Урок позакласного читання Микола Носов. " Нова зустріч з «творчістю» Незнайко"

Про матеріал
Учні самостійно вчаться складати сенкан , виконують творчу роботу за новітніми технологіями.
Перегляд файлу

                     Розробка уроку позакласного читання 3 клас

Тема        Микола Носов.  Нова зустріч з «творчістю» Незнайко  .

Мета   сприяти вмінню робити відповідні висновки, аналізувати прочитане.                       Збагачувати словниковий запас учнів,виховувати прагнення творити добро.

Хід уроку

І. Організація класу.

- Девіз нашого уроку:

Не просто слухати, а чути.

Не просто дивитися, а бачити.

Не просто відповідати, а міркувати.

Дружно й плідно працювати.

ІІ. Активізація знань.

  •                   Ми продовжуємо з вами працювати з казкою – повістю  «Пригоди                                               

             Незнайко і його товаришів» російського письменника Миколи Носова.

  • Зверніть увагу на форми роботи, які ми повинні виконати на уроці (на дошці виставлені відповідні фішки - клас працює за системою розвивального навчання).
  • Отже, перша фішка – робота в групах, наступна – самостійна робота, в парах і остання – творче завдання.
  • Тож не гаємо часу і розпочинаємо працювати.

ІІІ. Артикуляційна зарядка.

       На екрані хаотично написані слова,розташуйте їх за порядковим номером. Прочитайте в техніці скоромовки.(учні самостійно переглядають слова, за командою вчителя швидко читають слова від 1 до 10, а потім в зворотньому напрямку).

5. Говориться. 6. Вигадуватимеш 2. Бурмотів 8. Проковтнув. 4. Перестрибнув 3. Зацікавишся 7. Нісенітниця 1. Цілісінький 9. Заспокоїтись 10. Знущання.

     - Молодці! Якщо ми працюємо зараз над казкою – повістю «Пригоди Незнайка і його товаришів», то логічне і питання

      - Хто головний герой ?

     - На партах у вас малюнок Незнайки та записане ім'я. Пропоную  завдання підібрати слова на кожну букву його імені, які характеризують героя. (завдання дублюється на екрані. Учні зачитують свої відповіді, вчитель дублює на екрані ).

Н – непосидючий, неспокійний

Е – енергійний

З – задирака,

Н – наполегливий

А – активний, артистичний

Й – (слова, в яких присутня буква) симпатичний

К – креативний, компанійський

О – оптимістичний .

  • Але ж Незнайко не єдиний герой повісті. Хто є протилежним йому героєм? (на екрані з'являється образ Знайко).

IV.  Творче завдання.

  • Перед вами два головних герої та два різні образи, пропоную скласти вірш – сенкан до одного з героїв.
  • (алгоритм складання сенкану та портрети героїв виведено на екран, учні працюють в парах. Два учні працюють біля дошки. Зачитують роботи лише учнів, що працювали біля дошки, решту прикріплюють до стенду   «Сьогодні на уроці…» ).

НЕЗНАЙКО                                                                   ЗНАЙКО

Добрий, сміливий                                                Розумний, чемний

Малює, співає, б’ється                                        Читає, вивчає, навчає

Незнайко є маленьким хлопчиком                  Знайко любить навчатися  

Цікаво!                                                                      Молодець!

  • Яку б рису характеру ви хотіли мати від Незнайко? Чому?
  • Чому Знайко так багато знав?
  • Як на вашу думку, чи могли б ви виступити в ролі головного героя Знайки? Що для цього потрібно?
  • Домашнє  завдання було індивідуальне. Кожен з вас читав одну із частин повісті. Настав час проаналізувати прочитане, тим саме проаналізувати всю книгу.

V. Вікторина.

1. Чи товаришували малюки з малючками?

Як на вашу думку, чи потрібно товаришувати? Чому?

2. Скільки малюків жило в одному будиночку?

Хто пам’ятає їх імена?

3. Хто був головним на вулиці Дзвіночків?

4. Яке слово Незнайко  придумав римою до слова пакля?

5.Як звали собачку мисливця Пульки?

6. Яку назву мала пісенька, яку склав поет Квітик?

VI. Фізкультхвилинка під музику , що склав Квітик. («Кузнечик»)

Продовження вікторини.

Дайте відповідь одним словом ТАК чи НІ

  • Правда, що кожен малюк Казкового містечка був на зріст з невеличкий огірок?
  • Правда, що в кімнаті Знайко більше всього було зошитів?
  • Правда, що Незнайко завжди був одягнений в яскравий блакитний капелюх, жовті штани й оранжеву сорочку з зеленою краваткою?
  • Добре, молодці! А зараз необхідно знайти господаря предметів, що зображено на малюнках.     (на партах на аркуші зображено героїв та предмети, необхідно з'єднати героя з його речами. Учень працює з екраном. По закінченню взаємоперевірка).

VII.  Підсумкове творче завдання

  • Наш урок добігає завершення. Ми з вами щось згадали, щось дізналися, чогось навчилися. Але , якщо пам’ятаєте, я говорила на початку уроку, що нас очікує цікава творча робота.
  • Отож, перед вами на аркушах накреслені геометричні фігури :   5 трикутників та 1 п'ятикутник.   На кожній фігурі є питання на яке вам необхідно відповісти. Прочитайте алгоритм виконання самостійної роботи (учитель виводить на екран)
  • 1. Вирізати кожну фігуру.
  • 2. Записати відповідь на кожне питання
  • 3. Склеїти по контуру.
  • 4. Повторення техніки безпеки з ножицями.

    VIII. Самостійна робота учнів.

    ІХ. Підсумок уроку.

 Ми всі читали з вами одну й ту ж книгу, але кожен читав вибрану ним частину. Пропоную поєднати наші знання і утворити одну спільну повість .  

 ( учні прикріплюють на дошку свої зірочки. Обов’язкова умова – кути зірочки повинні торкатися інших)

  • Що було цікавим?
  • Чим сьогоднішній урок сподобався?
  • Яке головне завдання випливає з казки?
  • Молодці! Дякую за плідну працю на уроці.

Х. Домашнє завдання.

            Продовжити знайомство з творами Миколи Носова «Незнайко та  його     друзі».

 

 C:\Users\U\Desktop\IMG_20201122_153457.jpgC:\Users\U\Desktop\IMG_20201122_153543.jpg

C:\Users\U\Desktop\IMG_20201122_153353.jpg                 

C:\Users\U\Desktop\IMG_20201122_153735.jpg

 

C:\Users\U\Downloads\1606053250820.jpg

docx
Додано
19 грудня 2020
Переглядів
533
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку