Урок на тему "У теплому родинному колі"

Про матеріал
Урок створює атмосферу казки, де усі учні класу є головними героями. У центрі НУШ стоїть родина, саме тому всі етапи уроку продумано так, щоб довести дітям важливість родинних тісних стосунків.
Перегляд файлу

1

 

Відкрите заняття з англійської мови для учнів 1 класу

Тема In the warm family circle

Знаннєвий  компонент - діти дізнаються як корисно, весело і захопливо можна провести вихідний день у колі своєї родини, використовуючи при цьому лексико-граматичні структури англійської мови

Діяльнісний компонент - діти демонструють у вернісажі ігрових і реальних ситуацій отримані знання

Ціннісний компонент-сприяти розвитку в учнів мовленнєвих і інтелектуальних здібностей завдяки використанню калейдоскопу методів та прийомів навчання

Очікуваний результат-створити умови для розвитку комунікативної та навчально - пізнавальної діяльності учнів в умовах ефективної навчальної діяльності, поглибити лексико-граматичну скарбничку з теми, показати велику важливість родинних стосунків

Урок узагальнення та систематизації знань

I Організаційний момент

Діти, в цей чарівний день і час зустрічаю знову вас

Good morning, my dear children!

Good morning, my dear teacher!

Hello, hello, hello!

Hello, my friend, hello!

Hello, hi!

Please, come to me. Let’s talk about our deals!

How are you? (діти запитують один у одного про справи)

II Повідомлення теми і мети

Сьогодні іду я на наш урок і зустрічаю мишку та вона мене і  просить:              « Візьми мене на свій чарівний урок,  я ж  дещо цікавеньке для діток маю!»

I have something interesting for children! (мишка розкладає пазли з теми)

What is this? These are puzzles! Let’s choose up and puzzle out! Коли ми складемо пазли, то дізнаємося тему заняття! (вчитель пропонує обрати жовті або сині сердечка з чарівної скриньки , діти складають пазли у командах)

Yellow Hearts and Blue Hearts!

Діти, а що за картинки чарівні у нас є? Що зображено на них? Правильно, пазли склалися у родинну світлину! (вчитель прикріплює картини на дошку) Пропоную назвати членів родини!

III Мотивація навчальної діяльності

А тепер уявіть, що наш урок – це вихідний день, який родина проводить разом. Що ми будемо робити у вихідний?

(Відповіді дітей дуже різнопланові)

Все це ми будемо робити!

IV Відтворення і коригування опорних знань

Ось тільки уявіть- ранок

Let’s do morning exercises!

Duckling’s song (діти разом з учителем виконують зарядку під музику)

Які ми розумнички! Після ранкової гімнастики ми вирушаємо на кухню, відкриваємо холодильник , а там… (вчитель показує знову ту ж мишку)

Mouse has a breakfast, але ми не засмучуємося, бо зовсім поруч відкрили новий АТБ - маркет і ми придбаємо все, що потрібно до сніданку!

Гра АТБ - маркет (діти здійснюють покупки, закріплюючи мовленнєві зразки)

Скупилися гарненько, прийшли додому, хочемо пограти, а наші пальчики будуть танцювати!

Гра «Father-finger»

ІV Узагальнення та систематизація знань

У пісеньці ми говорили про  членів нашої великої родини, але чи всіх ми згадали? Відповідь на це питання нам дадуть our magic cards! (робота з картками-малюнками)

Ось тепер, коли вся родина разом…

Дітки, подивімося, що ж наша мишка- помічниця принесла  нам? The  letter - mail!

We have invitation to the Picture-Gallery (вчитель  читає запрошення )

Щоб веселіше нам було йти візьмемо з собою Yellow trim chicken and his song (діти виконують рухливу віршовану пісню)

Ось ми і прийшли, але вітер - пустунчик  познімав усі картини, нам треба що зробити? Pick up, fix, name and show them!

(робота з картинами)

V  Узагальнення провідних ідей на основі широкої систематизації

Нехай добрим звичаєм у кожній родині буде чарівна гра! (вчитель розгортає тканинне панно з нашитими кольоровими хатинками)

Ми будемо шукати, де ж заховалася наша мишка?

Гра  «Where is our dear mouse?» (відпрацювання мовленнєвого зразка)

Ми побачили, що у  нашої мишки безліч улюблених кольорів, and what is your favourite colour?

Choose the heart with your favourite colour! (suggest multicoloured hearts, діти обирають і називають свій улюблений колір)

Let give them to our guests!

And my favourite colour is pink! (вчитель показує картинку, де на зворотньому боці є літера Ff)

I have a letter Ff,  sound [ f ], and  I want to give it to you!

Щоб краще її запам’ятати ми напишемо її on the magic snow (діти пишуть літеру на прикрашеній таці з манкою)

День до вечора добігає - нас додому закликає! (використання психологічного етюду), а тепер we will sing and show our mood:

My family can smile

My family can buy

My family can paint

My family can rest

VI  Рефлексія

Our day was wonderful !

Скільки ж  всього цікавого і корисного ми зробили. День минає, що цікаво вам було у ньому? (діти відповідають)

Я дякую вам! Подякуйте один одному! Нашій сіренькій помічниці! Я бажаю вам і вашим родинам тепла- warm, затишку - cosiness, be happy!