Урок.Практичне заняття. «Срібна земля» (третя спроба утвердження незалежності України).

Про матеріал

Практичне заняття. «Срібна земля» (третя спроба утвердження незалежності України).Дистанцйне навчання.

Перегляд файлу

Сценарій уроку

Предмет/ історія України перший курс

Розділ 5. ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД

Практичне заняття.  «Срібна земля» (третя спроба утвердження незалежності  України).

 

Передумови та мета заняття

Мета: на підставі наведеного матеріалу та знань, отриманих із додаткових джерел з історії Закарпаття 1918—1939 рр., аналізу відповідних матеріалів дати оцінку ще одній спробі утвердження незалежності України; закріпити теоретичні знання, набуті впродовж розгляду навчального матеріалу; формувати інформаційно-цифрову компетентність учнів та учениць; розвивати вміння самостійно опрацьовувати джерела інформації, працювати в групах.

Завдання

заняття

Визначити причинно-наслідкові зв’язки проголошення незалежності Карпатської Русі; дати власну оцінку подіям, що відбулися в березні 1939р.

 

Очікувані навчальні результати

Знати правовий статус західноукраїнських земель , особливості та головні риси національної політики Чехословаччини щодо українського населення;Уміти охарактеризувати геополітичне становище Карпатської України;причинно –наслідкові звязки проголошення незалежності Карпатської Русі.

Хід заняття

Час (6 год)

Діяльність

Посилання на застосунки

5 хв

І. Оголошення тему та  очікувальних результатів уроку.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

 Перегляд документального фільму «Карпатська Україна.Пишемо історію»

 

 на Zoom конференції

https://www.youtube.com/watch?v=LKDYys0sVp4&ab_channel=Contactpoint

 

 3 хв

ІІІ Вступне слово викладача

Перед вами — кадри з фільму «Срібна Земля. Хроніка Карпатської України 1919-1939», знятого кіностудією імені О. Довженка у 2012 р.. Ґрунтовне дослідження історії Закарпаття періоду 1919—1939 років . Стрічка є новою спробою усвідомлення історичної ролі Закарпаття для України та Центрально-Східної Європи. Це епічна розповідь про історію розвитку й становлення цього мальовничого куточку України. Адже багатонаціональний край в минулому неодноразово ставав причиною воєн і геополітичних конфліктів.Уявіть себе на місці авторів сценарію цього фільму. Об’єднавшись у малі групи, створіть короткі сценарії для окремих новел цього фільму.

 

на Zoom конференції

 

https://uahistory.co/pidruchniki/ukraine-history-10-class-2018-pometun-electronic-application/11.php

 

 

III. Проведення практичного заняття

1) Об’єднайтеся в малі групи за тематикою підготовлених повідомлень або презентацій та обговоріть результати роботи над ними.

2) Представте спільні висновки,результати роботи  яких ви дійшли, працюючи в малих групах.Продемонструйте  короткі сценарії для окремих новел цього фільму.

3) Сформулюйте висновки відповідно до мети заняття.

 

 

на Zoom конференції

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15 хв

Назва методу: Робота в групах

Визначення: методика об'єднання учасників у мікрогрупи для спільного виконання завдання. Учасники працюють у групі для вивчення матеріалу, знаходження спільної думки щодо вирішення проблеми або створення якогось продукту.

 

на Zoom конференції

(сесійні зали)

 

Група 1

Ви працюватиме над умовами, у яких було проголошено автономію Карпатської України. Вам потрібно відібрати й переказати (процитувати), прокоментувати джерела, подані нижче так, щоб вони склали цілісну розповідь, продумати відеоряд, який подасте на екрані на тлі голосу диктора. Придумайте також назву свого 2-3-хвилинного фрагмента фільму. Представте результати вашої роботи класові

 

Завдання https://docs.google.com/document/d/1FboqAoItFBFhHSJ9acMOoWAyNxINsXbFVZlv8UPQc_M/edit

 

jamboard.google.com

google.com/presentation

 

Група 2

Ви працюватиме над подіями, пов’язаними з відторгненням частини Карпатської України Угорщиною й виборами її уряду в жовтні-листопаді 1938 р. Вам потрібно відібрати й переказати (процитувати), прокоментувати джерела, подані нижче так, щоб вони склали цілісну розповідь, продумати відеоряд, який подасте на екрані на тлі голосу диктора. Придумайте також назву свого 2-3-хвплинного фрагмента фільму. Представте результати вашої роботи групі.

 

Завдання https://docs.google.com/document/d/11_GtwK4yBetaA9dBqCbSJPHVW8_pLUncZ6zHCG27R6E/edit

jamboard.google.com

google.com/presentation

 

 

Група 3

Ви працюватиме над подіями, пов’язаними зі створенням Карпатської Січі. Вам потрібно відібрати й переказати (процитувати), прокоментувати джерела, подані нижче, так, щоб вони склали цілісну розповідь, продумати відеоряд, який подасте на екрані на тлі голосу диктора. Придумайте також назву свого 2-3-хвилинного фрагмента фільму. Представте результати вашої роботи групі..

 

Завдання

https://docs.google.com/document/d/1hzW63AZcX_t8LsY5_zxCjw2p8lvESkopgphGd7nS7_s/edit

jamboard.google.com

google.com/presentation

 

Група 4

Ви працюватимете над подіями, пов’язаними з проголошенням незалежності Карпатської України. Вам потрібно відібрати й переказати (процитувати), прокоментувати джерела, подані нижче так, щоб вони склали цілісну розповідь, продумати відеоряд, який подасте на екрані на тлі голосу диктора. Придумайте також назву свого 2-3-хвилинного фрагмента фільму. Представте результати вашої роботи в групі.

 

https://docs.google.com/document/d/1VLBIAZNnh5FgdUmzsEuplv9DphRGJGfjAe0srf3pDO8/edit

jamboard.google.com

google.com/presentation

 

Група 5

Ви працюватимете над трагічними подіями, пов’язаними із загибеллю Карпатської України. Вам потрібно відібрати й переказати (процитувати), прокоментувати джерела, подані нижче так, щоб вони склали цілісну розповідь, продумати відеоряд, який подасте на екрані на тлі голосу диктора. Придумайте також назву свого 2-3-хвилинного фрагмента фільму.

 

Завдання https://docs.google.com/document/d/1EMS56-ur_bHFmatcAFyhXzABzRCyl0gEIbqCqKBoXk0/edit

jamboard.google.com

google.com/presentation

15 хв.

По закінченні часу на обговорення кожна  підгрупи представляють результати своєї  роботи, обмінюються своїми ідеями та аргументами з усією групою.

на Zoom конференції

 

jamboard.google.com

google.com/presentation

7 хв.

 ІУ. Підведення підсумків уроку

Метод "Займи позицію" :

Визначте власну позицію на події у березні 1939 р. з погляду тогочасних мешканців Закарпаття та сучасних громадян України.

 

Метод "Займи позицію" : піднімаємо руки (на Zoom конференції

 

Домашнє завдання. Повторити вивчений матеріал з теми. Підготуватись до контрольної роботи.

 

 

 

 

docx
Додано
1 грудня 2021
Переглядів
5768
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку