Урок+ Презентація+ Додатки

Про матеріал

Підсумковий урок з теми "Формули скороченого множення" у вигляді гри - подорожі.

Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів. Розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення; виховувати наполегливість,працьовитість.

Учні поввинні знати формули квадрата двочлена, добутку суми двох виразів та їх різниці.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Острів скарбів формулскороченого множення. Урок-подорож

Номер слайду 2

Мета уроку:  навчальна:- поглибити й удосконалити знання та вміння учнів використовувати формули скороченого множення: , при розв’язуванні вправ; - формувати навички їх творчого застосування при розв’язуванні завдань високого рівня складності; розвивальна:- розвивати логічне мислення;- математичну мову;- вміння чітко висловлювати думки; - узагальнювати; - удосконалювати навички роботи в малих групах; виховна:- виховувати інтерес до математики;- активну життєву позицію;- лідерські якості.

Номер слайду 3

(а−в)(а+в)=а²−в² (а+в)²=а²+2ав+в²(а−в)²=а²−2ав+в²ФОРМУЛИ СКОРОЧЕНОГО МНОЖЕННЯ

Номер слайду 4

Номер слайду 5

(х+у)²=… +2ху+у²(4+а)²=16 + … + а² (х²-7у)²=……………. (z³−z²)²= …−2…+… (−2а+7в)²= …………(−6х−1)²=…………. (…+2а)(в− …)=в²−4а²(0,4 +…)(…− х )=−х²+ 0,16

Номер слайду 6

( … -12а)( … + … )=9в²- … ( … -5с²)( … +5с²)=16d²- …(0,7p+ … )( … -0,7p)=¹/₄m²-0,49p²(3m²+ … )( … - … )=9m⁴-n⁶ 3b3b12a144a²4d4d25c⁴¹/₂m¹/₂mn³n³3m²

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Семіотика – це наука, яка досліджує властивості знаків і знакових систем

Номер слайду 10

Застосування формул скороченого множення для виконання обчислень (швидкої лічби)1) знайти легкий шлях обчислення, застосовуючи формули скороченого множення 95²;2) як піднести до квадрата будь-яке двоцифрове число, яке закінчується цифрою 5?3) обчислити: 57·53. Бухта «Рахувати-хитрувати»Б) Властивість. Щоб піднести до квадрата двоцифрове число, яке закінчується цифрою 5, запишемо його у вигляді n5 , достатньо знайти суму (n² +n) і справа дописати число 25 В) Властивість. Щоб знайти добуток двоцифрових чисел nm · nk , де m+k=10 достатньо записати результат добутку n•(n+1) і справа дописати результат добутку m•k.

Номер слайду 11

Бухта «Історична»Давньогрецький учений Евклід (3 ст. до н. е.), який створив посібник з математики «Начала», першим геометрично вивів формулу квадрата двочлена (буквенна символіка була введена пізніше у XVI-XVII ст.)

Номер слайду 12

Розв'яжіть рівняння

Номер слайду 13

(х+3)2 – 1 =0

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Домашнє завдання№ 611; №615;повторення формул скороченого множення.

pptx
Пов’язані теми
Алгебра, Розробки уроків
Додано
11 грудня 2018
Переглядів
788
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку