Даний матеріал дасть змогу вчителю перевірити теоретичні та практичні вміння учня. Може бути використаним як для самостійної роботи або для семінара з даної теми.
Тема „Вуглеводи” питання до семінару.
Варіант 1.
Тема „Вуглеводи” питання до семінару.
Варіант 2.
1.Порівняйте склад, властивості крохмалю і целюлози.
2.Які продукти реакції утворюються при гідролізі крохмалю? Напишіть рівняння цієї хімічної реакції.
3. Перерахуйте найбільш характерні фізичні властивості целюлози. Наведіть приклади тіл, що складаються з чистої целюлози(клітковини).
4. Напишіть формули речовини, які можна використати для проведення хімічних реакцій, що відповідають схемі.
Целюлоза глюкоза оксид карбону(4) карбонат кальцію.
Тема „Вуглеводи” питання до семінару.
Варіант 3.
Крохмаль глюкоза етиловий спирт.
Тема „Вуглеводи” питання до семінару.
Варіант 4.
Вуглеводи: а)крохмаль, б)сахароза, в)целюлоза, г)глюкоза.
Фізичні властивості: а)горюча, нерозчинна у воді, б)порошок, що набухає у воді, в)кристалічна речовина, добре розчинна у воді.
г)кристалічна речовина, солодка на смак.
Тема „Вуглеводи” питання до семінару.
Варіант 5.
1.Встановіть відповідність:
Вуглеводи: а)крохмаль, б)целюлоза
Знаходження у природі: а)волокна бавовни, б)оболонка рослинної клітини, в)корені рослин, г)зерна рослин.
2. У природі крохмаль утворюється у результаті а)фільтрації, б)гідролізу, в)полімеризації, г)фотосинтезу.
3. Як довести, що в білому хлібі і сирій картоплі є крохмаль?
4.При спиртовому бродінні глюкози масою 90г виділяється вуглекислий газ об’ємом:
а)22,4л; б)11,2; в)44,8л; г)224л.
Тема „Вуглеводи” питання до семінару.
Варіант 6.
а)глюкоза, б)глюкоза і фруктоза, в)глюкоза і галактоза) в)фруктоза.
3.З яких рослин можна добути крохмаль?
4.З крохмалю масою 40 г, можна добути глюкозу масою:
а)41г; б)82г; в)162г; г)324г.