Розробка уроку позакласного читання 3 клас
Тема Микола Носов. Нова зустріч з «творчістю» Незнайко .
Мета сприяти вмінню робити відповідні висновки, аналізувати прочитане. Збагачувати словниковий запас учнів,виховувати прагнення творити добро.
Хід уроку
І. Організація класу.
- Девіз нашого уроку:
Не просто слухати, а чути.
Не просто дивитися, а бачити.
Не просто відповідати, а міркувати.
Дружно й плідно працювати.
ІІ. Активізація знань.
Незнайко і його товаришів» російського письменника Миколи Носова.
ІІІ. Артикуляційна зарядка.
На екрані хаотично написані слова,розташуйте їх за порядковим номером. Прочитайте в техніці скоромовки.(учні самостійно переглядають слова, за командою вчителя швидко читають слова від 1 до 10, а потім в зворотньому напрямку).
5. Говориться. 6. Вигадуватимеш 2. Бурмотів 8. Проковтнув. 4. Перестрибнув 3. Зацікавишся 7. Нісенітниця 1. Цілісінький 9. Заспокоїтись 10. Знущання.
- Молодці! Якщо ми працюємо зараз над казкою – повістю «Пригоди Незнайка і його товаришів», то логічне і питання
- Хто головний герой ?
- На партах у вас малюнок Незнайки та записане ім'я. Пропоную завдання підібрати слова на кожну букву його імені, які характеризують героя. (завдання дублюється на екрані. Учні зачитують свої відповіді, вчитель дублює на екрані ).
Н – непосидючий, неспокійний
Е – енергійний
З – задирака,
Н – наполегливий
А – активний, артистичний
Й – (слова, в яких присутня буква) симпатичний
К – креативний, компанійський
О – оптимістичний .
IV. Творче завдання.
НЕЗНАЙКО ЗНАЙКО
Добрий, сміливий Розумний, чемний
Малює, співає, б’ється Читає, вивчає, навчає
Незнайко є маленьким хлопчиком Знайко любить навчатися
Цікаво! Молодець!
V. Вікторина.
1. Чи товаришували малюки з малючками?
Як на вашу думку, чи потрібно товаришувати? Чому?
2. Скільки малюків жило в одному будиночку?
Хто пам’ятає їх імена?
3. Хто був головним на вулиці Дзвіночків?
4. Яке слово Незнайко придумав римою до слова пакля?
5.Як звали собачку мисливця Пульки?
6. Яку назву мала пісенька, яку склав поет Квітик?
VI. Фізкультхвилинка під музику , що склав Квітик. («Кузнечик»)
Продовження вікторини.
Дайте відповідь одним словом ТАК чи НІ
VII. Підсумкове творче завдання
VIII. Самостійна робота учнів.
ІХ. Підсумок уроку.
Ми всі читали з вами одну й ту ж книгу, але кожен читав вибрану ним частину. Пропоную поєднати наші знання і утворити одну спільну повість .
( учні прикріплюють на дошку свої зірочки. Обов’язкова умова – кути зірочки повинні торкатися інших)
Х. Домашнє завдання.
Продовжити знайомство з творами Миколи Носова «Незнайко та його друзі».