Урок позакласного читання«Українська народна казка»5 клас НУШ( дистанційне навчання)
Номер слайду 2
Які передбачення у вас щодо теми уроку? (робота у гугл документах)
Номер слайду 3
Поринуть в казку, це ж бо так цікаво, Це справді свято, радість для душі. У казці звірі мову мають, Дерева розмовляють, мов живі. Добро і правда завжди зло долають, Тому і люблять казку діти всі. style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 4
Формуємо завдання уроку{93296810-A885-4 BE3-A3 E7-6 D5 BEEA58 F35}ЗНАТИВМІТИЦІНУВАТИЗміст казки. Працювати зі змістом казкичас. Цікаву інформацію. Формулювати відповідіДопомогу друзів
Номер слайду 5
“Мозкова атака”- Що таке казка?- Як казка прийшла до нас?- Які є види казки?- Хто автор народних казок?Розкажіть про особливості будови казки. Дійові особи казки це…?Що таке алегорія?-Назвіть відомі вам казки народів світу.
Номер слайду 6
Інтерактивна вправа “Відгадай з якої казки”https://learningapps.org/watch?v=p43rifooc16
Номер слайду 7
В гостях у казки
Номер слайду 8
Відгадай загадку В лісі він без сумки ходить. Яблука й гриби знаходить. Спина – голки. Очі – намистинки. Хто це там біля ялинки?Влітку сіренький,А взимку біленький,Довгі вуха має,Швидко стрибає.
Номер слайду 9
Як їжак і заєць бігали наввипередки. Був собі їжак. Якось вийшов він раненько зі своєї домівки подивитися на білий світ. Вийшов та й каже сам до себе:— А піду лишень у поле — подивлюся, як там моя морква та буряки.Іде собі та пісеньку мугикає. Коли виходить із-за куща заєць. Він саме в полі оглядав свою капусту, чи велика виросла.— О, — каже їжак, — хто прудкий, то вже й на ниві!— А ти, — заєць йому, — усе кривуляєш, криволапку! І батько твій криволапко, і дід криволапко був. Такий увесь твій рід, і ти такий!Їжак здивувався, що на своє добре слово дістав таку нечемну одмову, що й батька його, й діда лихим словом пом’янули. От він зайцеві й каже:— Ти мене береш на сміх? А хочеш зі мною наввипередки? Побачимо, хто кого п ережене!Заєць як зарегоче:— Ти? Наввипередки? Зі мною?!
Номер слайду 10
Приходить їжак додому та й каже до жінки:— Знаєш, жінко, який мені клопіт?— Який, чоловіче?— Мушу із зайцем бігати наввипередки. — Та й розказує все, як було.— То це ти берешся перегнати зайця?! — аж зойкнула їжачиха.— Помовчи, жінко, — мовить їжак, — якось буде. Збирайся лиш та ходи зі мною.Ідуть вони, а їжак і вчить свою жінку:— Як прийдемо на ниву, то ти станеш із цього краю в борозні та й стій собі. Як добіжить заєць до тебе, то ти скажеш: «Я вже тут!» А прибіжить він на той край до мене, то там я йому гукну: «А я вже тут!»— Добре! — мовила їжачиха. Приходить їжак до зайця на той кінець ниви та й каже до нього:— Ну, я вже готовий!— То біжімо!А їжак спокійно:— А так, із тобою.— Ну, добре, — засміявся заєць. — Давай бігти.— Ні, — каже їжак, — ще ні. Я піду додому, скажу жінці, нехай знає, куди я пішов. А заєць тому радий, бо він був голодний, то подумав собі: «І це мені добре: попоїм капусти — краще бігтиму». Та й пішли кожен до своєї хати.
Номер слайду 11
От став заєць в одну борозну, їжак у другу:— Раз, два, три!Побігли. Заєць помчав на той кінець ниви, а їжак пробіг два кроки та й спинився. Прибігає заєць у кінець ниви, а там їжачиха:— Я вже тут!— Ей, — каже заєць. — Ану біжімо ще раз!Побіг заєць. Прибігає в кінець ниви, а їжак підвівся на двох лапках та й гукає:— Ого-го! А я вже давно тут чекаю!— Ти дивися! Ану біжімо ще раз!Прибігає на другий край, а їжак знову вже там (а то була, ви знаєте, їжачиха). Побіг ще раз — а там їжак:— А я вже тут!Знов кинувся заєць бігти. Так бігав він дев’яносто дев’ять разів, а за сотим разом як упав посеред ниви — підвестись не може, так набігався-натомився, сердешний.— Ніколи не треба сміятися зі слабшого, — сказав тоді їжак та й пішов із їжачихою додому.
Номер слайду 12
Збагачуй мовлення. Нива — засіяне поле. Борозна — довга, рівна заглибина в землі, проведена плугом.
Номер слайду 13
Працюю з текстом. До якої групи належить ця казка?Назвіть дійових осіб казки. За що образився їжак на зайця?Скільки дутаків має виграти Заєць?Щоб ти сказав/сказала тим, хто з інших. Чому така поведінка є неприйнятною?Хто допоміг Їжаку у змаганнях
Номер слайду 14
Ігрова вікторинаhttps://cutt.ly/t. BBYqzq
Номер слайду 15
Характеристика дійових осіб
Номер слайду 16
Номер слайду 17
1. Казка2. Цікава, духовна3. Навчає, виховує, захоплює4. І дорослі, і діти люблять казки.5. Мудрість. Складання сенкану «Казка»