Урок позакласного читання "Колосок"

Про матеріал
Урок позакласного читання на основі української народної казки "Колосок"рекомендовано для учнів 1-2 класів.
Перегляд файлу

Тема: Навчання грамоти. Робота з дитячою книгою         

              Українська народна казка  «Колосок»

 

 

Мета:формування ключових компетентностей: вміння вчитися – працювати в колективі та самостійно;

Загальнокультурної – дотримуватися норм мовленнєвої культури, звязно висловлюватися в контексті змісту;

соціальної – проектувати стратегії своєї поведінки з урахуванням поведінки  позитивних  казкових героїв;

громадської- визначати своє ставлення до прочитаного, відстоювати свою думку та позицію відповідно до загальноприйнятих суспільних норм поведінки.

Предметних компетентностей:

  • узагальнити та систематизувати знання учнів про народну казку;
  •  закріплювати вміння розпізнавати народну та авторську казку;
  •  удосконалювати уміння працювати з текстом, визначати тему, простежувати розгортання  подій, знаходити описи, портретні характеристики дійових осіб, міркування;
  • Формувати оцінні судження;
  •  Вдосконалювати читацькі навички;
  • Розвивати спостережливість, творчу уяву, образне мислення, фантазію, память, увагу;
  • Прищеплювати любов до казки, книги, бажання читати, складати казки та інші твори;
  • Виховувати шанобливе ставлення до книги,  любов та читацький інтерес до народних казок

 

 

 

 

Форми роботи: індивідуальна, парна, колективна.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

І.Організація класу.

 

1.Вступне слово вчителя.

Добрий день, мої малята

Любі хлопчики й дівчатка.

Рада всіх я вас вітати.

 

Сьогодні до нас на урок завітали гості.

Поверніться до них і гарно скажіть

Добрий день!

Тепер тихенько сіли.

Посміхніться один одному.

Нехай на ваших обличчях завжди сяє усмішка.

(картка настрою)

 

 

       2. Повідомлення вчителя.

- Чи є на світі людина, яка хоча б раз у житті не мандрувала дивовижною країною казки?

- Напевно, ні.

- В казці ми вчимося, як на світі жити, бо казка – це глибока  криниця мудрості, яку  неможливо  вичерпати, вона завжди сповнена розуму, доброти.

- Сьогодні ми з вами побуваємо у захоплюючій казковій подорожі « Стежинами улюблених казок».

 

 

       3. Робота з виставкою книг.

Анотація виставлених книг.

 

       -Я до вас сьогодні йшла

І торбинку цю знайшла.

Це напевно зайчик був,

під пеньком  її забув.

Я торбинку підняла

І до школи принесла.

Глянь у неї навмання –

Казка в ній для нас нова.

  • І тут не тільки казка, а й різні завдання. Спробуємо їх виконати.

 

       ІІ. Основна частина уроку

  1. Перша зупинка «Дивосвіт казковий».
  • Вам треба відповісти на запитання із скарбниці казкарів усього світу.
  1. Зріст - приблизно 2 см54мм, ліжко – горіхова шкарлупка, покривало – трояндова пелюстка. Хто це ?
  2. Цей дім ніхто не будував, а жити в ньому мали 5 братів різні за розміром, а в скрутну хвилину в цій хатці вмістилося майже все лісове царство.

 

  1. Мандрував дорогами все своє недовге життя. Співав пісеньку про себе, вважав себе невловимим та врешті пісня його обірвалася на півслові.

 

  1. Яка героїня казок живе в маленькій лісовій хатинці на курячих лапках, яка поверталася до лісу задом, а до Вас передом. Хазяйка цієї хатини вміє літати на мітлі і полюбляє заманювати до себе Івасиків – Телесиків.

 

  1. А ця героїня завжди хитрюща,хоче всіх обманути,ображає зайчиків

 

  1. Вона живе на дні морському,її друзі-морські жителі(Аріель)

Підсумок: я бачу, що ви знаєте багато казок.

 

  1. Зупинка «Бюро літературних знахідок».
  • Допоможемо власникам повернути їх загублені речі, які зберігаються в «Бюро знахідок»:
  • З якої казки ця рукавичка ?
  • В якій казці слід шукати  господаря цього золотого яєчка ?
  • В якій казці було вітром занесено колосок ?
  • До кого в гості йшла Червона Шапочка?

 

 

  1. Робота над казкою.
  1. Слухання казки до слів «От якось підмітав у дворі та й знайшов…».
  • Дізнайтеся, що саме знайшов півник у дворі. Для цього розмалюйте жовтим олівцем всі частини мозаїки, які позначені крапкою.

2)Слухання казки до слів «Узяв на плечі мішок»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
2.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
3.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Молодан Елена
    Загальна:
    3.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    2.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
12 жовтня 2019
Переглядів
1111
Оцінка розробки
3.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку