Тема. Позначення звуків буквами. Виділення звуків в словах. Миттєве впізнавання найбільш уживаних слів, коротких словосполучень. Дослідження значень слів. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів. Письмо складів з вивченими буквами. Запис елементарних повідомлень за допомогою малюнкового письма.
Очікувальні результати:
Обладнання: цеглинки «LEGO», картки для роботи з словами, презентація «Зима», картки з анаграмами, картинки сніжинок з словами, ілюстровані картки з текстом «Зима».
Хід уроку
І. Організаційний момент.
- Продовжуємо мандрувати зимовою країною.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
- Вам Зимонька – зима підготувала загадки:
Він малює на вікні
Гарні квіти крижані,
На дитячих щічках – маки,
З ним узимку дружить всякий. (Мороз)
Прийшла до нас бабуся
у білому кожусі.
Поля причепурила.
Пухнастим снігом вкрила.
Вгадайте, хто вона,
Бабуся чепурна. (Зима)
ІІІ. Робота над темою уроку.
- Давайте спустимся з гірки на санчатах.
Сніг
Зи ма
Мо роз
Кри га
Сніж ка
Сніго вик
- Блискавично прочитайте слова.
Грудень, січень, лютий, крига, полюс, відлига, іній, мороз, бурулька.
- Якщо взимку великий вітер і падає сніг,то як ми називаємо це явище природи? (Завірюха.)
- Підберіть слова близькі за значенням. (Хурделиця, завія, заметіль, віхола.)
Л_жі, к_вз_ни, с_нч_та.
(Учні за кольорами сніжинок об’єднуються у групи і відадують анаграми, записані на картках.)
1 група
мази (зима)
лосе (село)
Часанта (санчата)
2 група
зідру (друзі)
сукла (класу)
заковни (ковзани)
3 група
різві (звірі)
сулі (лісу)
ливідга (відлига)
4 група
розмо (мороз)
нозим (зимно)
рульбука (бурулька)
6. Гра «Прикраси дерево сніжинками».
- Потрібно розвісити сніжинки на гілках за кількістю складів у словах.
7. Гра «Плутанина». - Зима запрошує нас на загадкову галявину, де зустрілися всі пори року. Вам
потрібно взяти у корзинку лише те, що підходить до теми «Зима».
(Картки з словами прикріплені на дошці. Учні підходять і знімають потрібні).
Дощ, сніг, туман, санчата, гриби, лижі, ковзани, мороз, квіти, зелень, спека, роса, калюжі, айстри, тюльпан, шпак, хуртовина, шуба, снігопад, рукавички, іній, синиця, шишкар, омелюх.
8. «Щоденні 5».Читання для друга.
ВЕСЕЛА ЗИМА
На землі ще лежать осінні , а з неба вже летять перші . До вечора стане ще більше.
Так починається зима. Одягаємо , беремо з сестричкою і гайда на гірку. А Павлик і Олег катаються на . Всім весело і хоч надворі мороз, нам зовсім не холодно. Граємось, поки не зайде . А тоді біжимо до , де нас вже виглядають . А коли настає , сниться нам , який утікає від .
1. Знайдіть однакові сніжинки і обведіть їх.
2. Роздивіться уважно санчата, і порахуйте, скільки дерев‘яних дощечок. Запишіть відповідне число.
|
|
|
|
|
|
|
|
9. «Щоденні 5». Письмо для себе.
Складіть та запишіть речення про зиму.
ІV. Підсумок уроку. Рефлексія «Емоційні сніжинки».