1 липня о 18:00Вебінар: Шкільна дошка – ігрове поле вчителя

Урок "Поняття про закінчення слова. Роль закінчення"

Про матеріал

Навчати учнів знаходити, визначати закінчення у слові. Урок проводиться у Лісовій школі із виконанням завдань вчителів лісової школи. Нам уроці використовується відеоматеріал.

Перегляд файлу

Тема. Поняття про закінчення слова. Роль закінчення.

(Пригоди у Лісовій школі)

 

Мета. Навчати учнів знаходити, визначати закінчення у слові, поданому у кількох формах; пояснювати роль закінчення у зв’язках слів у реченні; розвивати вміння аналізувати, зіставляти; виховувати любов і повагу до рідної мови.

Тип уроку. Вивчення нового матеріалу.

Обладнання: малюнок Лісової школи (для оформлення дошки), портрети вчителів Лісової школи (ведмедя, лисиці, дятла, білочки), малюнки для малюнкового диктанту, картонні долоньки для гри, відеоматеріал «Мовка та Суржик», картки для групової роботи.

 

Хід уроку

 

І. Вступна частина

1. Організація класу.

Доброго ранку бажаю вам я!

Ви дітки кмітливі, ви дружня сім′я.

Бачу, ви працювати сьогодні охочі,

Бо сяють яскраво допитливі очі.

Одне одному щиро всміхнімося

І мерщій до роботи берімося.

  • Діти, підійміть руки, хто полюбляє пригоди?
  •  Ми відправимося до Лісової школи і виконаємо завдання вчителів цієї школи.

ІІ. Основна частина

  1. Актуалізація опорних знань учнів.
  • Щоб потрапити до Лісової школи вам необхідно подолати нелегкий шлях.

а) Вправа «З пенька на пеньок» (каліграфічна хвилинка).

За кінь еч че нн ня закінчення

б) Гра «Які слова сховалися за ялинку?» (малюнковий диктант)

Дерево, лисиця, заєць, листок, ведмідь, їжак. (проводиться взаємоперевірка)

в) - Візьміть до рук долоньки всезнайок. Я називатиму слова і до них слова синоніми. Якщо пара слів підібрана невірно (підібрано антонім), ви повинні підняти долоньку.

Добрий – чуйний

Білий – чорний

Охайний – акуратний

Гарячий – холодний

Прозорий  - чистий

Ясний – похмурий

Дурний – розумний

  1. Мотивація навчальної діяльності. (перегляд відео Мовки і Суржика  на задану тему)
  2. Повідомлення теми уроку.
  3. Сприймання та засвоєння нового матеріалу.
  • Сьогодні у вивченні нового матеріалу нам  допомагають лісові мешканці.

а) Завдання від вчителя Бурмила Михайловича  (виконання Впр. 135)

б) Завдання від вчителя предмету «Лісова географія» Лисухи Хитрунівни. (робота в парах – Впр. 136)

5. Фізкультхвилинка (відеоруханка від білочки)

    в) Завдання від учителя предмету «Лісова природа» професора Дятла    Рятувальника

Робота на картках в групах

Завдання 1. З′єднати слово із закінченням

Я люблю вирощувати квіт…    ами

У мене багато квіт…   в

Я захоплююся квіт…    ів

Вранці виблискує роса на квіт…   ах

 

Завдання 2.У виділених словах позначте закінчення.

Гнучка, як верба.

На городі під вербою стоїть колодязь із водою.

Без верби та калини нема України.

Така правда, як на вербі груші.

 

ІІІ. Заключна частина.

  • Молодці діти! Ви виконали всі завдання вчителів Лісової школи.

Рефлексія

  • Що нового ви дізналися сьогодні на уроці?
  • Навіщо закінчення потрібне у словах?
  • За вашу старанність ви отримуєте звання Всезнайок і отримуєте відповідні емблеми.

Домашнє завдання

  • Тепер ви можете виправити помилки у листі, який зачитав нам Суржик? (Роздрукований лист з Канади діти отримують як домашнє завдання для виправлення в ньому помилок).

    Добрий день друг!

 Писати ви учень третій клас! Ми хотіли з вами переписуватись. Хотіли дізнатись про ви, про ви школа, ви клас.

 Бути радий отримати лист.

 

 

doc
Додано
11 січня
Переглядів
120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку