Урок."Подорожуємо і відкриваємо світ. Мій сонячний дім Україна."

Про матеріал
Вчити дітей уявляти картину світу через поглиблення знань про свою країну Україну. Вчити взаємодіяти в команді . проявляти творчість та ініциативу;самостійно,творчо виконувати роботу.;привчати дітей охайно працювати з матеріалом.
Перегляд файлу

Урок з предмету «Дизайн і технології в 3 класі

Вчитель : Лихонос Ольга Веніамінівна

Тема уроку : Подорожуємо і відкриваємо  світ. Мій сонячний дім – Україна.

Мета уроку :Вчити уявляти картини світу через поглиблення знань про свою країну – Україну. Вчити взаємодіяти в команді, проявляти творчість та ініціативу,самостійно, творчо виконувати роботу, привчати дітей охайності працюючи з матеріалом.

Обладнання: карта України ,альбоми «Дизайн і технології»,гофрований папір нарізаний на жовті та блакитні квадратики, стержень кулькової ручки, клей ПВА, ножиці,зразки України.

Хід уроку:

 1 Організація класу.

2.Тема, мета нашого уроку.

3.Робота у групі.

-     Об’єднання  дітей у  команди

-     Пропоную їм дослідити територію України(на столах лежать  розгорнуті фізичні карти нашої країни)

-    Кожна команда отримує одне з завдань:

1. Знайти на карті та зафіксувати назви річок України.

2.Знайти на карті  назви найбільших міст України.

3.Знайти на карті та зафіксувати назви гір і морів України.

-   Діти презентують результати роботи команд і разом з вчителем роблять висновок про те ,що територія України багата водними ресурсами , на нашій території розташовані міста, гори,ліси тощо.

Вчитель пропонує поміркувати , де можна більше дізнатися про Україну , які джерела  інформації використати.

- Перегляд невеличкого відео про рідну Україну .

4.Вірш «Сонячний дім» А.Німенко

Привітний і світлий наш сонячний дім

Як радісно й весело жити в нім,

Тут мамина пісня і усмішка тата,

В любові й добрі зростають малята.

Дзвінка наша пісня до сонечка лине:

«Мій сонячний дім – це моя Україна»

4.Знайомство з послідовністю виконання основної роботи на уроці.

( Заздалегідь у дітей підготовлені квадратики- торцівки жовтого та блакитного кольорів.)

Учні читають в своїх альбомах послідовність виконання роботи  – торцівкою.

5. Самостійне  виготовлення аплікації за зразком території України.

6.Презентація своїх роботу просторі класу.

Пояснюють, чому використали жовтий та блакитний колір при торцівці кордонів рідної України.

7. Підсумок уроку.

docx
Додано
4 січня
Переглядів
15
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку