раз ногою тупнем? 13+1
Скільки раз руками хлопнем? 12-7
Ми присядем скільки раз? 48-39
І нахилемось в цей час 25-21
Ми підстрибнемо рівно стільки 48-42
Ми пішли в ліс…Раптом піднявся вітер…Насунули чорні хмари…Пішов дрібний дощик…Ми поховались під кущ! Скоро сонце знову виглянуло…Ми знову рядком пішли до лісу…
Подорожуємо далі!
В нашому казковому математичному лісі ми зустрічаємо:
В полі, в лісі, навкруги,
Скрізь у мене вороги.
Часом лізу я у шкоду,
Їм капусту на городах,
Моркву, ріпу, буряки.
Відгадайте, хто такий?
(Заєць)
Зайчик приніс нам лист від учнів Лісової школи.
Дорогі діти!
Ми, учні лісової школи, викликаємо вас на змагання.А хто краще зможе розв’язати ось ці задачі?
Молодці! Зайчик з лісової школи перекаже звіряткам, які ви молодці, із завданням школи справилися. Подорожуємо далі!
Зустрічаємо ведмедика!
Посадив ведмідь в лісочку
Двадцять шість берізок, тридцять три дубочки.
Рахувати сам не вмів
І зозулю попросив.
Почала вона кувати.
Та не може полічить.
Ану ж ви допоможіть! (26+33=59)
Ведмедик не тільки не зміг порахувати берізки і дубочки, а ще просить вас допомогти йому розв’язати задачу. (Робота з підручником)
Подорожуємо далі.
До нас на урок завітав ще один гість.
Що за дивна непосида?
На стежинку шишки кида?
З гілки скік та скік на гілку…
Упізнали, друзі,… (білка)?
Білочка велика трудівниця. Всю осінь вона збирала горішки, грибочки, заготовляла їх на зиму. А сьогодні на урок вона принесла і нам кошик з горішками. Але горішки не прості, а чарівні (розбиваю заготовлені горішки, а всередині приклади).
62=2+ 38=15+
48= 20+ 52= 25 +
10=4+ 18= 7+
ІІІ. Підсумок уроку
Учні, ми закінчили нашу подорож по казковому осінньому математичному лісу. Мені, як лісникові, допомагали такі учні…
Я вам дякую, що ви не підвели мене - лісника.
Ліс – наше багатство. Чудове і багате вбрання нашого села, всієї України. І ми повинні дбайливо охороняти цю красу.
Діти, а ви любите осінь? Сьогодні ми скажемо: «До побачення, осінь – чудова пора року!До зустрічі у наступному році!»
Чому ми з вами навчились подорожуючи по осінньому лісу?