ТКІ-б з образотворчого мистецтва в 6 класі Дата
Тема. Релігійний жанр мистецтва
Мета. - навчальна: закріпити знання учнів про жанри живопису та ознайомити з релігійним жанром;
- розвивальна: формувати образне, логічне, дивергентне та просторове мислення; розвивати окомір, дрібну моторику рук;
- виховна: виховувати в учнів почуття справедливості, доброчинності, милосердя, естетичне сприйняття навколишнього світу.
Очікувані результати. учні зможуть ознайомитись з основним поняттям: мозаїка навчаться виконувати мозаїчну композицію, розвинуть вміння створювати роботу за допомогою аплікації.
Обладнання. комп’ютер, підручник
Етапи |
Зміст роботи |
Діяльність учнів |
Ключові та предметні компетенції, наскрізні змістові лінії |
І – виклад нового матеріалу |
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань та умінь
ІІІ. Повідомлення теми та мети, мотивація навчальної діяльності. Визначення очікуваних результатів. 1. Що таке релігійний жанр 2.Релігійні мотиви в творах живописців Європи 3. Релігійна тематика Київської Русі
ІV. Вивчення нового матеріалу шляху. V. Підсумок етапу, вияснення незрозумілого. |
Учні відповідають на питання вчителя
Учні записують тему і план уроку; прослуховують інформацію вчителя |
Здоров’я зберігаюча
Інформацій-но-цифрова, спілкування державною іноземними мовами
|
ІІ – само- заглиблення |
І. Постановка й вибір завдань. Що таке релігійний жанр? Які форми релігійного жанру вам відомі? Які картини цього жанру вам відомі? Назвіть їх авторів
ІІ. Обговорення напрацьованого матеріалу, вияснення незрозумілого.
|
Учні самостійно опрацьовують матеріал дають відповіді на питання вчителя |
Навчальна, логічна |
ІІІ – практичний
|
Закріплення вивченого матеріалу. Практична робота Намалюй янгола весни. До речі, з давньогрецької мови слово «ангел» перекладається як вісник, посланець. Можливо, це буде ангел, який сповіщає про прихід весни СКОРИСТАЙСЯ ПРАВИЛАМИ ПОСТАНОВКИ МАЛЮНКА: Визначаємо загальну висоту і ширину нашого ангела і не забуваємо про композицію, тобто про розміщення на аркуші паперу. Наводимо загальні обриси ангела за допомогою кола і овалу ( коло –це голова, овал – тулуб ). Виходячи з геометричного зображення нашого ангела, надаємо характерних особливостей ангела, а це крила, малюємо руки, і в даному випадку наводимо де у нас буде зображатися предмет, який він тримає у руках. Конкретизуємо наш малюнок, все детально вимальовуючи олівцем ( додаємо очі, ніс, волосся, конкретизуємо крила ). |
Учні самостійно виконують завдання вчителя . вчитель надає індивідуальну допомогу учням
|
Обізнаність і самовираження у сфері культури, творча
|
ІV – контрольно- діагностичний |
І. Узагальнення вивченого на занятті. Бесіда
ІІ. Підсумок заняття. Оцінювання. Рефлексія.
|
Учні на основі вивченого матеріалу дають відповідь на питання вчителя
|
Логічна соціальна
|
Домашнє завдання: