Проект виконувався учнями 9 класу під час вивчення теми "Числові послідовності". Проект складається із презентації вчителя та трьох учнівських презентацій.
Навчальний проект з алгебри в 9 класі ЗШ І-ІІІст. с. Червоне Гайворонського району Кіровоградської області«Числові послідовності»2018р. Підготувала: вчитель математики. Карашевич І. І.
Номер слайду 2
Актуальність проекту. Дослідити де і як, окрім математики, застосовуються числові послідовності. Виховати в учнів вміння працювати колективно, дослухатися до чужої думки та знаходити компроміси; вдосконалити навички культури поведінки; розвинути здатності учня застосовувати свої знання в навчальних і реальних життєвих ситуаціях, повноцінно брати участь в житті суспільства, нести відповідальність за свої дії; розвивати творчі здібності. Мета проекту. Актуальність проекту полягає в тому, щоб ознайомити учнів із темою “Числові послідовності” шляхом проведення навчального проекту, який допоможе особистості успішно оволодіти певними прийомами математичної діяльності та навичками їх застосувати до розв’язання практичних задач. Також проект допоможе реалізувати компетентнісний підхід та сформувати предметні і ключові компетентності.
Номер слайду 3
Математики треба так навчати, щоб учні вміли її застосовувати. Проект проводиться з учнями 9 класу. Проект – це творча, самостійна робота учня а інколи і групи дітей, яка допомагає їм стати самостійними, відповідальними за доручену справу, всебічно розвинутими особистостями які мають підвищений інтерес до математичних знань. У даному проекті досліджуються числові послідовності, їхня історія та сфери застосування. Також розглядаються прикладні задачі які допоможуть застосовувати знання про числові послідовності у повсякденному житті. Проект реалізується протягом вивчення теми “Числові послідовності” шляхом поділення учнів на групи: “Арифметична прогресія”, “Геометрична прогресія” та “Числа фібоначчі”. Учні здійснюють пошукову діяльність та оформлюють результати у вигляді презентації. Вчитель контролює роботу учнів та допомагає їм у оформленні кінцевого продукту. Поступове проходження всіх етапів дає можливість вирішити поставлені завдання й мети проекту. Анотація
Номер слайду 4
Задачі проекту Розширити знання учнів про числові послідовності; Реалізувати міжпредметні зв’язки (алгебра, інформатика); Прищепити учням уміння користуватися дослідницькими прийомами: збирання інформації, аналізу з різних точок зору та уміння робити висновки. Виховувати доброзичливе спілкування дітей через роботу в групах; Розвивати комунікативні навички учнів, вміння знаходити вихід з проблемних ситуацій. Розвинути ініціативність і творчість у учнів через продуктивну діяльність (підготовка презентації); Розвивати виразність мови, артистизм.
Номер слайду 5
1. Збагачення знань учнів про роль числових послідовностей в нашому житті, через розгляд практично орієнтованих задач. 2. Розширення знань учнів з алгебри, через самостійну роботу. 3. Удосконалення накопичених вмінь та практичних навичок учнів. 4. Розвиток творчих здібностей учнів.5. Удосконалення стилю партнерських відносин. Очікувані результати
Номер слайду 6
№етапу проекту. Основний зміст. Дата проведення. Відповідальні 1 Ознайомлення із числовими послідовностями. Лютий Карашевич І. І.2 Розподіленя на групи Лютий. Карашевич І. І.3 Ознайомлення із вимогами до презентаціїЛютий. Карашевич І. І.4 Допомога групам у підборі інформаціїЛютий - Березень. Карашевич І. І.5 Допомога групам у оформленні презентаціїЛютий - Березень. Карашевич І. І.6 Захист проекту. Березень. Карашевич І. І. План-графік реалізації проекту
Номер слайду 7
Результат роботи учнів
Номер слайду 8
Висновок Підводячи підсумки проекту “Числові послідовності ” можна стверджувати, що учням робота пішла на користь. Учні працювали як самостійно так і в групах, що дало змогу розкритися кожному з них. Під час роботи в групах діти навчилися слухати один одного, та дослухатися до думки однокласників. Учні самостійно зробили висновки про необхідність вивчення математики бо в майбутньому, яку б вони не обрали професію, ці знання їм обов’язково знадобляться. Робота над проектом допомогла розвинути творчі здібності дітей . Можна зробити висновок, що метод проектів потрібно обов’язково використовувати на уроках математики або в позаурочний час. Тому, що так робота згуртовує колектив та вчителя предметника.