Урок «Розв’язування лінійних нерівностей з однією змінною та їх систем»»

Про матеріал

Тип: Урок закріплення знань, умінь і навичок учнів.

Форма проведення: урок успіху

Тип діяльності: самостійна робота, групова робота.
Програма: алгебра 9 клас для загальноосвітніх шкіл.
Методи та прийоми: «Снігова куля», «Лови помилку», тестування, «Рефлексія», технологія навчального дослідження, технологія успіху.
Обладнання: інтерактивний комплекс Smart Board, програма Notebook 11.
Активні форми навчання: фронтальна робота, індивідуальна робота, самооцінювання, групова робота, технологія спілкування, самостійна робота, технологія успіху.

Перегляд файлу

 

Алгебра, 9 клас

Тема «Розв’язування лінійних нерівностей з однією змінною та їх систем»»
Автор: вчитель математики та інформатики ЗОШ№6 І-ІІІ ступенів м.Токмака Запорізької області Ляцевич Лариса Миколаївна.

Тип: Урок закріплення знань, умінь і навичок учнів.

Форма проведення: урок успіху

Тип діяльності: самостійна робота, групова робота.
Програма: алгебра 9 клас для загальноосвітніх шкіл.
Методи та прийоми: «Снігова куля», «Лови помилку», тестування, «Рефлексія», технологія навчального дослідження, технологія успіху.
Обладнання: інтерактивний комплекс Smart Board, програма Notebook 11.
Активні форми навчання: фронтальна робота, індивідуальна робота, самооцінювання, групова робота, технологія спілкування, самостійна робота, технологія  успіху.
 

Етапи уроку:

  1. Організаційно-психологічна частина.. (2 хв)
  2. Самовизначення до діяльності: постановка навчальних, виховних та розвиваючих задач;. (10 хв)
  3. Виконання завдань направлених на повторення основних понять, знань, умінь, способів діяльності(практичної та теоретичної):з означеннями, термінами, алгоритмами, робота по закріпленню поставлених освітніх цілей. (25 хв)
  4. Домашнє завдання. (3 хв.)
  5. Висновки. (5 хв.)
     

Цілі уроку:

  1. повторити  та систематизувати знання та вміння  учнів з вивченої теми, вдосконалити навички розв’язування вправ на  розв’язування нерівностей та їх систем,  подвійних нерівностей ;
  2. розвивати обчислювальні навички, графічну культуру,  мислення, пам'ять, кмітливість, увагу, ініціативність, самостійність; 
  3. виховувати навички колективної роботи та співпраці, формувати пізнавальний інтерес,
  4. застосування завдань різної складності з урахуванням особистісних можливостей учнів; настанова на успіх у житті;
     



Етапи уроку

Сторінки уроку

Діяльність вчителя та учнів

Організаційно-психологічна частина.. (2 хв)

Подивіться на мене, посміхніться, привітайте один одного посмішками, візьміть сусіда за руку і скажіть «Ми готові».

Згадаємо значення слова УРОК

                                           успіх,

                                           Радість

                                          організованість

                                          Кмітливість

А як досягти успіху? Як доречно вам у стінах рідної школи озброїтися не лише багажем теоретичних знань та практичних вмінь, а й деякими рецептами досягнення успіху.

Самовизначення до діяльності: постановка навчальних,

виховних та розвиваючих задач.

 

  

       

 

  • Аудіозагадка + хмаринка слів (підказки). Про яке поняття ведеться мова (нерівність).

 

Оголошення теми уроку.

 

 

 

  •      Мотивація: Досягти успіху можна лише тоді, коли є певна мета. Метою нашого уроку є 1) повторити  та систематизувати знання та вміння  учнів з вивченої теми, вдосконалити навички розв’язування вправ на  розв’язування нерівностей та їх систем,  подвійних нерівностей ;

2) розвивати обчислювальні навички, графічну культуру, мислення, пам'ять, кмітливість, увагу, ініціативність, самостійність; 

 3)виховувати навички колективної роботи та співпраці, формувати пізнавальний інтерес.

 

 

 

Антична мудрість говорить «Знання – це сила, а я думаю, що знання – це одна із сходинок до успіху. Зараз ми перевіримо наскільки ви обізнані з даної теми.

Вивчаючи тему ми вивчили багато термінів, їх так багато, що утворилась гора. Давайте об’єднаємо їх в одне ціле Сніжний ком. Йде передача сніжних комочків один одному, в процесі якого визначаються терміни, які після означень зникають.(метод «Снігова куля»).

 

  • Цифровий тест з подальшою взаємоперевіркою.

 

 

 

  • Клас розбивається на 3 групи: завдання: Знайди число

Для перевірки отриманих результатів необхідно натиснути на умовах завдань. Після цього з’являться правильні відповіді (використано анімацію об’єкта «Поворот»)

 

 

Робота в парах «Лови помилку»

 

  1. Учні - Самостійна робота з перевіркою на дошці (використано інструмент «волшебное перо».
  2. Учні – визначають помилки та для перевірки завдань відкривають правильні розв̕язки.  Після цього з’являться правильні відповіді (використано анімацію об’єкта «політ зовні»)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота по закріпленню поставлених освітніх цілей.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рухлива хвилинка для зняття напруження зору

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зібратися разом – це початок, триматися разом – це прогрес, працювати разом – це успіх.

Робота в різнорівневих групах. У старших в групі є картки червоні, зелені, сині. Учні розв’язують з категорій завдання (колір картки) з подальшою перевіркою.

Підводиться підсумок: старші в групах вказують на типові помилки  завданнях. Використовується народна мудрість: «Знання збільшуються а вміння удосконалюються, коли ними діляться».

Фізкультхвилинка

РОБОТОЗАРЯДКА

(відео посилання)

Виконання завдань з формування ЗУН, робота по закріпленню поставлених освітніх цілей

Щоб кожен міг з упевненістю сказати, що він досяг успіху, необхідно самостійно виконати завдання.  Адже китайська мудрість проголошує: «Покажи мені – і я навчуся,  Дай мені діяти самому – і я навчуся…».

Виконання диференційованої самостійної роботи.

 

 

Підсумки

Підводимо підсумки - робота з інтерактивною вправою.

 

Домашнє завдання

Повторити означення, властивості, алгоритми (за питаннями в зошиті)

гр.А.

гр.Б.

гр.В

 ***скласти кросворд (ребус)

з використанням вивчених

термінів

 

 

Використання анімації (натискаємо справа від списків) для визначення висновків

 

Релаксація

Рецепти успіху

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Алгебра 9 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
6. Системи лінійних нерівностей з однією змінною
Додано
22 квітня 2018
Переглядів
1240
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку