Розділ 5. ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД ( 5 год)
Предмет/спеціальність |
викладач історії |
Обрана модель |
Ротаційна модель. Перевернутий клас. |
Назва розділу (кількість годин) |
Розділ 5. ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД ( 5 год) |
Навчальні результати учнів |
У результаті навчально-пізнавальної діяльності учні/учениці зможуть: Знати: – зміст понять: осадництво, пацифікація, русини, східні креси, національна кооперація, інтегральний націоналізм, український націоналістичний рух, Карпатська Січ; – правовий статусз ахідноукраїнських земель у складі Польщі, Румунії,Чехословаччини; – особливості та головні риси національної політики Польщі, Румунії, Чехословаччини щодо українського населення; – історичні умови формування ідейних течій українського руху в західноукраїнських землях; – передумови формування та зміст теорії інтегрального націоналізму; – вплив міжнародних відносин міжвоєнного періоду на долю регіону. Уміти: |
|
– синхронізувати події політичного, соціально-економічного та культурного життя українських земель у складі Польщі, Румунії, Чехословаччини та УСРР у 1921–1939 рр.; – використовувати карту як джерело інформації про розподіл українських територій між державами Центрально-Східної Європи в 1921–1939 рр.; – аргументувати особисті судження щодо діяльності Українського народно-демократичного об’єднання, Української національної партії, Української військової організації, Організації українських націоналістів; – охарактеризувати геополітичне становище Карпатської України; – визначити основні тенденції та протиріччя розвитку культури на західноукраїнських землях; – скласти характеристики історичних діячів: Августина Волошина, Володимира-Сергія Залозецького-Саса, Євгена Коновальця, Василя Мудрого, Андрея Шептицького. |
|||
Теми до розділу |
Форми змішаного навчання |
Оцінювання/цифрові застосунки |
||
Очна форма навчання: види діяльності/цифрові застосунки |
Онлайн навчання |
|||
Онлайн-заняття: види діяльності/цифрові застосунки |
Самостійна робота: індивідуальна/групова види діяльності/цифрові застосунки |
|||
Українські землі у складі Польщі. Українські політичні партії та організації. |
індивідуальна робота з викладачем |
на Zoom конференції І. Оголошення теми та очікувальних результатів уроку. ІІ. Мотивація навчальної діяльності. |
● Перегляд відео уроку з теми |
3-2-1 зворотній відлік. Учні мають зазначити письмово - 3 речі, які вони не знали до цього; - 2 речі, які їх здивували під час роботи над темою; |
|
|
● Робота з матеріалами підручника стор.225-234 ● Робота в малих групах: підготовка презентацій (canva, Googl-презентація) (теми на вибір) та розміщення в Гугл класі для загального перегляду й оцінювання |
- 1 приклад того, як вони готові застосувати отриманні знання на практиці. jamboard.google.com google.com/presentation |
|
Українські землі у складі Румунії. Татарбунарське повстання. |
індивідуальна робота з викладачем |
на Zoom конференції І. Оголошення теми та очікувальних результатів уроку. ІІ. Актуалізація знань . Метод зворотнього звязку. Зелені / Червоні диски. Запитання. 1. Чи знаєте ви між якими країнами були |
Перегляд відео уроку з теми https://goo.su/8nRR Створити конспект за планом. ● Українські громади в Румунії ● Татарбунарське повстання Робота з підручником Учні опрацьовують відповідний матеріал |
Інтерактивне завдання - вікторина на знання фактів з відео та конспекту |
|
|
розподілені західноукраїнські землі? 2. Які українські землі входили до складу Польщі? 3. Що таке “полонізація українських земель”? |
підручника, знаходячи відповіді на такі питання: 1) Причини повстання. Основні вимоги повстанців. 2) Охоплена територія.Учасники. Керівники. 3) Результати та наслідкиповстання. ● Економічне становище |
|
Українські землі у складі Чехословаччини.. Карпатська Україна. Августин Волошин. |
індивідуальна робота з викладачем |
на Zoom конференції І. Оголошення теми та очікувальних результатів уроку. ІІ. Актуалізація знань . Інтерактивне завдання вікторина на знання фактів (Quizizz) |
Переглчнте відао урок з теми https://www.youtube.com/ watch?v=nu_MeaX1O7k& ab_channel=MONUKRAI NE Опрацюйте матеріал підручника на с. 236.Сформулюйте 5 – 6 тез щодо економічного становища Закарпаття у складі Чехословаччини. 1. Робота в малих групах. - Об’єднайтеся у 3 – 4 групи. |
Тест. |
|
|
|
- За допомогою тексту підручника на с. 236 – 237, складіть схему «Політичні течії Закарпаття у міжвоєнний період». - Складіть по одному запитанню, що стосується кожної течії. (jamboard.google.com google.com/presentation) 1. Вправа «Займи позицію». - Займіть свою позицію щодо думки М. Грушевського: «Чехи дозволили карпатоукраїнцям більшу міру політичної та культурної самореалізації, ніж вони будь-коли мати». Позицію аргументуйте. піднімаємо руки (на Zoom конференції) |
|
|
|
|
|
|
Практичне заняття. «Срібна земля» (третя |
|
|
|
Сценарій уроку за посиланням https://docs.google.com/document/d/1oo |
спроба утвердження незалежності України). |
|
|
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль |
|
|
|
Тести за посиланням https://forms.gle/zwstTmnuXm5Q6Krq8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|