Урок + Презентація "Schools can be different"

Про матеріал
Конспект уроку з англійської мови для 7 класу на тему: «Schools can be different»
Перегляд файлу

Клас: 7

Tема уроку: Schools Can Be Different

Цілі уроку:

Практична: тренувати навички вживання лексичних одиниць по темі в усному мовленні, читанні та на письмі; вчити учнів висловлювати свої думки стосовно інформації, одержаної з тексту та робити порівняльний аналіз; практикувати вміння розповідати про школи.

Освітня: pозширювати світогляд учнів та поглиблювати знання про систему освіти України та Британії.

Розвиваюча: pозвивати логічне мислення, пам’ять, мовленнєву реакцію, увагу учнів.

Виховна: виховувати в учнів інтерес до навчання та бажання приймати участь в позашкільній діяльності.

Обладнання уроку: презентація, роздатковий матеріал.

 

Хід уроку

I.Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу.

  1. Початок уроку. Організація класу. Бесіда з учнями.

Прийом: Бесіда вчителя з учнями.

Слайд11.JPG
Teacher: Good morning,pupils! You are at school, you came here yesterday, will come tomorrow and a great part of your life is connected with school. Today we`ll continue our conversation about different schools we have. By the end of the lesson you’ll be able to tell about educational establishments in Ukraine and in Great Britain.

  1. Мовленнєва зарядка.

Прийом: робота з прислівями. Доповнення та пояснення.

Teacher: Now, let’s start our work with the proverbs. Look at the screen, read the beginning of the proverb and complete it. Explain the proverb.

Слайд12.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

II. Розвиток мовленнєвих навичок та вмінь.

  1. Активізація лексичного матеріалу.

Прийом: робота з лексичними одиницями. Складання лексичної схеми та побудова речень з лексичними одиницями та розмовними фразами.

Teacher: To start with let’s draw the word map. What words can be associated with the word “School”. Now let’s make the sentences with these words and spoken phrases.

 

 

 

 

 

 

 

Слайд13.JPG 

 

  1. Читання тексту.

         Прийом 1: підбір пояснення до визначення різних типів шкіл.

Teacher: So, what school do you go to? What types of school do you know? Read the types of school and match the definitions.

Слайд14.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

Прийом 2: активне читання тексту.

Teacher: Read the text “Education in Great Britain” (роздатковий матеріал)

 

Слайд15.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прийом 3: виконання тестового завдання.

Teacher: You have read the text and now do the test. Decide if the statements are true or false and give your arguments.

 

 

 

 

 

 

Слайд16.JPG 

Прийом 4: самоперевірка тестового завдання за ключем.

 

 

 

  1. Усне мовлення учнів.

Прийом 1: робота в групах. Доповнення тексту. Підбір слів (роздатковий матеріал)

Слайд18.JPG 

 

 

 

 

 

 

Слайд19.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

Прийом 2: відповіді на запитання, обговорення у групах.

Слайд20.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прийом 3: обговорення та заповнення порівняльної таблиці системи освіти у Великобританії та Україні. Захист.

Слайд21.JPGСлайд22.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

III. Заключна частина уроку.

  1. Пояснення домашнього завдання

Прийом: пояснення та запис домашнього завдання.

Teacher: At home, please, get ready to speak about schools in Ukraine and Britain using the articles we`ve read today as the example.

  1. Підведення підсумків уроку

Прийом: оцінка учнями своїх результатів на уроці,висновки учителя.

Teacher: Friends, I am very satisfied with your work at the lesson.  (Учні аналізують свою роботу на уроці). The lesson is over. See you tomorrow.

 

docx
Додано
2 лютого 2019
Переглядів
559
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку