Тема: Розв’язування рівнянь
Мета: узагальнити знання основних властивостей рівнянь і вмінь, застосувати їх до розв’язування рівнянь при роботі в групах; удосконалити вміння розв’язувати рівняння; розвивати вміння узагальнювати інформацію; виховувати принциповість, чесність, свідоме ставлення до навчання.
Тип уроку: узагальнення й удосконалення знань, умінь і навичок.
Хід уроку
Привітання з учнями.
Учні підходять до дошки записують правильні відповіді.
№1415.1) х=9; 2) y=-10; 3) х=4; 4) у=-3.
№1417. 5) у=-28; 6).
навчальної діяльності
Слово вчителя
Математик Станіслав Коваль говорив: «Рівняння – це золотий ключ, що відчиняє усі математичні сезами». Для того щоб збагнути всі математичні таємниці, потрібно здобути цей ключ, тобто навчитись розв’язувати рівняння. Ми майже закінчили вивчення теми «Розв’язування рівнянь». Сьогодні час підбити підсумки, узагальнити знання під час виконання роботи в групах.
Робота в групах
Варіант 1
1)-6х +2х = 9 – 7 2) -6х – 2х = 9 – 7
3) -6х – 2х = 9 + 7 4) -6х – 2х = -9 – 7
х + 5 = 2х х + = 6х
0,2х – 0,4 = 0,6 – 2 = 3
7·(х – 5) = 14 х – 5 =
Варіант 2
1)-2х +6х = -8 – 4 2) -2х – 6х = 8 + 4
3) -2х – 6х = 8 – 4 4) -2х + 6х = 8 + 4
х – = х 2х – 5 =
0,8х – 0,2 = 0,4 – 1 = 2
9·(х + 7) = 18 х + 7 =
Трава низенька-низенька,(присідають)
Дерева високі-високі,
(стають на пальці ніг, руки піднімають угору)
Вітер дерева колише, гайдає,
(нахил тулуба вліво і вправо)
Птахи летять, відлітають,
(помахи руками, як крилами)
А діти тихенько за парти сідають.
Вчитель виставляє оцінки учням за їхню роботу в групах.
Опрацювати §31. Виконати №1422, №1415, №1417.