Урок-проект "Робота з дитячими журналами". Презентація до уроку "Робота з дитячими журналами"

Про матеріал
План конспект уроку-проекту позакласного читання " Робота з дитячими журналами України". Презентація до уроку.
Перегляд файлу

Урок-проект

Тема: Створення проекту (пам'ятки:»Як працювати з дитячими журналами, за творами дитячих журналів?»)

Мета проекту :вчити учнів здійснювати проектну діяльність на основі аналізу прочитаних творів з дитячих журналів ;

  •    вчити виділяти головне, робити висновки;
  •    розвивати читацькі смаки учнів, прагнення самостійно читати;
  •    розвивати нестандартне мислення,творчий підхід до розв’язання поставленої проблеми ;
  •    виховувати любов до книги як до джерела знань.

Технологічні елементи

Монопредметний предмет

Підтема проекту

Опрацювання пам'ятки «Робота з дитячими журналами»

Об’єкт пізнання

Дитячі журнали : «Барвінок», «Дзвіночок», «Зернятко», «Вечірня казка»

Проблема

Чи потрібні журнали ?

Що дає нам робота з дитячою пресою?

Способи вирішення завдання

Групова робота.

Смисловий, структурний, художній аналіз текстів

Презентація

Зачитування і обговорення складених пам’яток.

Слухання учнівських повідомлень.

Визначення ефективності цього проекту

 

Обладнання: виставка дитячих журналів і газет,презентації, відео повідомлення, лепбук, записи на дошці,листочки з написами, пам’ятка «Як працювати над текстом», малюнки, зошит для читання, листочки паперу, ручки, дошки.

Хід уроку

  1.                       Організаційний момент

Вчитель :Встаньте, діти, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько, 

Посміхніться ви до мене,

 Поверніться до гостей,

Привітайтесь : «Добрий день!»

Вчитель : Привітали гостей, що до нас завітали,

Хочу чути, чого б ви усім побажали .

Діти: Всім присутнім ми зичим добра! 

Вчитель: А тепер до роботи нам братись пора!

  1.                        Мотивація уроку
  •                      Сьогодні у нас урок позакласного читання. Отож , в подарунок нашим гостям піднесем урок читання. А девізом нашого уроку будуть такі слова:

Душу і серце в роботу вклади ,

Кожну хвилину в труді бережи .

Очікування

  •                      Чого ви чекаєте від уроку?
  •                       Чого хочете дізнатися ?
  •                       Чого хочете навчитися?
  •                       А що повинні цінувати ?     -  А що ви чекаєте від мене?

Від нас усіх буде залежати урок .

У клас «залітають» дві сороки і розмовляють.

1. Привіт, подруго! Чи ти чула новину? В нашому лісі підсніжники та проліски розцвіли, ряст розквітає?

2. Пxe, здивувала! Їм давно пора зацвісти, адже ж березень надворі. Нехай хоч тони порадують людське око, бо ж цілу зиму в лісі жодної зеленої травники не було!

3.Як то не було? А ось це що? (показує гілочку барвінку)

4.Хіба ти не знаєш, що ця рослинка цілий рік зелена і не боїться ні зими, ні морозу, ні снігу?!

5.Ти ба, а й справді! Оце так новина! Ой, не можу її втримати! Полечу всім про неї розкажу!

Учитель: Ти бач, які цокотухи! Новини розносять! А то це вони нам принесли цікаву новину . А хто ще приносить новини в дім?

Допоможуть вам дати відповідь загадки:

  1.  Голубка біла в дім прилетіла.

     Про все. що бачила, нам розповіла     (Газета або журнал)

  1. Не має рота й язика.

Та цілий день не замовка.

Воно говорить і співає,

Танцюй собі, коли заграє                (Радіо)

  1. Ось так дім! Вікно у нім.

         Всі ми заглядаємо в це вікно,

         Бо у цім вікні — кіно            (Телевізор)

  1. В кожного є комп'ютер в домі,

Тому новини теж відомі.

Нажмеш на кнопку, крапка, нет 

Потрапиш зразу в ...                 (Інтернет)

А як одним словом назвати ці предмети?        (засоби масової інформації)

Про це ми і будемо говорити на сьогоднішньому уроці.

ІІІ. Актуалізація опорних знань .

  1.                   Для всебічного розвитку творчих здібностей кожної людини необхідно читати періодичну пресу, дивитися телевізор.
  2.                   На минулих уроках ви отримали завдання: опрацювати журнал, кожна група окремо. Давайте повторимо пам’ятку «Як працювати над текстом».

(на дошці записано і на партах пам’ятки).

  •                   Отож, ця пам’ятка вам допомогла при виконанні домашнього завдання , опрацюванні тексту,  її будете часто використовувати під час роботи з текстом.
  1.                      Так от , пригадаємо, що таке періодична преса?
  •                   На уроці ми з’ясуємо, яку користь дають учням журнали. І що нам дала робота з дитячими журналами .
  •                         Хочу, щоб ви запам'ятали прекрасні слова:

 Про все цікаве на планеті

Читай в журналі та газеті!

Дізнаєшся про всесвіт гарний,

Труди твої не будуть марні!

  •                         А от чи це насправді так, зараз ми в цьому переконаємось, послухавши наших гостей: редакторів дитячих журналів.

  1.               Смисловий, структурно-художній аналіз.

Для смислового, структурно-смислового аналізу творів, діти поділено на групи:

  1.                         журнал «Зернятко»;
  2.                          журнал «Дзвіночок»;
  3.                          журнал «Барвінок»;
  4.                          журнал «Вечірня казка».
  •                         Отож, у нас присутні редколегії журналів: «Барвінок», «Зернятко», «Дзвіночок» та «Вечірня казка».

4. 1. Група -редакція журналу «Зернятко»:

1) редактор розповідає про журнал, під відеоматеріал розповідає ;

2) літературознавець  - розповідає зміст оповідання «Сорочка» Ірини Навроцької;    3)коректор – представляє план оповідання;                                                      

4) ілюстратор представляє малюнок ;

5) мовний художник – представляє створений сенкан;

6)читець -  читає уривок і підводить підсумок.

 Питання.

  •                    А чому ви вибрали саме цей твір?
  •                    Що вчить вас  це оповідання?

4.2. Група - редакція журналу «Дзвіночок»:

  1.                    Редактор - розповідає про журнал, відеоматеріал;
  2.                     літературознавець – називає вірші письменників, написаних у журналі;
  3.                     ілюстратор – представляє малюнки до віршів;
  4.                     читець – читає вірші;
  5.                     мовний художник – представляє гірлянду думок;
  6.                     поет – читає свій власний вірш;
  7.                     критик.

Питання.

  •                    Як тобі вдається писати вірші?

 Фізкультхвилинка

Пісня «Перерва».

4. 3 Група - редакція журналу «Вечірня казка»:

  1.   - редактор журналу - розповідає про журнал ;
  2.   - літературознавець -   представляє прочитану казку «Про Соловейка, що хотів стати колібрі» (переказує зміст);
  3.   - мовний художник – представляє малюнок до сюжету казки і створені кола Венна

 

  1.   - читець - читає слова автора;
  2.    – режисер – виконує роль солов'я;
  3.    – костюмер – виконує роль орла.

Питання.

  •    Чи змінились думки солов'я?
  •    Що ви б порадили цій пташці?
  •    Що вас навчає ця казка?

(запитання можуть задавати і учні з інших груп)

          4.4. Група – Редакція журналу «Барвінок»:

1) редактор – розповідає про журнал;

2) літературознавець – представляє  цікавинки  журналу;

3) природознавець – читає цікавинки про природу;

4) читець –  про цікаво знати;

5) дизайнер – читає загадки;

6) комп'ютерна верстка – представляє завдання.

7) коректура – гуморески.

Питання.

  •   Що найбільше вас зацікавило?

ІV. Проектна діяльність.

1.Створення проблемної ситуації.

  •    Що вам дала робота з журналами?

Висновок роблять діти.

1 група представляє створену казку.

2 група представляє  створені вірші.

3 група представляє створений леп бук.

4 група представляє створену рекламу.

Таким чином, ми створили свій  маленький перший власний журнал.

  1. Підсумок уроку
  •                     Чи сподобався вам урок?
  •                     Чи справдились ваші очікування?
  •                     Що нового дізнались?

Оцінювання.

  1. Домашнє завдання.

Написати твір есе про прочитаний журнал.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 вересня 2021
Переглядів
886
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку