Урок " Правильно переношу слова з апострофом після префіксів".

Про матеріал
Конспект уроку з української мови для учнів 3 класу з теми" Досліджую будову слова. Правильно переношу слова з апострофом після префіксів"за підручником " Українська мова",ч.1,3клас,автори: К.Пономарьова,Л.Гайова.
Перегляд файлу

Тема уроку.

Правильно переношу слова з апострофом після префіксів.

Мета уроку:

ознайомити учнів з правилом переносу слів з апострофом після префіксів;вправляти у навичках  утворювати нові слова; формувати орфоепічні та орфографічні навички;розвивати дослідницьку діяльність на основі надбаних знань;виховувати наполегливість в отриманні кращого результату.

Формування предметних компетентностей:

поглибити знання учнів про правила переносу слів з апострофом після префіксів; вправляти у складанні  розповіді  за поданими запитаннями, вмінні знаходити об’єкти за допомогою  географічної карти України.

Формування ключових компетентностей:

 вміння вчитися;громадянської;загальнокультурної; соціальної.

Елементи інтеграції: Я досліджую світ, Літературне читання.

Тип уроку: комбінований .

Обладнання: географічна карта України,вірш Анатолія Камінчука «Їхали ми,їхали…»,Етимологічний словник,різнокольорові картки.

                                               Хід уроку.

І.Організація класу.

Лагідний дзвіночок   до уроку кличе,

Ми всміхнемось йому і швиденько в клас.

Нашу рідну мову будемо вивчати,

Бо без мови людство не може існувать.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1.Метод « Асоціативний кущ».

Проблемне запитання.

Що ви знаєте про  префікс?

2.Робота з віршем Анатолія Камінчука «Їхали ми,їхали…»( Робота в парах).

Поєднайте слова з префіксами так, щоб утворилися слова-антоніми.

( Презентація відповідей).

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

1.Каліграфічний диктант.

Випишіть  слова з префіксом з вірша А.Камінчука та пригадайте правило написання слів з апострофом після префіксів.

Повідомлення теми уроку.

2.Сьогодні ми навчимося правильно переносити слова з апострофом після префіксів.

 Об’єднайтеся у групи за обраними кольорами.

Відкрийте підручник на ст.61 та пригадайте правила переносу слів,поданих у кожній колонці.

1 група - си-джу, ґу-дзик ;

2 група - паль-то; май-ка;

3 група - бур’-ян,хом’-як;

4 група - яли-на; ака-ція.

(Презентація відповідей).

ІV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу.

Проблемне питання.

1.Які  слова з вірша А. Камінчука можна перенести?

(Відповіді  учнів).

2. Перевірка своїх відповідей за правилом ст.61.

3.Робота за підручником впр.3.

Скласти та записати речення зі словами, які не можна переносити.

( Презентація відповідей).

4.Робота в групах. Виписати слова з апострофом,поділяючи на склади для переносу.

(Презентація відповідей).

5.Творча робота в групах.

 Написання розповіді про гіпсові печери за поданими запитаннями впр.5.

(Презентація відповідей).

6.Проблемне запитання.

- Як ви вважаєте, що таке гіпс?

- На якому предметі ми знайомилися з цім тілом?

- До якої природи він належить?

- Де його можна знайти у природі?

- Як людина його використовує?

(Відповіді учнів).

V. Підсумок   уроку. Рефлексія.

1.Робота в парах впр.6.

  1. Знайдіть на карті України Тернопільську область.
  2. З’ясуйте, як називається обласний центр.
  3. Поміркуйте, як утворилося це слово.

2.Робота з Етимологічним словником.

«Значення слова Тернопіль» .

  VІ.Домашнє завдання.

Вправа 8,ст.63  

 

 

    

 

 

 

                                    

                                   

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Уколова Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 листопада 2021
Переглядів
2228
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку