Урок "Розробка оптимального маршруту подорожі по Україні (Європі) та логістика.""

Про матеріал
Розробка уроку з інтегрованого курсу: Природничі науки (11 клас) Тема 6. Технології Тема уроку. Розробка оптимального маршруту подорожі по Україні (Європі) та логістика. Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти (авторський колектив під керівництвом Засєкіної Т. М.)
Перегляд файлу

            Розробка уроку з інтегрованого курсу:  Природничі науки (11 клас)

Тема 6. Технології

Тема уроку. Розробка оптимального маршруту подорожі по Україні (Європі) та логістика.

 

Дидактична мета:  закріпити та поглибити теоретичні знання учнів/учениць про види туризму, рекреаційні ресурси, навчити студентів визначати оптимальні логістичні маршрути пересування.

Виховна мета: формувати  екологічну культуру.

Розвивальна мета: розвивати креативне мислення; формувати діловий стиль спілкування.

Очікувані результати: учні повинні знати: види рекреаційних ресурсів, види туризму; уміти: розробляти маршрути туристичних подорожей.

Обладнання та матеріали: мультимедійний комплекс, мережа інтернет, мапи України та Європи.

Інтернет-джерела

https://www.youtube.com/watch?v=g_H48x2ua8s

https://www.uz.gov.ua/passengers/timetable

 

 

Хід уроку

1. Організаційний етап:                            

Привітання, перевірка присутності учнів/учениць на уроці; створення робочої атмосфери та сприятливого психологічного клімату на занятті.

 

2. Перевірка виконання домашнього завдання (виконання тестових завдань -  Додаток 1)

 

3. Актуалізація опорних знань.

Відповісти на запитання:

  1. Що таке туризм?
  2. Які різновиди туризму ви знаєте?
  3. Які види туризму поширенні на Хмельниччині? Навести приклади

 

  1. Оголошення теми, мети заняття, мотивація навчальної діяльності

Людей, що люблять подорожувати — стали називати «туристами» десь наприкінці XIX століття. Запозичене з французької мови слово носило тоді дещо глузливий відтінок, наближаючись за значенням до «гультяя» та «швенді». Згодом, слово «туризм» почали тлумачити як «подорож задля власної насолоди, розваги».

Мої друзі — активні і позитивні люди, які із задоволенням багато мандрують. Я і сам дуже люблю активний спосіб життя (походи в гори, веломандрівки, сплави гірськими річками), тому вирішила запитати їх, чому їм не сидиться на місці, а весь час манить незвідане. Один мій друг відповів так: «Подорож — це можливість потрапити у повністю нове середовище, відкрити щось нове не тільки навколо себе, а і у собі»

 

  1. Пояснення навчального матеріалу вчителем

Оптимальний ( англ. optimum, optimal; нім. optimal) – найкращий з можливих варіантів чогось, найвідповідніший даному завданню, умовам. Наприклад, оптимальна грудкуватість гірських порід – середній розмір шматків породи, що забезпечують максимальну продуктивність навантажувального і транспортного устаткування чи відповідний мінімуму витрат по закінченому виробничому циклу.

Маршрут – заздалегідь визначений чи накреслений шлях (дорога), план проходження, руху кого чи чого- небудь, наприклад, транспортний маршрут, пішохідний маршрут, туристичний маршрут, автобусний маршрут.

Логістика – мистецтво і наука визначення потреб, а також придбання, розподілу і збереження в робочому стані протягом усього життєвого циклу всього того, що забезпечує ці потреби.

(Перегляд відеоролика за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=g_H48x2ua8s)

 

Логістична операція – сукупність дій, спрямованих на переміщення, транспортування, переробку матеріального потоку. У принципі логістичні операції – це будь-які операції, чинені з матеріальними предметами і продуктами праці в сферах виробництва і обертання, за винятком технологічних операцій по виробництву матеріальних благ.

 

  1. Виконання практичної роботи

 

      Завдання 1. За логістику виробника кабелю фірми LAPP – відвідають понад 360 логістів по всьому світі.

Дивитись! https://www.youtube.com/watch?v=g_H48x2ua8s. Зробити висновки

 

Завдання 2. Користуючись мапою України розроби туристичний маршрут відпочинку таким чином, щоб ти побував у Києві, відвідав українську Венецію (с. Вилкове в Одеська обл.) та золоту підкову в Львові. Але пам’ятай відпустка всього 16 днів і в кожному місті ти повинен бути мінімум 2 доби. Також не забудь, що в 16 денний термін ти повинен повернутися додому, якщо не вистачало часу, а додому потрібно є право на один квиток літаком компанії малих авіаліній України (МАУ).

Для планування можете користуватись Інтернетом (розклад руху рейсів автобусів та Укрзалізниці: https://www.uz.gov.ua/passengers/timetable/. Зробити висновки

 

  1.  Підсумковий контроль засвоєння знань, вмінь і навичок методом виконання тестових завдань за покликанням https://naurok.com.ua/test/suchasni-transportno---logistichni-sistemi-svitoviy-rinok-investiciy-ta-finansiv-turizm-49776.html

         

  1. Підбиття підсумків заняття, рефлексія (метод «Мікрофон):

 Сьогодні я навчився/лась….

Мені це знадобиться…

   

  1. Домашнє завдання

  Розробити маршрут туристичного гірського походу Карпатами зі своїми друзями. Які чинники виплавають на вибір місця для ночівлі в туристичному поході?

 

     

Додаток 1

Тестові завдання

 

1. Одним з найдавніших видів туризму є:

а) пляжно-купальний;

б) лікувально-оздоровчий;

в) гірськолижний;

г) круїзний.

 

 2. Країна, що займає лікуюче положення на ринку лікувально-оздоровчого туризму:

а) Австрія;

б) Німеччина;

в) Чехія;

г) Франція.

 

3. Чи є в Україні перспективи для розвитку  морського круїзного туризму:

а) так, по Азовському морю;

б) так, по Чорному морю;

в) українські туристи подорожують на круїзних судах інших держав;

г) Україна не має можливостей для розвитку морського круїзного туризму.

 

4. Культурно-пізнавальний туризм має ще одну назву:

а)  екстремальний;

б) етнографічний;

в)  екскурсійний;

г) екологічний.

 

5. Золочевський замок знаходиться у:

а) Хмельницькій області;

б) Київській області;

в) Львівській області;

г) Чернівецькій області.

 

6. Кам‘янець-Подільська фортеця розташована у:

а) Хмельницькій області;

б) Київській області;

в) Львівській області;

г) Чернівецькій області.

 

7. Серед об‘єктів культурної спадщини  ЮНЕСКО є

а) Замок Паланок;

б) Митрополичий палац;

в) Воронцовський палац;

г) Лівадійський палац.

8. Хотинська фортеця знаходиться  в:

а) Хмельницькій області;

б) Київській області;

в) Львівській області;

г) Чернівецькій області.

 

9. Октоберфест традиційно проходить в:

а) Великобританії;

б) Нідерландах;

в) німеччині;

г) Бразилії.

 

10. Українське місто гумору:

а) Киів;

б) Донецьк;

в) Одеса;

г) Львів.

 

11. Що не є компонентом екотурів:

а) пізнання природи;

б) збереження екосистем;

в) повага до місцевих жителів;

г) збагачення туроператорів.

 

12. Почаєв - центр:

а) ділового туризму;

б) розважального туризму;

в) рекреаційного туризму;

г) релігійного туризму.

 

13. Екоготель - це:

а)  готель, в якому можна жити економно;

б) готель, на якому є відповідна вивіска;

в) готель, який  є економічно вигідним для власника;

г) готель, в якому все підпорядковано охороні навколишнього середовища.

 

14. Сільський туризм - це:

а) проживання туристів в сільській місцевості;

б) подорожі сільських жителів;

в) поїзди на день у сільську місцевість;

г) всі відповіді правильні.

 

 

 

 

doc
Додано
14 лютого 2023
Переглядів
1088
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку