Урок "Розв'язування вправ. Самостійна робота"

Про матеріал
Конспект уроку по темі "Розв'язування вправ. Самостійна робота". Метою якого є формування в учнів уміння розв’язувати рівняння, знаходити арифметичні корені чисел, визначати значення змінних при яких вираз має зміст, будувати графіки систем рівнянь.
Перегляд файлу

Життя  чудове  лише  двома  речами:

   вчитися   математики   і навчати математики. 

Ф. Гаусс

Тема уроку: Розв’язування вправ. Самостійна робота.

Мета уроку.

Навчальна. Формувати в учнів вміння розв’язувати рівняння, знаходити арифметичні корені чисел, значення змінних при яких вираз має зміст, будувати графіки систем рівнянь .

Розвиваюча. Інтелектуальний розвиток учнів, розвиток логічного мислення, пам’яті, уваги, інтуїції, уміння аналізувати, робити умовиводи за аналогією.

Виховна: виховання акуратності записів, чіткості й точності думки, працелюбства, наполегливості, алгоритмічної культури.

Тип уроку: урок формування вмінь і навичок .

Методи і прийоми. Робота в парах, завдання на випередження.

 

 

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.

1. 3 учні середнього ряду виконують на дошці відповідно №№402(3),404(1),406(1). Їх перевіряє ще 1 учень ( вибраний вчителем) середнього ряду.

2.Робота в парах.

Завдання для учнів, які сидять в першому ряду.

Кожна пара (2 учні за однією партою)  отримує   карточку. Карточки у всіх учнів ряду однакові. Із даної карточки перший учень виписує всі вирази, які мають зміст при х0,а другий всі вирази, які мають зміст при х0.

Потім порівнюють свої результати, якщо є вираз , які записаний в обох, то звертаються до учнів , які сидять за ними. Якщо  ці учні можуть пояснити, якою буде правильна відповідь – то пояснюють, а ні –звертаються до учнів, які сидять за ними і виясняють відмінності даного завдання і свої….Учні із останньої парти звертаються до учнів першої парти. Після опрацювання результат оголошує пара першої парти

Вирази.

Завдання для учнів, які сидять в  третьому ряду.

Кожна пара (2 учні за однією партою)  отримує   карточку. Карточки у всіх учнів ряду однакові. Із даної карточки перший учень виписує всі рівняння, які мають розв’язки, а другий всі рівняння, які не мають розв’язків. Потім порівнюють свої результати, якщо є рівняння , які записані в обох, то звертаються за допомогою до учнів , які сидять за ними. Якщо  ці учні можуть пояснити, якою буде правильна відповідь – то пояснюють, а ні –звертаються до учнів, які сидять за ними і виясняють відмінності даного завдання і свої. Учні із останньої парти звертаються до учнів першої парти. Після опрацювання результат оголошує пара першої парти

Рівняння.

ІІ. Розв’язування вправ.

1.Колективно № 407.

2.№408, (перед виконанням завдання варто запропонувати учням записати формули квадрата суми і квадрата різниці двох чисел).

3. Якщо виникнуть труднощі, то запропонувати підказку.

 Підказка . Визначте спочатку при яких значеннях кожен вираз  буде мати зміст!!!

 №411

ІІІ. Самостійна робота

1 варіант

1.( 1 бал).Не виконуючи побудови графіка функції , визначте через які із заданих точок проходить даний графік:

А(-1,2;1,44); В(0;1); С(-; Р(0,1;0,1).

2.(2 бали).Обчисліть:

3. (2 бали).Розв’яжіть рівняння:(4х-7)²=64

4.(3,5 бали).Побудуйте графік функції:

 

У=

 

5.(3,5 бала).Знайдіть значення виразу.

2 варіант

1.( 1 бала).Які із виразів мають зміст:

2.(2 бала).Обчисліть:

3. (2 бали). Розв’яжіть рівняння :( 5х-7)²=81.

4. ( 3,5  бала) Побудуйте графік функції:

 

У=

 

5.( 3,5  бала).Знайдіть значення виразу.

IV.Домашня робота

Повторити «Натуральні числа», «Цілі та раціональні числа»

Випереджувальне завдання: Прочитати  п 13 (ст100-103) і дати відповіді на запитання:

  1. Як називаються числа, які не є раціональними?
  2. Навести приклади ірраціональних чисел
  3. Яку множину утворюють раціональні та  ірраціональні числа?

1

 

doc
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 2. Квадратні корені. Дійсні числа
Додано
13 лютого 2020
Переглядів
2461
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку