Тема: Порівняння багатоцифрових чисел
Мета:
Тип уроку: конкретизація поняття.
Проєкт уроку
І. Організація класу до уроку 1.Привітання Вчитель: Любі діти, у наш клас Завітали люди щирі. Привітайте в добрий час Гостей посмішкою й миром Учні: В добрий день і в добрий час Завітали ви до нас! Всіх гостей ми в нас вітаємо, Подивіться, що ми знаємо. 2. Девіз: Дружно візьмемось за руки Приступаймо до науки 1,2,3,4,5 – Хочем все на світі знать. -Діти, візьміться за руки, створіть коло і передайте один одному потиском руки іскорку успіху і натхнення. |
За допомогою енергізатора діти націлюють себе на роботу на уроці. |
ІІ. Математична розминка. Усний рахунок. |
Роздати картки для усного рахунку «Морський бій» |
ІІІ. Створення ситуації успіху.
Запишіть числа 6 мільйонів 8 тисяч 10 одиниць, 99 мільярдів 115 мільйонів 891 тисяча 500 одиниць, 69 мільярдів 700 мільйонів 905 тисяч 205 одиниць
6 594 697 101 3 844 325 100 789 654 352 203 |
1 учень працює на дошці, закритій від очей дітей Вивішується картка самоконтролю, діти перевіряють і оцінюють себе на чарівній стрічечці ох. пр..
|
Отже, порівнювати багатоцифрові числа в однаковій системі числення ви уже вмієте (це питання вирішувалось при роботі з не десятковими системами числення.). А як же порівнювати числа в десятковій системі вимірювання? |
|
ІІІ. Створення ситуації розриву
1.Робота в парах - Розбийте числа на класи та прочитайте їх. 100 030 920, 7 000 035, 10 090 100, 120 120, 120, 012
|
1-й учень пари розбиває число на класи, 2-й учень – записує у порядку спадання. Відповіді записати на закритій дошці. Дошку відкрити для перевірки завдання. |
2.Формулювання правила для порівняння десяткових чисел. - Розкажіть, як ви визначаєте, яке число більше, а яке менше. -Розкажіть, як порівняти числа з різною кількістю розрядів. -Як порівнювати числа з однаковою кількістю розрядів. |
Після формулювання правила дітьми звернути увагу на екран телевізора |
ІV. Фізкультхвилинка |
Включити мультимедійний супровід |
V. Робота над формуванням знань по темі 1. Гра «Темна конячка» -Учні відривають з дошки клейкий листочок, на якому написано 2 багатоцифрові числа і порівнюють їх 10930 9730 10234 10244 560 730 56074 304050 300405 7209 702009 200407 204007 9999 100001 500712 500721 |
Постійно повторюється правило порівнювання чисел |
2. Контрольно-оцінювальні дії. Робота в парі. П΄єро записав 2 числа та замінив у них цифри на зірочки. -Чи можна порівняти ці числа? Розкажіть, як порівнювати числа з однаковою кількістю розрядів? Напишіть любі два п’ятицифрові числа. Порівняйте їх. Обміняйтесь зошитами. Оцініть роботу своїх товаришів. |
Увага на екран телевізора |
3.Самостійна робота. -Хто може виконати це завдання? Виконуйте самостійно. -Кому потрібна допомога групи, будь-ласка, звертайтесь по допомогу! |
Робота за підручниками с.40№98 |
4.Завдання з логічним навантаженням |
Робота за підручником с.40 №100 |
VI. Закріплення вивченого на уроці. -Якщо ви добре зрозуміли принцип порівняння чисел, то дуже швидко із завданням. 1.Самостійна робота. Один учень працює біля дошки. Учні оцінюють себе на чарівних лінієчках, а учня, що працює біля дошки знаком «+» , « - «. |
с.41 №101
ох. пр..
|
VII. Підсумок уроку. Вправа «Мікрофон» -Що ви навчились? -Що було важко? -Що було легше виконувати і чому? Дякую вам за урок, за вашу активність. |
|
VIII. Прогнозування на наступний урок.
|
|
ІХ. Д/з. Упишіть в клітинки пропущені цифри так, щоб виконувалися нерівності. |
с.41 №102, 103 |