Урок Потрібно учиться-завжди пригодиться Юрій Ярмиш «Зайчаткова казочка».

Про матеріал

Удосконалювати навички правильного і виразного читання та навички літературного аналізу,розвивати уяву, увагу,творче мислення,вчити дітей інсценізувати прочитане,виховувати бажання вчитись, бажання читати книги,дитячі журнали

Перегляд файлу

УРОК  ЧИТАННЯ. 2 клас

Тема:  Потрібно учиться-завжди пригодиться

Юрій Ярмиш  «Зайчаткова казочка». 2 клас

Мета:  Удосконалювати навички правильного і виразного читання та навички літературного аналізу,розвивати уяву, увагу,творче мислення,вчити дітей інсценізувати прочитане,виховувати бажання вчитись, бажання читати книги,дитячі журнали.

Хід уроку

І.Організаційний момент.

Сонце в небі піднімається,

Наш клас з гостями вітається!

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  • Сьогодні у нас надзвичайний урок ,

До казки ми ще раз зробимо крок.

  • Із нею ми зустрічались не раз,

І знову вона завітала до нас.

  1. Очікування.Саморефлексія.
  • Чого ви чекаєте від уроку?
  • Чого хочете навчитись?
  • А я сподіваюсь, що ви будете правильно і красиво висловлювати свої думки,будете злагоджено працювати під девізом: Щоб знання хороші мати, треба гарно працювати .

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

  • А подорожувати ми будемо по казочці про того, хто дуже хотів навчитися читати. Ось послухайте  загадку і я впевнена, що ви догадаєтесь хто це.

Влітку сіренький,

А взимку - біленький,

Довгі вуха має,

Швидко в ліс стрибає

  • Хто це? Правильно – це Зайчик – стрибайчик. Саме про нього ми і прочитаємо сьогодні казочку.

ІV.Розвиток мовно – слухової уваги.

  1. Гра «Впіймай звук [м]».(Плещуть в долоні)

Чом із носом із брудним

Знов до школи йдеш,Вадим –

Запитав дідусь Хома.

В мене іншого нема.

  1. Скоромовка.

Зайчик зяблика зустрів:

Зебру зжер! Зміюку з їв!

Зяблик зойкнув :-Значить, заєць

Задавака і зухвалець!

V.Опрацювання казки.

  • У скільки років ви почали читати? Хто вас навчив читати? Хто вам читав перші книжечки? Чи любите ви самі читати?

Письменник Юрій Ярмиш гуляв по лісу й почув там веселу казочку. Він розповів її вам .

Послухайте казку.

  1. Читання казки комбінованим способом .

Слухання твору. (Учитель читає до слів «…що в лісі гриби збирав .»

  1. Самостійне мовчазне читання казки до кінця.
  2. Первинне сприймання тексту.
  • Що знайшло Зайчатко влісі? Чому воно  не прочитало казочку одразу?
  • З ким зустрілося Зайчатко в лісі?
  • Як хлопчик повівся з Зайчиком?
  1. Словникова робота.

Шпурнули – жбурнути, кинути.

Нікчемний – ні на що нездатний, незначний ,безсилий.

Під пахву –під руку.

Образилась розсердилась.

Басом –грубим голосом.

  1. Вправа на розширення поля читання (робота на картках в парах ).

      Во  вк                                    ле    жить

   Кро   лик                                чи       тати

  їжа      чок                              не          вміло

 ли         сиця                          роз          крила

зай         чатко                      напи              сана

  1. Вправа на миттєве сприйняття слів : а на ; все одно ; якби мені ; в  тебе ;

Ви не так; в нього ;а це що ; добридень.

  1. Вибіркове читання.
  • Прочитайте , що було намальовано у казочці .
  • Про що думав Зайчик?
  • Яку казку читала Лисичка ?
  • А що читав Вовк?
  • Як ви думаєте, чому тітонька Лисиця і дядько Вовк не сказали, що не вміють читати ?
  • Прочитайте, що порадив Зайчику хлопчик.

Фізкультхвилинка.

Очей своїх із Зайчика

Вовчик не зводить,

Направо, наліво

Очицями водить .

А Зайчик стрибає,

А Зайчик гуляє,

Про хитрого Вовка

Нічого не знає!

 

Раз! Два! Всі присіли,

Потім вгору підлетіли .

Три! Чотири! Нахилились,

Із струмочка гарно вмились .

П ять ! Шість! Всі веселі

Крутимось на каруселі .

Сім ! Вісім ! Діти милі

Ніжками затупотіли.

Дев ять! Десять!Відпочили

І за парти дружно сіли.

  1. Визначення головної думки казки .
  • Що автор хотів нам показати?
  • Роз єднавши слова ,прочитайте прислів я.
  • Яке з них виражає головну думку казки ?

Хтолюдейпитає, тойрозуммає.

Потрібноучиться- завжди пригодиться.

Вчитисяніколинепізно.

  • Яке прислів я може бути порадою для Лисиці і Вовка? Чому ви так думаєте?
  1. Розігрування казки за ролями .
  2. Робота в групах .Словесне малювання героїв казки .

І.- Група- описати Зайчика,підібрати слова – ознаки ( косоокий,довірливий,

Лякливий,добрий, сірий , білий, і т.д.)

ІІ.- Група –описати Вовка ( сірий, злий,нікчемний,неосвічений ).

ІІІ.- Група –описати Лисичку ( руда, хитра, підступна,може обманювати, використовувати інших).

VІ. Підсумок уроку.

  • Яку казочку ми опрацювали?
  • Що хотів сказати автор вам,розповідаючи цю казку?

VІІ. Домашнє завдання.

 Читати в особах ,переказувати.

 

docx
Додано
27 березня 2018
Переглядів
3079
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку