20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Урок "Рівняння у=х^2, його графік та властивості".

Про матеріал

Інтегрований урок на тему Алгебра та інформатика. Функція у=x^2, її графік та властивості.

Проводиться в кабінеті інформатики, де попередньо встановлене відповідне ПЗ. Вчитель інформатики нагадує учням основні правила роботи з програмою і контролює, як вони з нею працюють.

Перегляд файлу

Інтегрований урок

 Алгебра та інформатика. Функція , її графік та властивості

 

Вчителі:

Ляшенко Тетяна Дмитрівна, вчитель математики,

Рохман Юлія Миколаївна, вчитель інформатики, математики.

 

Мета:

формування ключових компетентностей:

  •      вміння вчитися – уміння виділяти головне, аналізувати, оцінювати, використовувати на практиці;
  • математична – генерувати різні способи розв’язування проблеми, уміння аналізувати;
  •  здоров’язбережувальна – знати правила безпечної роботи з комп’ютером, вчитись безпечно поводитися в комп’ютерному класі, враховувати вплив техніки на здоров'я, формувати режим роботи;

формування предметної компетентності: 

  •      Відпрацювувати навички роботи з графіком функції та навчити будувати графіки більш складних функцій; вдосконалювати навички розв’язування рівняннь за допомогою програми GeoGebra;
  •      розвивати логічне мислення, пам’ять;
  •      виховувати зосередженість, увагу та спостережливість, вміння працювати в парі.

 

Хід уроку

 

І. Організація класу

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Вчитель інформатики нагадує правила техніки безпеки при роботі з персональним компютером. Учні вміють працювати в компютерній прикладній програмі Geogebra. Домашнє завдання № 26.5, 26.7 учні перевіряють за допомогою прикладної програми.

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Повідомлення теми і мети уроку. Мету буде реалізовано за допомогою комп’ютерної прикладної програми Geogebra

 

ІV.Актуалізація опорних знань

(Графік функції зображений на дошці стаціонарно протягом всього уроку).

1) Які властивості функції ?

2) Презентація «Парабола навколо нас» (учень представляє презентацію).

3) Визначити, чи проходить графік функції у=х2   через точки:

А(-4; 16); В(-7;-49); С(-0,5;0,25).

4) Математичний диктант

Знайти корені рівняння за рисунком

   

   

Учні перевіряють математичний диктант взаємоперевіркою.

1)=0; x=0.

2)=1; =1; =-1.

3)=x;=0; =1.

4)=-x;=-1; =0.

5)=4;=2; =2.

6)=-2; коренів не має.

5) Скільки коренів має рівняння =а в залежності від параметра а.

 

V. Розв’язування вправ

Побудувати графіки функцій, використовуючи шаблони функції .

№26.12

1)  =

ОВ:

2)   =

ОВ:

або

 №26.13

  1.                                                ,

ОВ:

26.11

Дано функцію

1) Знайти ;   ;   ;  ;  .

2) Побудувати графік  даної функції, в програмі GeoGebra.

Вчитель інформатики пояснює, як в програмі побудувати даний графік функції.

 

VІ. Підведення підсумків уроку

 

Робота в парах

 26.17 Задайте функцію, графік якої зображено на рисунку у спосіб, використаний у попередній задачі  26.13.

 

 

 

 

 

 

  1.                   Рефлексія

Продовжити речення:

 

 

Мені сподобалося…

Було цікаво…

Було важко…

Хотілося б…

  1.                   Виставлення оцінок

 

VІІ. Домашнє завдання

Повторити п. 26, № 26.9, № 26.16, № 26.18(б) [1].

 

1

doc
До підручника
Алгебра (підручник для класів із поглибленим вивченням математики) 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 6. Квадратні корені. Дійсні числа
Додано
24 липня 2018
Переглядів
211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку