Урок-практикум "Кути та сторони трикутника. Прямокутний трикутник"

Про матеріал
Мета даного уроку узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Сума кутів трикутника. Прямокутний трикутник», удосконалити вміння застосовувати набуті знання до розв’язування задач; навчати учнів виконувати на комп'ютері побудови, аналогічні класичним геометричним побудовам «на папері», користуватися онлайн сервісами
Перегляд файлу

УРОК-ПРАКТИКУМ                                                                     Геометрія 7 клас

 

  Тема.   Кути та сторони трикутника. Прямокутний

                  трикутник.

 

  Мета:

                      навчальна: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Сума кутів трикутника. Прямокутний трикутник», удосконалити вміння застосовувати набуті знання до розв’язування задач; навчати учнів виконувати на комп'ютері побудови, аналогічні класичним геометричним побудовам «на папері», користуватися онлайн сервісами.

                    розвивальна: розвивати творчі здібності, кмітливість учнів; формувати вміння аналізувати, узагальнювати, робити висновки, виконувати інтерактивні вправи в онлайн сервісі https://learningapps.org; розвивати просторову уяву формуючи навички роботи в онлайн середовищі GeoGebra

 (https://www.geogebra.org/geometry)

          виховна: виховувати інформаційну культуру, самостійність, активність, уважність, працьовитість, впевненість в собі, вміння користуватися сучасними засобами для навчання, згуртовувати учнів створивши групу «7-А» у мобільному додатку Viber.

Тип уроку: узагальнення й удосконалення вмінь і знань, урок-практикум

            Девіз  уроку:  «Міцні  знання – гарантія  успіху»

 

                 Епіграф:  Найбільше значення має не те, що учень використовує

                                         нові технології,  а те, як це використання сприяє

                                                            підвищенню його освіти.

                                                                                                       Ерманн С.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

Перевіряю готовність учнів до уроку,  налаштовую їх на роботу.

 

II. Формулювання мети і завдань уроку. Оголошення теми уроку.

Слайд 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IІI. Мотивація навчальної діяльності.

Оголошення девізу та епіграфу уроку.

Сучасні  архітектори всі креслення проводять за допомогою компютерів. Дизайнери проектують будинки, розташування кімнат, меблів за допомогою різних комп’ютерних програм

І ми сьогодні будемо виконувати на комп'ютері побудови, аналогічні класичним геометричним побудовам "на папері". На минулому уроці та вдома ви ознайомилися з програмами та онлайн середовищами для побудови рисунків. Яку програму ви знаєте? Яке онлайн середовище?

 

IV. Актуалізація упорних знань.

Програми для побудови рисунків на компютері

Динамічна геометрія  DG

Головна ідея DG – дати користувачеві можливість виконувати на комп'ютері побудови, аналогічні класичним геометричним побудовам "на папері".

GeoGebra - це безкоштовна, динамічна математична програма для всіх рівнів освіти, що включає в себе геометрію, алгебру, таблиці, графи, статистику і арифметику в одному зручному для використання пакеті. Вона завоювала кілька освітніх нагород в Європі та США.

GeoGebra також має онлайн середовище, що є дуже зручно, адже користуватися ним можна на будь якому комп’ютері що має підключення  до інтернету

Learning Apps - інтернет-сервіс мультимедійних дидактичних вправ,  онлайн тести, інтерактивні завдання на найбільшому порталі інтерактивної дошкільної та шкільної електронної освіти.

 

V. Узагальнення та систематизація знань.

      Удосконалення вмінь і навичок

План повторення теми та розв’язування завдань

  1. Сума кутів трикутника дорівнює 1800. (слайд 10)

Учні виконують побудови трикутників у GeoGebra та ще раз переконуються що сума кутів трикутника 1800.

Вправа за готовими малюнками «Знайти невідомі кути трикутника»

                                                                                         (слайд 12)

2) Зовнішній кут трикутника (слайд 13)

   Побудова зовнішнього кута у GeoGebra

   Виконання інтерактивної вправи за посиланням

https://learningapps.org/3424302

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3) Теорема про співвідношення  між сторонами та кутами трикутника.

В трикутнику: 1) проти більшої сторони  лежить більший кут;   і навпаки,

  2) проти більшого кута  лежить більша сторона. (слайд 17)

 

Нерівність трикутника


Чому не існує трикутника зі  сторонами  14, 6 і 7.  (слайд 18)

Виконання вправи із слайду 19

 

 

4) Прямокутний трикутник.  Властивості прямокутного трикутника.

Виконання вправи  кросворду https://learningapps.org/1977421

Усні вправи

 

 

 

 

 

 

 

5)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконання вправ за готовими малюнками

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІ. Підсумок уроку.

        Виконання інтерактивної вправи «Перший Мільйон» https://learningapps.org/display?v=p7wuhh80t18

 

VІІ. Домашнє завдання.

         1.Повторити весь теоретичний матеріал та підготуватись до контрольної роботи  https://learningapps.org/1977421 кросворд

         2. письмово №7-9 із карток

         3. виконання інтерактивних вправ https://learningapps.org/4261871;

https://learningapps.org/4434799

                Посилання на вправи та домашня контрольна робота будуть розміщені у групі «7-А» у Viber  

 

 

 

 

 

 

Домашня контрольна робота

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 грудня 2019
Переглядів
1980
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку