Урок природознавства у 2 класі "Як розмножуються рослини?"

Про матеріал

Урок природознавства у 2 класі "Як розмножуються рослини?" містить ігрові та інноваційні технології як засіб підвищення зацікавленості учнів на уроці.

Перегляд файлу

 

Урок природознавства у 2 класі

Тема: Як розмножуються рослини?

Мета:

формування предметних компетентностей: поглибити знання учнів про будову рослини; ознайомити зі способами розмноження рослин на прикладі кімнатних рослин; розвивати кмітливість,спостережливість, увагу, вміння порівнювати, виділяти істотні ознаки; виховувати самостійність, інтерес до життя рослин.

формування ключових компетентностей:

уміння вчитися: формувати здатність визначати з допомогою вчителя найістотніші ознаки у виконуваній роботі, установлювати взаємозв’язок між причиною і наслідком;

загальнокультурної: учити дотримувати норм мовленнєвої культури,  звязно висловлювати свою думку;

громадянської: удосконалювати вміння висловлювати і пояснювати власну точку зору.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: картки, малюнки із зображенням рослин, таблиці.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  • Що ви вже знаєте про рослини?
  • Чим відрізняються дерева, кущі і травянисті рослини?
  • Які рослини бувають за тривалістю життя?

Гра «Однорічні -  багаторічні»

(вчитель називає рослини, діти повинні визначити до якої групи вони належать)

Картопля, буряк, морква, цибуля, пролісок, соняшник, конвалії, ліщина,  каштан, береза, огірок, горох і т.д

  • Поміркуйте, чи є у рослин «діти»?

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

  • Сьогодні ви дізнаєтеся, якими способами розмножуються рослини.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

  1. Робота з підручником (с.50 – 51)

-Роздивіться малюнок на с.50 і скажіть яку будову мають квіткові рослини? Які органи волошки забув намалювати художник?

- Відгадайте загадку: «Одне кинеш - цілу жменю візьмеш» (Зерно).

- Сойка Синьокрила поцікавилася: «Що таке живець? Як розмножуються рослини живцями?»

- Живець – це відрізана від рослини частина стебла або листка, яка має здатність укорінюватися. Живці бувають стебловими і листковими.

- Розгляньте малюнки на с. 51 та дізнайтеся, як розмножуються пеларгонія і сансевєра.

Поміркуйте: чому сансевєру називають «щучим хвостом», а пеларгонію – калачиком?

  • Отже, діти, запамятайте: рослини розмножуються насінням, стебловими та листковими живцями.

Вікторина (відгадайте рослину, назвіть способи її розмноження)

  • Червона, солодка, пахуча, росте низько, до землі близько. (Суниця)
  • Стоїть при дорозі на одній нозі, голова мала, а в ній – тьма. (Мак)

Гра «Підкресли потрібне».

  • (Клас ділиться на 3 групи. Перша група підкреслює рослини, які розмножаються коренем, друга – стеблом, третя – насінням)
  • Фіалка, підсніжник, вишня, береза, тюльпан, мак, картопля, огірок.
  1. Фізкультхвилинка

V.    Узагальнення   і систематизація знань.

5. Загадки

(відгадайте загадки і визначте як розмножуються ці рослини)

  • Хто ховає під кущі наші супи і борщі? (Картопля)
  • Сам червоний, а чуб зелений? (Буряк)
  • Під лопухом зелене яйце з хвостом. (Огірок)

6. Гра «Угадай казку»

- Згадайте казки, у яких ви зустрічалися з рослинами. Назвіть ці рослини.

Назвіть способи розмноження. Які вони за тривалістю життя?

«Принцеса на горошині» - (біб); «Ріпка» -( ріпа);  «Горбоконик» - (зерно);

«Попелюшка» - (гарбуз);  «Пригоди Чиполліно» - (помідор, вишня).

V.   Підсумок  уроку.

- Що ви нового дізналися на уроці?

- Як розмножуються рослини?

- Що було вам найцікавіше?

- Чи задоволені ви уроком?

 

1

 

docx
Додано
14 січня 2018
Переглядів
1137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку