Тема: Створення проекту (пам'ятки:»Як працювати з дитячими журналами, за творами дитячих журналів?»)
Мета проекту :вчити учнів здійснювати проектну діяльність на основі аналізу прочитаних творів з дитячих журналів ;
Технологічні елементи |
Монопредметний предмет |
Підтема проекту |
Опрацювання пам'ятки «Робота з дитячими журналами» |
Об’єкт пізнання |
Дитячі журнали : «Барвінок», «Дзвіночок», «Зернятко», «Вечірня казка» |
Проблема |
Чи потрібні журнали ? Що дає нам робота з дитячою пресою? |
Способи вирішення завдання |
Групова робота. Смисловий, структурний, художній аналіз текстів |
Презентація |
Зачитування і обговорення складених пам’яток. Слухання учнівських повідомлень. Визначення ефективності цього проекту |
Обладнання: виставка дитячих журналів і газет,презентації, відео повідомлення, лепбук, записи на дошці,листочки з написами, пам’ятка «Як працювати над текстом», малюнки, зошит для читання, листочки паперу, ручки, дошки.
Хід уроку
Вчитель :Встаньте, діти, всі рівненько,
Посміхніться всі гарненько,
Посміхніться ви до мене,
Поверніться до гостей,
Привітайтесь : «Добрий день!»
Вчитель : Привітали гостей, що до нас завітали,
Хочу чути, чого б ви усім побажали .
Діти: Всім присутнім ми зичим добра!
Вчитель: А тепер до роботи нам братись пора!
Душу і серце в роботу вклади ,
Кожну хвилину в труді бережи .
Очікування
Від нас усіх буде залежати урок .
У клас «залітають» дві сороки і розмовляють.
1. Привіт, подруго! Чи ти чула новину? В нашому лісі підсніжники та проліски розцвіли, ряст розквітає?
2. Пxe, здивувала! Їм давно пора зацвісти, адже ж березень надворі. Нехай хоч тони порадують людське око, бо ж цілу зиму в лісі жодної зеленої травники не було!
3.Як то не було? А ось це що? (показує гілочку барвінку)
4.Хіба ти не знаєш, що ця рослинка цілий рік зелена і не боїться ні зими, ні морозу, ні снігу?!
5.Ти ба, а й справді! Оце так новина! Ой, не можу її втримати! Полечу всім про неї розкажу!
Учитель: Ти бач, які цокотухи! Новини розносять! А то це вони нам принесли цікаву новину . А хто ще приносить новини в дім?
Допоможуть вам дати відповідь загадки:
Про все. що бачила, нам розповіла (Газета або журнал)
Та цілий день не замовка.
Воно говорить і співає,
Танцюй собі, коли заграє (Радіо)
Всі ми заглядаємо в це вікно,
Бо у цім вікні — кіно (Телевізор)
Тому новини теж відомі.
Нажмеш на кнопку, крапка, нет
Потрапиш зразу в ... (Інтернет)
А як одним словом назвати ці предмети? (засоби масової інформації)
Про це ми і будемо говорити на сьогоднішньому уроці.
ІІІ. Актуалізація опорних знань .
(на дошці записано і на партах пам’ятки).
Про все цікаве на планеті
Читай в журналі та газеті!
Дізнаєшся про всесвіт гарний,
Труди твої не будуть марні!
Для смислового, структурно-смислового аналізу творів, діти поділено на групи:
4. 1. Група -редакція журналу «Зернятко»:
1) редактор розповідає про журнал, під відеоматеріал розповідає ;
2) літературознавець - розповідає зміст оповідання «Сорочка» Ірини Навроцької; 3)коректор – представляє план оповідання;
4) ілюстратор представляє малюнок ;
5) мовний художник – представляє створений сенкан;
6)читець - читає уривок і підводить підсумок.
Питання.
4.2. Група - редакція журналу «Дзвіночок»:
Питання.
Фізкультхвилинка
Пісня «Перерва».
4. 3 Група - редакція журналу «Вечірня казка»:
Питання.
(запитання можуть задавати і учні з інших груп)
4.4. Група – Редакція журналу «Барвінок»:
1) редактор – розповідає про журнал;
2) літературознавець – представляє цікавинки журналу;
3) природознавець – читає цікавинки про природу;
4) читець – про цікаво знати;
5) дизайнер – читає загадки;
6) комп'ютерна верстка – представляє завдання.
7) коректура – гуморески.
Питання.
1.Створення проблемної ситуації.
Висновок роблять діти.
1 група представляє створену казку.
2 група представляє створені вірші.
3 група представляє створений леп бук.
4 група представляє створену рекламу.
Таким чином, ми створили свій маленький перший власний журнал.
Оцінювання.
Написати твір есе про прочитаний журнал.