Урок позакласного читання "Рожеві мрії"

Про матеріал
Розробка уроку позакласного читання по книжці Кості Гнатенка "Рожева мрія". Урок творчого інтерактивного читання.
Перегляд файлу

Творче інтерактивне читання

Тема: «Рожеві мрії»

Мета: навчити учнів працювати у мікрогрупах, опрацьовувати тексти дитячих книг, навчитицінувати мрії; розвивати уяву, спостережливість, мислення дітей; розвивати навички самостійного читача; розвивати творчі здібності унів; виховувати доброту, чуйність, любов до читання, повагу до інших учнів, членів мікрогруп, виховувати любов до книги.

Обладнання: ноутбук, книги «Рожева мрія», плакат «Дерево мрій», стікери, куб із завданнями, листки для малювання, олівці, фломастери, паперові метелики.

Хід заходу

  • Організаційний момент

Сьогодні у нас незвичайний урок.

У світ фантазії зробимо ще один крок.

А з творчістю ми вже стрічались не раз,

І знову вона завітала до нас.

  • Зачитування уривка з книги

Діти, послухайте одну історію («Рожева мрія», казка про Томі та його мрію) Про що ця історія? Яку мрію мав маленький Томі? А чи є мрії у вас?

  • Робота з «Деревом мрій»

Погляньте уважно на наше дерево. Чого на ньому не вистачає? (листя) Так, але його листочки – це дитячі мрії. На карточках, що я ва роздала, напишіть свою мрію і прикрасьте наше дерево.

Виконують завдання під музику

А тепер погляньте на наше дерево. На ньому всі ваші мрії. Але чи здійсняться вони просто так? Що для цього треба зробити? А чи збулась мрія Томі? Про це ви довідаєтесь пізніше, якщо самі прочитаєте книгу.

  • Робота в мікрогрупах

А зараз Ми з вами попрацюємо у групах. (Вчитель ділить клас на 6 груп)

  • Кубування

Для того, щоб мрії збувалися необхідно багато працювати. Зараз ми перевіримо, як добре ви вмієте виконувати поставлені перед вами завдання.

На цьому кубі є завдання для вас. Щоб їх виконати, вам знадобиться допомога книги.

Завдання:

  1. На що перетворився талант пана Свинтуса?
  2. З якої мови походить слово «дебют»?
  3. Зачитай свій улюблений віршик;
  4. Заспівай пісеньку клоуна Апелсина (мелодію вигадай сам);
  5. Спробуй наалювати малоо Томі;
  6. Якої породи був Чорни Діамант?

Діти підкидують кубик і виконують завдання, яке їм випало.

  • Фізкультхвилинка

А тепер ми трохи відпочинемо і розімнемося і потанцюємо. (Під музику повторюють танцювальні рухи за вчителем).

  • Творча робота

Ви вже добре дослідили нашу книгу – помічника сьогодні. Як виглдали у ній мрії? (Рожеві повітряні кульки). А зараз ви і свої мрії зможите забарвити!

Вчитель роздає дітям паперових метеликів

Зараз ви кожен розмалюєте свого метелика у кольори вашої мрії (Виконують під музику)

  • Підсумки заходу
  • Чи сподобався вам наш захід?
  • Про чию мрію ми з вами говорили сьогодні?
  • Чи легко збуваються мрії?
  • Що для цього треба робити? Чи це завжди легко?
  • Що вам сьогодні найбільше сподобалось?

 

doc
Додано
3 лютого 2019
Переглядів
1142
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку