Творче інтерактивне читання
Тема: «Рожеві мрії»
Мета: навчити учнів працювати у мікрогрупах, опрацьовувати тексти дитячих книг, навчитицінувати мрії; розвивати уяву, спостережливість, мислення дітей; розвивати навички самостійного читача; розвивати творчі здібності унів; виховувати доброту, чуйність, любов до читання, повагу до інших учнів, членів мікрогруп, виховувати любов до книги.
Обладнання: ноутбук, книги «Рожева мрія», плакат «Дерево мрій», стікери, куб із завданнями, листки для малювання, олівці, фломастери, паперові метелики.
Хід заходу
Сьогодні у нас незвичайний урок.
У світ фантазії зробимо ще один крок.
А з творчістю ми вже стрічались не раз,
І знову вона завітала до нас.
Діти, послухайте одну історію («Рожева мрія», казка про Томі та його мрію) Про що ця історія? Яку мрію мав маленький Томі? А чи є мрії у вас?
Погляньте уважно на наше дерево. Чого на ньому не вистачає? (листя) Так, але його листочки – це дитячі мрії. На карточках, що я ва роздала, напишіть свою мрію і прикрасьте наше дерево.
Виконують завдання під музику
А тепер погляньте на наше дерево. На ньому всі ваші мрії. Але чи здійсняться вони просто так? Що для цього треба зробити? А чи збулась мрія Томі? Про це ви довідаєтесь пізніше, якщо самі прочитаєте книгу.
А зараз Ми з вами попрацюємо у групах. (Вчитель ділить клас на 6 груп)
Для того, щоб мрії збувалися необхідно багато працювати. Зараз ми перевіримо, як добре ви вмієте виконувати поставлені перед вами завдання.
На цьому кубі є завдання для вас. Щоб їх виконати, вам знадобиться допомога книги.
Завдання:
Діти підкидують кубик і виконують завдання, яке їм випало.
А тепер ми трохи відпочинемо і розімнемося і потанцюємо. (Під музику повторюють танцювальні рухи за вчителем).
Ви вже добре дослідили нашу книгу – помічника сьогодні. Як виглдали у ній мрії? (Рожеві повітряні кульки). А зараз ви і свої мрії зможите забарвити!
Вчитель роздає дітям паперових метеликів
Зараз ви кожен розмалюєте свого метелика у кольори вашої мрії (Виконують під музику)