Урок. Ротаційна модель. Перевернутий клас.

Про матеріал
Дистанційне навчання .Ротаційна модель. Перевернутий клас. Розділ 5. ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД ( 5 год)
Перегляд файлу

Розділ 5. ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД ( 5 год)

Предмет/спеціальність

викладач історії

Обрана модель

Ротаційна модель. Перевернутий клас.

Назва розділу (кількість годин)

Розділ 5. ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД ( 5 год)

Навчальні результати учнів

У результаті навчально-пізнавальної діяльності учні/учениці зможуть:

Знати:

                    зміст понять: осадництво, пацифікація, русини, східні креси, національна кооперація, інтегральний націоналізм, український націоналістичний рух, Карпатська Січ;

                    правовий статусз ахідноукраїнських земель у складі Польщі, Румунії,Чехословаччини;

                    особливості та головні риси національної політики Польщі, Румунії, Чехословаччини щодо українського населення;

                    історичні умови формування ідейних течій українського руху в західноукраїнських землях;

                    передумови формування та зміст теорії інтегрального націоналізму; – вплив міжнародних відносин міжвоєнного періоду на долю регіону.

Уміти:

 

 

                  синхронізувати події політичного, соціально-економічного та культурного життя українських земель у складі Польщі, Румунії, Чехословаччини та УСРР у 1921–1939 рр.;

                  використовувати карту як джерело інформації про розподіл українських територій між державами Центрально-Східної Європи в 1921–1939 рр.;

                  аргументувати особисті судження щодо діяльності Українського народно-демократичного об’єднання,

Української національної партії, Української військової організації, Організації українських націоналістів;

                  охарактеризувати геополітичне становище Карпатської України;

                  визначити основні тенденції та протиріччя розвитку культури на західноукраїнських землях;

                  скласти характеристики історичних діячів: Августина Волошина, Володимира-Сергія Залозецького-Саса, Євгена Коновальця, Василя Мудрого, Андрея Шептицького.

Теми до розділу

Форми змішаного навчання

Оцінювання/цифрові застосунки

Очна форма навчання:

види діяльності/цифрові застосунки

Онлайн навчання

Онлайн-заняття:

види діяльності/цифрові застосунки

Самостійна робота: індивідуальна/групова

види діяльності/цифрові застосунки

Українські землі у складі Польщі. Українські політичні партії та організації.

індивідуальна робота з викладачем

на Zoom конференції І. Оголошення теми та очікувальних результатів уроку. ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Перегляд відео уроку з теми

https://www.youtube .com/watch?v=6XPGqNKeAo&ab_chan

3-2-1 зворотній відлік.

Учні   мають   зазначити   письмово -

3 речі, які вони не знали до цього;

                -        2 речі, які їх здивували

під час роботи над темою;

 

 

 

imageУкраїнські землі …

nel=MONUKRAIN E

     Робота з матеріалами підручника стор.225-234

     Робота в малих

групах: підготовка презентацій (canva, Googl-презентація) (теми на вибір) та розміщення в Гугл класі для загального перегляду й оцінювання

-           1 приклад того, як вони готові  застосувати отриманні знання на практиці. jamboard.google.com google.com/presentation

Українські землі у складі Румунії. Татарбунарське повстання.

індивідуальна робота з викладачем

на Zoom конференції

І. Оголошення теми та очікувальних результатів уроку. ІІ. Актуалізація знань .

Метод зворотнього звязку. Зелені / Червоні диски.

Запитання.

1.   Чи знаєте ви між якими країнами були

Перегляд відео уроку з теми https://goo.su/8nRR

Створити конспект за планом.

     Українські громади в Румунії

     Татарбунарське повстання

Робота з підручником

Учні опрацьовують відповідний матеріал

Інтерактивне завдання - вікторина на знання фактів з відео та конспекту

(Mentimeter)

 

 

 

розподілені західноукраїнські землі?

2. Які українські землі входили до складу Польщі? 3. Що таке

“полонізація українських земель”?

підручника, знаходячи відповіді на такі питання:

1)               Причини повстання.

Основні вимоги повстанців.

2)               Охоплена територія.Учасники. Керівники.

3)               Результати та наслідкиповстання.

Економічне

становище

 

Українські землі у складі Чехословаччини.. Карпатська Україна. Августин Волошин.

індивідуальна робота з викладачем

на Zoom конференції

І. Оголошення теми та очікувальних результатів уроку.

ІІ. Актуалізація знань .

Інтерактивне завдання вікторина на знання фактів (Quizizz)

Переглчнте відао урок з теми https://www.youtube.com/ watch?v=nu_MeaX1O7k& ab_channel=MONUKRAI

NE Опрацюйте матеріал підручника на с. 236.Сформулюйте 5 – 6 тез щодо економічного становища Закарпаття у складі Чехословаччини.

1. Робота в малих групах.

-         Об’єднайтеся у 3 – 4 групи.

Тест.

https://forms.gle/CiJCwZshc8jcQ19Y8

 

 

 

 

-                   За допомогою тексту підручника на с. 236 – 237, складіть схему «Політичні течії Закарпаття у міжвоєнний період».

-                   Складіть по одному запитанню, що стосується кожної течії.

(jamboard.google.com google.com/presentation)

1.   Вправа    «Займи позицію».

- Займіть свою позицію щодо думки М.

  Грушевського:          «Чехи

дозволили карпатоукраїнцям більшу міру політичної та культурної самореалізації, ніж вони будь-коли мати». Позицію аргументуйте. піднімаємо руки (на Zoom конференції)

 

 

 

 

 

 

Практичне заняття.

«Срібна земля» (третя

 

 

 

Сценарій уроку за посиланням https://docs.google.com/document/d/1oo

 

спроба утвердження незалежності  України).

 

 

 

gecwjqVfJcGje88CSs9KY-vsriGP2VerY

1RFvtHqo/edit

Узагальнення. Тематичний контроль

 

 

 

Тести за посиланням https://forms.gle/zwstTmnuXm5Q6Krq8

https://docs.google.com/forms/d/1FWT0

DlTsR0MwtKKkBcTYSmS7BEhkRKgB

Oo-Tn-trwBI/edit

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pdf
Додано
30 листопада 2021
Переглядів
497
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку