Девіз уроку Думати – колективно,Працювати – оперативно, Сперечатись – доказово, Це для всіх обов’язково.
Номер слайду 3
Маршрутний лист1. Перевірка домашнього завдання 2. Усний рахунок3. Каліграфічна хвилинка 4. Робота з підручником5. Фізхвилинка6. Творча робота над задачею7. Групова робота
Номер слайду 4
Оцінювання домашнього завдання. Завдання розв`язано правильно. Учень допустився помилки
Мета уроку. Навчальна Вдосконалювати вміння дітей множення багатоцифрових чисел на двоцифровіРозвиваюча Закріплювати вміння учнів розв’язувати задачі на рух. Удосконалювати вміння множити багатозначні числа на двозначніВиховна Виховувати інтерес до навчання ,охайність у написанні .
Повторення формул. Щоб знайти відстань, потрібно швидкість помножити на часs=v*t. Щоб знайти швидкість, потрібно відстань поділити на час v=s:t. Щоб знайти час, потрібно відстань поділити на швидкістьt=s:v
Номер слайду 14
Задача. Лайнер за 6 год пройшов 300км. Скільки кілометрів пройде за цей час вантажне судно,якщо його швидкість на 20 км/год менша?
Номер слайду 15
Правила роботи у групі: Не перебивати один одного. Допомагати один одному. Поважати думку іншого. Уважно слухати іншого. Бути активним
Номер слайду 16
Групова робота. Знайти на кожну фігуру саме її периметр та площу.
Номер слайду 17
Самостійна робота. Х:28=574 Х∙45=1125
Номер слайду 18
Підсумок уроку. Знання про множення чисел. Уміння розв`язувати задачіЗнання про знаходження площі та периметра. Знання про порядок дій