Урок розроблено для учнів 2 класу на тему: «Розв'язування прикладів і задач. Ширина і довжина прямокутника» має на меті закріпити вивчений матеріал, вправлятися у розв'язуванні прикладів, формувати вміння розв'язувати задачі вивчених видів . Розвивати пам'ять,кмітливість, увагу логічне мислення, математичні мовлення та вміння, обчислювальні навички, поглиблювати уявлення про геометричні фігури. Виховувати у дітей спостережливість, старанність у роботі пізнавальний інтерес , дружелюбність.
Урок математики 2 клас.
ТЕМА: Розв’язування прикладів і задач. Ширина і довжина прямокутника.
МЕТА:Закріплювати вивчений матеріал, вправлятися у розв’язуванні прикладів, формувати вміння розв’язувати задачі вивчених видів , розвивати пам'ять увагу логічне мислення, математичні вміння, обчислювальні навички. Розвивати математичне мовлення, виховувати спостережливість, старанність у роботі, дружелюбність.
ТИП УРОКУ: комбінований .
ОБЛАДНАННЯ : комп’ютер, телевізор, картки з виразами, схеми задач вивчених видів, малюнки казкових героїв, конверти з завданнями.
Хід урок.
Сьогодні до нас завітали гості. А коли приходять гості – це свято . Тож проведемо наш урок цікаво і радісно. Вітання
Доброго ранку,
Світлої днини,
Хай кожен день
Для вас буде щасливим.
1. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ.
Психологічне налаштування:
Діти, давайте побажаємо один одному успіху на уроці і повторимо наш девіз:
Не просто слухати, а чути.
Не просто дивитись, а бачити.
Не просто відповідати, а міркувати.
Дружно й плідно працювати .
2.ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ.
На дошці ви бачите запитання, які принесла сова і пропонує пограти в гру «Так чи не так»
А ще просить допомогти їй розв’язати задачі – вірші.
1. Йшли три їжаки
Несли по 2 буряки.
А ви їм допоможіть –
Буряки ті полічіть.
2.Чотири індики
Пішли на музики.
Танцювали, гупали.
Скільки ніжок тупали?
3.А сердиті 5 індиків
Взули нові черевики.
Рипу – рипу – походжають.
Скільки всіх? Вони не знають.
4.Двоє вулицею йдуть,
По 5 саджанців несуть.
Скільки ямок треба, діти,
Щоб саджанці посадити?
5.Дві лисички, дві сестрички
Заплели по 2 косички.
Скільки разом у лисичок
Є заплетених косичок?
6.У садок до годівниці
Прилетіли три синиці
Потім це чотирі птиці
Скільки птиць на годівниці?
Бо зернят не поділили,
На їх шум ще три примчало
Скільки разом птахів стало ?
7.Три ворони посварились,
Бо зернят не поділили,
На їх шум ще три примчало
Скільки разом птахів стало ?
Добре, ви справилися і з цим завданням.
Хто не допустив жодної помилки? Молодці. Погладьте себе по голівці.
Хто помилився, не засмучуйтесь. Працюйте старанно, і у вас усе вийде.
Сумно у гаях блукає,
Жовті шати одягає.
Золотисту стелить постіль —
Жде сестрицю білу в гості.
(Осінь)
Легенда
За народним переказом, Осінь-старша дочка Сонця. Вона останньою залишила батьківський дім і стала на Землі четвертою порою року. Посилаючи Осінь на Землю, Сонце сказало їй:
А можливо хтось знає назви осінніх місяців. (Відповіді дітей).
То скільки їх ? (3)
Давайте відкриємо зошити запишемо сьогоднішню дату і проведемо каліграфічну хвилинку.
Подивіться на дошку .
Руханка.
Ми- листочки, ми листочки,
Ми –осінні листочки.
Ми на гілочках сиділи, дмухнув вітер - полетіли.
Всі листочки полетіли
І на землю тихо сіли.
Тут осінній вітерець дмухнув відповіді з прикладів здув. Потрібно виконати вирази.
3.ОПРАЦЮВАННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
1. Робота в парах.
Іжачок прийшов в гості і приніс конверти в кожному конверті знаходяться геометричні фігури з яких потрібно скласти ракету ( за зразком на дошці).
Назвіть геометричні фігури з яких ви склали ракету .
Їжачок вам дуже вдячний , що ви так добре справились з завданням.
Відео матеріал : «ПРЯМОКУТНИК. Ширина і довжина прямокутника.»
Склади задачу.
( Кожна з трьох груп отримує схеми задач вивчених видів.
За допомогою якої дії розв’язується задача.)
Молодці, дітки , ви гарно справилися з цим завданням.
Подивіться яке гарне і веселе сонечко у нас на дошці посміхається до вас. Воно принесло нам вишитий рушничок. Зверніть увагу на його форму і скажіть на що він схожий. (Відповіді дітей) . Подивіться навколо та скажіть, які предмети схожі на «прямокутники»?
Домашнє завдання.
1. Знайти значення виразів на дії різних ступенів.
2. Скласти та розв’язати задачу з допомогою дії додавання.
Підсумок уроку.
Сьогодні на уроці ми …
Рефлексія
Чому ви сьогодні навчилися ?
Яке завдання вам сподобалися найбільш ?
Молодці! Сьогодні Ви дуже добре працювали.
Я гадаю, що й надалі ви будете такі молодці!
Григорівська ЗШ І-ІІІступенів
Світловодської РДА Кіровоградської області
Розв’язування прикладів і задач.
Ширина і довжина прямокутника.
Урок математики. 2 клас
Вчитель Обрезкова Катерина Григорівна