Практичне заняття. «Срібна земля» (третя спроба утвердження незалежності України).Дистанцйне навчання.
Сценарій уроку
Предмет/ історія України перший курс Розділ 5. ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД Практичне заняття. «Срібна земля» (третя спроба утвердження незалежності України).
|
||
Передумови та мета заняття |
Мета: на підставі наведеного матеріалу та знань, отриманих із додаткових джерел з історії Закарпаття 1918—1939 рр., аналізу відповідних матеріалів дати оцінку ще одній спробі утвердження незалежності України; закріпити теоретичні знання, набуті впродовж розгляду навчального матеріалу; формувати інформаційно-цифрову компетентність учнів та учениць; розвивати вміння самостійно опрацьовувати джерела інформації, працювати в групах. |
|
Завдання заняття |
Визначити причинно-наслідкові зв’язки проголошення незалежності Карпатської Русі; дати власну оцінку подіям, що відбулися в березні 1939р.
|
|
Очікувані навчальні результати |
Знати правовий статус західноукраїнських земель , особливості та головні риси національної політики Чехословаччини щодо українського населення;Уміти охарактеризувати геополітичне становище Карпатської України;причинно –наслідкові звязки проголошення незалежності Карпатської Русі. |
|
Хід заняття |
||
Час (6 год) |
Діяльність |
Посилання на застосунки |
5 хв |
І. Оголошення тему та очікувальних результатів уроку. ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Перегляд документального фільму «Карпатська Україна.Пишемо історію»
|
на Zoom конференції https://www.youtube.com/watch?v=LKDYys0sVp4&ab_channel=Contactpoint
|
3 хв |
ІІІ Вступне слово викладача Перед вами — кадри з фільму «Срібна Земля. Хроніка Карпатської України 1919-1939», знятого кіностудією імені О. Довженка у 2012 р.. Ґрунтовне дослідження історії Закарпаття періоду 1919—1939 років . Стрічка є новою спробою усвідомлення історичної ролі Закарпаття для України та Центрально-Східної Європи. Це епічна розповідь про історію розвитку й становлення цього мальовничого куточку України. Адже багатонаціональний край в минулому неодноразово ставав причиною воєн і геополітичних конфліктів.Уявіть себе на місці авторів сценарію цього фільму. Об’єднавшись у малі групи, створіть короткі сценарії для окремих новел цього фільму.
|
на Zoom конференції
https://uahistory.co/pidruchniki/ukraine-history-10-class-2018-pometun-electronic-application/11.php
|
|
III. Проведення практичного заняття 1) Об’єднайтеся в малі групи за тематикою підготовлених повідомлень або презентацій та обговоріть результати роботи над ними. 2) Представте спільні висновки,результати роботи яких ви дійшли, працюючи в малих групах.Продемонструйте короткі сценарії для окремих новел цього фільму. 3) Сформулюйте висновки відповідно до мети заняття.
|
на Zoom конференції
|
15 хв |
Назва методу: Робота в групах Визначення: методика об'єднання учасників у мікрогрупи для спільного виконання завдання. Учасники працюють у групі для вивчення матеріалу, знаходження спільної думки щодо вирішення проблеми або створення якогось продукту.
|
на Zoom конференції (сесійні зали) |
|
Група 1 Ви працюватиме над умовами, у яких було проголошено автономію Карпатської України. Вам потрібно відібрати й переказати (процитувати), прокоментувати джерела, подані нижче так, щоб вони склали цілісну розповідь, продумати відеоряд, який подасте на екрані на тлі голосу диктора. Придумайте також назву свого 2-3-хвилинного фрагмента фільму. Представте результати вашої роботи класові
|
Завдання https://docs.google.com/document/d/1FboqAoItFBFhHSJ9acMOoWAyNxINsXbFVZlv8UPQc_M/edit
jamboard.google.com google.com/presentation |
|
Група 2 Ви працюватиме над подіями, пов’язаними з відторгненням частини Карпатської України Угорщиною й виборами її уряду в жовтні-листопаді 1938 р. Вам потрібно відібрати й переказати (процитувати), прокоментувати джерела, подані нижче так, щоб вони склали цілісну розповідь, продумати відеоряд, який подасте на екрані на тлі голосу диктора. Придумайте також назву свого 2-3-хвплинного фрагмента фільму. Представте результати вашої роботи групі.
|
Завдання https://docs.google.com/document/d/11_GtwK4yBetaA9dBqCbSJPHVW8_pLUncZ6zHCG27R6E/edit jamboard.google.com google.com/presentation
|
|
Група 3 Ви працюватиме над подіями, пов’язаними зі створенням Карпатської Січі. Вам потрібно відібрати й переказати (процитувати), прокоментувати джерела, подані нижче, так, щоб вони склали цілісну розповідь, продумати відеоряд, який подасте на екрані на тлі голосу диктора. Придумайте також назву свого 2-3-хвилинного фрагмента фільму. Представте результати вашої роботи групі..
|
Завдання https://docs.google.com/document/d/1hzW63AZcX_t8LsY5_zxCjw2p8lvESkopgphGd7nS7_s/edit jamboard.google.com google.com/presentation |
|
Група 4 Ви працюватимете над подіями, пов’язаними з проголошенням незалежності Карпатської України. Вам потрібно відібрати й переказати (процитувати), прокоментувати джерела, подані нижче так, щоб вони склали цілісну розповідь, продумати відеоряд, який подасте на екрані на тлі голосу диктора. Придумайте також назву свого 2-3-хвилинного фрагмента фільму. Представте результати вашої роботи в групі.
|
https://docs.google.com/document/d/1VLBIAZNnh5FgdUmzsEuplv9DphRGJGfjAe0srf3pDO8/edit jamboard.google.com google.com/presentation |
|
Група 5 Ви працюватимете над трагічними подіями, пов’язаними із загибеллю Карпатської України. Вам потрібно відібрати й переказати (процитувати), прокоментувати джерела, подані нижче так, щоб вони склали цілісну розповідь, продумати відеоряд, який подасте на екрані на тлі голосу диктора. Придумайте також назву свого 2-3-хвилинного фрагмента фільму.
|
Завдання https://docs.google.com/document/d/1EMS56-ur_bHFmatcAFyhXzABzRCyl0gEIbqCqKBoXk0/edit jamboard.google.com google.com/presentation |
15 хв. |
По закінченні часу на обговорення кожна підгрупи представляють результати своєї роботи, обмінюються своїми ідеями та аргументами з усією групою. |
на Zoom конференції
jamboard.google.com google.com/presentation |
7 хв. |
ІУ. Підведення підсумків уроку Метод "Займи позицію" : Визначте власну позицію на події у березні 1939 р. з погляду тогочасних мешканців Закарпаття та сучасних громадян України.
|
Метод "Займи позицію" : піднімаємо руки (на Zoom конференції |
|
Домашнє завдання. Повторити вивчений матеріал з теми. Підготуватись до контрольної роботи. |
|