Урок "Розв'язування вправ і задач на засвоєння таблиці множення та ділення."

Про матеріал
Розробка уроку :Формування ключових компетентностей; предметних компетентностей: формувати обчислювальні навички табличного множення і ділення; вчити застосовувати табличні результати під час виконання вправ та обчислення; формувати прийоми розумових дій аналізу, порівняння, синтезу, класифікації під час виконання завдань; формувати дружні взаємини в колективі, викликати радості пізнання, берегти природу. Технологія «Кола Ейлера-Венна» ;Технологія «Мікрофон»;Щоденні;Робота з лего Рефлексія. Самооцінювання.
Перегляд файлу

Тема уроку: Розв’язування вправ і задач на засвоєння таблиці множення і ділення. 

Мета: Формування ключових компетентностей:

Вміння вчитися – організовувати своє робоче місце, планувати свої дії; доводити роботу до кінця;

загальнокультурної – дотримуватись норм  мовленнєвої культури, зв’язано висловлюватись;

соціальної – проектувати стратегії своєї поведінки з урахуванням інтересів та потреб інших, співпрацювати в групі;

здоров’язбережувальної  володіти навичками особистої гігієни і самообслуговування;

предметних компетентностей: формувати обчислювальні навички табличного множення і ділення; вчити застосовувати табличні результати під час виконання вправ та обчислення; формувати прийоми розумових дій аналізу, порівняння, синтезу, класифікації під час виконання завдань; формувати дружні взаємини в колективі, викликати радості пізнання, берегти природу.

Очікувані результати: засвоїти таблицю множення;  уміти розв’язувати приклади і задачі на вивчені табличні випадки.

Матеріали та обладнання:  картки, лего, фото первоцвітів.

Тип уроку: урок комбінований.

Хід уроку

І. Вступна частина

    1. Організаційний момент

        Привітання     Стали, діти, всі рівненько.

                                  Посміхнулися гарненько

                                  Настрій на урок взяли

                                 Й працювати почали.

-         А девіз у нас такий:    Думати – швидко,

                                      Відповідати чітко,

                                      Працювати – дружно.

2. Хвилинка каліграфії: Визначити закономірність:

5, 10, 15..................................40.

3.  – Яку тему ми вивчали на попередньому уроці?

    -  Як ви думаєте, що ми будемо  сьогодні робити  на уроці?

    - Давайте пригадаємо:

    - добуток чисел це дія?    ( множення)

     - частка чисел це дія?        ( ділення)

-         Сума чисел це дія?  (додавання)

-         Різниця чисел це дія?  (віднімання)

-         Зменшити у кілька разів?  (ділення)

-         Збільшити у кілька разів?  (множення)

-         Збільшити на?            (додавання)

-         Зменшити на?           (віднімання)

4. Усний рахунок

Сума чисел 28 і 4   (32)

Частка чисел 36 і 4  (9)

Добуток чисел 4 і 5  (20)

Збільшити 4 у 3 рази  (12)

Добуток  чисел 5 і 8  (40)

ІІ. Основна частина

  1. Повідомлення теми і  мети уроку.

-         Сьогодні на уроці ми будемо розвивати обчислювальні навички, практично застосовувати  вивчені прийоми множення і ділення. А ще я хочу вас запросити на лісову галявину до первоцвітів, бо вони квітнуть  до появи листя на деревах.

-           

 

 

 

 

 

 

 

 

                     Підсніжник                              Білоцвіт весняний                             Сон- трава

А у нас в Подорожньому Кіровоградської обл. є Барвінкова і Тюльпанова гора - заповідне урочище в Україні. Ми з вами їх відвідували. Ці  квіти  занесені до Червоної  книги України.

 

В європейських країнах зривання та продаж весняних квітів несе не тільки великі фінансові втрати, але й позбавлення волі. Згадаємо вірш, раніше вивчений,            С.І Жупанина «Буду я природі другом» (читає один з учнів).

-         Як потрібно відноситись до природи? ( відповіді дітей.)

-         А так, як у нас урок математики давайте складемо декілька задач на множення.

-         Першого дня розквітло 5 білоцвітів, а другого -  в .......( 3 рази більше.) Скільки білоцвітів розквітло другого дня?

-         На одній галявині було 6 квіток сон трави, а на другій -....  в.(4 рази більше). Скільки квіток розквітло  (- на якій було невідомо?).........?

 

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Технологія  «Кола Ейлера-Венна» Знайди спільне ділене.

 

 

    : 3     ?        : 4

                                          

 

2 Повторення  таблиці  множення і ділення на 5, 4, 3.

    Фізкультхвилинка

Ми цеглиночки візьмемо,

Руханочку проведемо.

Синя в ручках -  покружляєм,

З жовтою -  поприсідаєм,

Голубенька  у руках –

Політаєм, як той птах.

Вже зелену брати час,

Бо робота є у нас.

  1. Розв’язування віршованих задач  на закріплення таблиці множення.

(Робота з лего)

Прийшли до крамниці 4 жуки                                            24

Купили на ніжки собі чобітки

Ніжок по 6 як відомо в жуків.

Скільки потрібно всього чобітків (24)                              40                                       

              Кіт Мусій купив сосиски                                           

             І розклав по 5 у миски

             Скільки всіх було сосисок                                                15                            

            Якщо 8 повних мисок  (40)            

            Біля липи бджіл багато

            Мед збирають волохаті                                                      25                 

            5 джмелів між них кружляють.

           Теж медок вони шукають

            Менше їх ніж бджіл в 3 рази.

           Підрахуйте бджіл відразу. (15)

   

           Дятел 5 годин літав

            Шкідників він поїдав

           Щогодини 5 він їв

           Скільки знищив шкідників.( 25)

 

  1. Робота з підручником.  Щоденні 3.

-         Робота самостійно  (с.196  № 2,3)

-         Робота в парах  ( с. 196, № 1)

-         Робота в групах ь (1 група задача с.197, № 5, а друга – с 197, № 6;

 

  1. Підсумок
  1. Технологія «Мікрофон»

-         Які особливості таблиці множення числа 5 ви запам’ятали?

  усі добутки закінчуються на 0 чи 5.

  якщо добуток помножити на парне число, добуток закінчується на 0.

  якщо 5 помножити на непарне число, то добуток закінчується на 5.

      - Що найбільше сподобалося на  уроці?

        Домашнє завдання:   Складіть 2 задачі на множення про весняні квіти. (Усно)

     

 2. Рефлексія. Самооцінювання.

          - Оберіть відповідну цеглинку, щодо вашої роботи на уроці.

C:\Users\1\AppData\Local\Temp\Rar$DI20.064\06.jpgC:\Users\1\AppData\Local\Temp\Rar$DI51.064\05.jpgC:\Users\1\AppData\Local\Temp\Rar$DI99.064\07.jpg                                 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
18 березня
Переглядів
130
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку