Урок "Розв’язування вправ. Контрольна робота з теми "Функції, їх властивості та графіки ""

Про матеріал
Назва: "Розв’язування вправ. Контрольна робота з теми "Функції, їх властивості та графіки "" Автор: Фатеєва І.О., вчитель математики, вищий комунальний навчальний заклад Сумської обласної ради "Путивльський педагогічний коледж Ім. С.В. Руднєва" Анотація: комбінований урок з теми "Розв’язування вправ. Контрольна робота з теми "Функції, їх властивості та графіки "", з метою перевірити якість засвоєння студентами основних понять і властивостей теми, виявити рівень вмінь і навичок застосування їх на практиці.
Перегляд файлу

Тема заняття: Розвязування вправ. Контрольна робота.

Мета заняття: перевірити якість засвоєння студентами основних понять і властивостей теми, виявити рівень вмінь і навичок застосування їх на практиці; розвивати пізнавальну активність студентів, логічне мислення, розвивати техніку обчислень, творчу та розумову активність, виховувати впевненість у своїх силах, самостійність; виховувати пізнавальний інтерес до предмета, позитивну мотивацію до навчання, швидкість реакції.

Тип заняття: комбінований

Обладнання: тестові завдання.

Література:

1. Алгебра і початки аналізу. Підручник для 11 кл. загальноосвітніх навчальних закладів, М.І. Шкіль, З.І. Слєпкань, О.С. Дубинчук. – К.: Зодіак – ЕКО, 2002, - 272 с.

2. Алгебра і початки аналізу: Підручник для 10-11 кл. загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Освіта, 2006. – 255с.

План

I. Організація початку заняття.

II.  Актуалізація опорних знань:

1) перевірка домашнього завдання;

2) фронтальне усне опитування;

3) тестування.

III. Контрольна робота

IV. Підведення підсумків заняття.

V. Домашнє завдання.

Хід заняття

 

I. Організація початку заняття.

II.  Актуалізація опорних знань

1) контрольні запитання до теми функції,їх властивості та графіки:

  • Що таке функція?
  • Яка функція називається зростаючою?
  • Яка функція називається спадною?
  • Яка функція називається парною? Яка непарною?
  • Яка функція називається оберненою?

2) тестові завдання

1 варіант

1. Функція задана формулою . Тоді дорівнює:

А

Б 

В

Г

Д

2. Областю визначення функції є:

A

Б

В

Г

Д

 

3. Нулями функції у = х2 – 8х + 16 є:

А

Б

В

Г

Д

0; 4

4

-4; 4

-2; 2

-8; 8

4. Серед наведених графіків зазначте графік функції .

5. Непарною є функція:

А

Б 

В

Г

Д

6. Для побудови графіка функції у=(х+1)3, необхідно виконати:

A

Б

В

Г

Д

Паралельне перенесення графіка функції у=х3 на 1 одиницю вправо

Розтягнення рафіка функції у=х3 вздовж осі Ох у 3 рази

Симетричне відображення графіка функції у=х3 відносно осі Оу

Паралельне перенесення графіка функції у=х3 на 1 одиницю вгору

Паралельне перенесення графіка у=х3 на 1 одиницю вліво

 

Завдання 7 передбачає встановлення відповідностей.

До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ доберіть один рядок, позначений БУКВОЮ і поставте позначки у бланку відповідей на перетині відповідних рядків (цифри) і колонок (букви).

 

7. Встановіть за графіком функції її основні властивості.

1. Функція зростає на:                                А. (-2; 4)

2. Функція спадає на:                                  Б. (-2; 6)

3. f(x)>0 на:                                                  В. (1; 6)

4. f(x)<0 на:                                                  Г. (-2; 1)(6; 9)

                                                                      Д. (4; 9)

            А       Б       В        Г        Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 варіант

1. Функція задана формулою . Тоді дорівнює:

A

Б

В

Г

Д

 

 

 

 

2. Областю визначення функції є:

А

Б 

В

Г

Д

 

3. Нулями функції є:

A

Б

В

Г

Д

-0,25; -1

0,5; -1

-1; 4

0; 3

-6; 8

 

4. Серед наведених графіків зазначте графік функції .5. Парною є функція:

А

Б 

В

Г

Д

6. Для побудови графіка функції у=2х2 необхідно виконати:

A

Б

В

Г

Д

Стиснення графіка функції  у=х2 вздовж осі Оу у 2 рази

Паралельне перенесення графіка функції  у=х2 вздовж осі Оу на 2 одиниці

Стиснення графіка функції  у=х2 вздовж осі Ох у 2 рази

Паралельне перенесення графіка функції  у=х2 вгору на 2 одиниці

Розтягнення графіка функції  у=х2 вздовж осі Оу у 2 рази

 

Завдання 7 передбачає встановлення відповідностей.

До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ доберіть один рядок, позначений БУКВОЮ і поставте позначки у бланку відповідей на перетині відповідних рядків (цифри) і колонок (букви).

 

7. Встановіть за графіком функції її основні властивості.

1. Функція зростає на:                                А. (-6; 3)

2. Функція спадає на:                                  Б. (-2; 3)

3. f(x)>0 на:                                                  В. (-4; 1)

4. f(x)<0 на:                                                  Г. (-6; - 4)(1; 3)

                                                                      Д. (-6; -2)

            А       Б       В        Г        Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповіді

Завдання

1

2

3

4

5

6

7

І варіант

В

Д

Б

В

А

Д

1-В; 2-Г; 3-Д; 4-А

ІІ варіант

Б

Г

Б

Б

Г

А

1-Г; 2-В; 3-Д; 4-Б

 

 

 

 

III. Контрольна робота

IV. Підведення підсумків.

V. Домашнє завдання

Виконати завдання протилежного варіанту з тестових завдань.

 

Контрольна робота з тами: «Функції, їх властивості та графіки»

           1 варіант                                                               2 варіант                                       

1. Знайдіть значення функції:

    у точках 1; -1; 3.                                            у точках 5; 14; 30.

Відповідь: f(1)=0;  f(-1)=2;  f(3)=2/3.                                       Відповідь: f(5)=0; f(14)=3; f(30)=5

 

2. Знайдіть область визначення функції :

а)                                                  а)  ;         

Відповідь: D(у)=(-;-2][l;+)                         Відповідь: D(y)=(-∞;-4]U[-3;+∞).

б)                                                              б)

Відповідь: D(у) = [3;+).                                          Відповідь: D (y)=

3. Дослідіть на парність і непарність функцію

         

                                 Розв’язання:

а) Через те, що D(f)=R i

-непарна.

б)  Через те, що D(f)=R i

то    парна.

4.  Побудуйте в одній системі координат графіки функцій:

;                                                                  

1

 

doc
Додано
28 січня 2019
Переглядів
5293
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку