Тип: Урок закріплення знань, умінь і навичок учнів.
Форма проведення: урок успіху
Тип діяльності: самостійна робота, групова робота.
Програма: алгебра 9 клас для загальноосвітніх шкіл.
Методи та прийоми: «Снігова куля», «Лови помилку», тестування, «Рефлексія», технологія навчального дослідження, технологія успіху.
Обладнання: інтерактивний комплекс Smart Board, програма Notebook 11.
Активні форми навчання: фронтальна робота, індивідуальна робота, самооцінювання, групова робота, технологія спілкування, самостійна робота, технологія успіху.
Алгебра, 9 клас
Тема «Розв’язування лінійних нерівностей з однією змінною та їх систем»»
Автор: вчитель математики та інформатики ЗОШ№6 І-ІІІ ступенів м.Токмака Запорізької області Ляцевич Лариса Миколаївна.
Тип: Урок закріплення знань, умінь і навичок учнів.
Форма проведення: урок успіху
Тип діяльності: самостійна робота, групова робота.
Програма: алгебра 9 клас для загальноосвітніх шкіл.
Методи та прийоми: «Снігова куля», «Лови помилку», тестування, «Рефлексія», технологія навчального дослідження, технологія успіху.
Обладнання: інтерактивний комплекс Smart Board, програма Notebook 11.
Активні форми навчання: фронтальна робота, індивідуальна робота, самооцінювання, групова робота, технологія спілкування, самостійна робота, технологія успіху.
Етапи уроку:
Цілі уроку:
Етапи уроку |
Сторінки уроку |
Діяльність вчителя та учнів |
Організаційно-психологічна частина.. (2 хв) |
|
Подивіться на мене, посміхніться, привітайте один одного посмішками, візьміть сусіда за руку і скажіть «Ми готові». Згадаємо значення слова УРОК успіх, Радість організованість Кмітливість А як досягти успіху? Як доречно вам у стінах рідної школи озброїтися не лише багажем теоретичних знань та практичних вмінь, а й деякими рецептами досягнення успіху. |
Самовизначення до діяльності: постановка навчальних, виховних та розвиваючих задач. |
|
Оголошення теми уроку.
2) розвивати обчислювальні навички, графічну культуру, мислення, пам'ять, кмітливість, увагу, ініціативність, самостійність; 3)виховувати навички колективної роботи та співпраці, формувати пізнавальний інтерес.
|
|
|
Антична мудрість говорить «Знання – це сила, а я думаю, що знання – це одна із сходинок до успіху. Зараз ми перевіримо наскільки ви обізнані з даної теми. Вивчаючи тему ми вивчили багато термінів, їх так багато, що утворилась гора. Давайте об’єднаємо їх в одне ціле Сніжний ком. Йде передача сніжних комочків один одному, в процесі якого визначаються терміни, які після означень зникають.(метод «Снігова куля»).
Для перевірки отриманих результатів необхідно натиснути на умовах завдань. Після цього з’являться правильні відповіді (використано анімацію об’єкта «Поворот»)
Робота в парах «Лови помилку»
|
Робота по закріпленню поставлених освітніх цілей. |
|
Рухлива хвилинка для зняття напруження зору
Зібратися разом – це початок, триматися разом – це прогрес, працювати разом – це успіх. Робота в різнорівневих групах. У старших в групі є картки червоні, зелені, сині. Учні розв’язують з категорій завдання (колір картки) з подальшою перевіркою. Підводиться підсумок: старші в групах вказують на типові помилки завданнях. Використовується народна мудрість: «Знання збільшуються а вміння удосконалюються, коли ними діляться». |
Фізкультхвилинка |
|
РОБОТОЗАРЯДКА (відео посилання) |
Виконання завдань з формування ЗУН, робота по закріпленню поставлених освітніх цілей |
|
Щоб кожен міг з упевненістю сказати, що він досяг успіху, необхідно самостійно виконати завдання. Адже китайська мудрість проголошує: «Покажи мені – і я навчуся, Дай мені діяти самому – і я навчуся…». Виконання диференційованої самостійної роботи.
|
Підсумки |
|
Підводимо підсумки - робота з інтерактивною вправою.
|
Домашнє завдання |
|
Повторити означення, властивості, алгоритми (за питаннями в зошиті) гр.А. гр.Б. гр.В ***скласти кросворд (ребус) з використанням вивчених термінів
|
|
|
Використання анімації (натискаємо справа від списків) для визначення висновків |
|
|
Релаксація |
Рецепти успіху |
|
|