Інтегрований урок на тему Алгебра та інформатика. Функція у=x^2, її графік та властивості.
Проводиться в кабінеті інформатики, де попередньо встановлене відповідне ПЗ. Вчитель інформатики нагадує учням основні правила роботи з програмою і контролює, як вони з нею працюють.
Інтегрований урок
Алгебра та інформатика. Функція , її графік та властивості
Вчителі:
Ляшенко Тетяна Дмитрівна, вчитель математики,
Рохман Юлія Миколаївна, вчитель інформатики, математики.
Мета:
формування ключових компетентностей:
формування предметної компетентності:
Хід уроку
І. Організація класу
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Вчитель інформатики нагадує правила техніки безпеки при роботі з персональним компютером. Учні вміють працювати в компютерній прикладній програмі “Geogebra”. Домашнє завдання № 26.5, 26.7 учні перевіряють за допомогою прикладної програми.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Повідомлення теми і мети уроку. Мету буде реалізовано за допомогою комп’ютерної прикладної програми “Geogebra”
ІV.Актуалізація опорних знань
(Графік функції зображений на дошці стаціонарно протягом всього уроку).
1) Які властивості функції ?
2) Презентація «Парабола навколо нас» (учень представляє презентацію).
3) Визначити, чи проходить графік функції у=х2 через точки:
А(-4; 16); В(-7;-49); С(-0,5;0,25).
4) Математичний диктант
Знайти корені рівняння за рисунком
Учні перевіряють математичний диктант взаємоперевіркою.
1)=0; x=0.
2)=1; =1; =-1.
3)=x;=0; =1.
4)=-x;=-1; =0.
5)=4;=2; =2.
6)=-2; коренів не має.
5) Скільки коренів має рівняння =а в залежності від параметра а.
V. Розв’язування вправ
Побудувати графіки функцій, використовуючи шаблони функції .
№26.12
1) =
ОВ:
2) =
ОВ:
або
№26.13
ОВ:
№26.11
Дано функцію
1) Знайти ; ; ; ; .
2) Побудувати графік даної функції, в програмі GeoGebra.
Вчитель інформатики пояснює, як в програмі побудувати даний графік функції.
VІ. Підведення підсумків уроку
Робота в парах
№ 26.17 Задайте функцію, графік якої зображено на рисунку у спосіб, використаний у попередній задачі № 26.13.
Продовжити речення:
Мені сподобалося…
Було цікаво…
Було важко…
Хотілося б…
VІІ. Домашнє завдання
Повторити п. 26, № 26.9, № 26.16, № 26.18(б) [1].
1