Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Урок "Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені"

Про матеріал
Урок по темі "Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені". Метою якого є ознайомлення з правилами внесення під знак кореня і винесення з-під знаку кореня множників; формування вмінь спрощувати вирази з коренями, скорочувати дроби, що містять корені; звільнятися від ірраціональності в знаменнику дробу. Використано методи і прийоми: вправа «Заповніть пропуски», метод «Ажурна пилка», рефлексія.
Перегляд файлу

Особисто я завжди готовий вчитися, хоча не завжди люблю, коли мене вчать.

    Уінстон Черчилль

БУДЬ СЬОГОДНІ ВЧИТЕЛЕМ САМ

Тема  уроку.

Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені

Мета уроку.

Навчальна: ознайомитися з правилами внесення під знак кореня  і винесення  з-під знаку кореня множників; формування вмінь спрощувати вирази з коренями, скорочувати дроби, що містять корені;звільнятися від ірраціональності в знаменнику.

Розвиваюча: інтелектуальний розвиток учнів, розвиток логічного мислення, пам’яті, уваги, інтуїції, уміння аналізувати, робити умовиводи за аналогією.

Виховна: виховання акуратності записів, чіткості й точності думки, працелюбства, наполегливості, алгоритмічної культури.

Тип уроку: УРОК ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ
Методи і прийоми: Вправа «Заповніть пропуски», метод «Ажурна пилка», рефлексія.

Хід уроку

І.  Організація класу.

ІІ. Актуалізація і корекція опорних понять та уявлень.

1.Вправа «Заповніть пропуски»

На дошці зроблено записи із пропусками([ ]).  3 учням  необхідно заповнити пропуски.

Завдання 1.Згідно властивостей арифметичного квадратного кореня.

                                

                             

Завдання 2. Використання формул і правил множення.

             

                  

Завдання 3.

III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку.

Ми з вами вивчили поняття арифметичного квадратного кореня, навчилися використовувати властивості арифметичного квадратного кореня для  знаходження значень виразів та розвязування рівнянь. Сьогодні на уроці ми продовжимо працювати з  квадратними коренями, зокрема, здійснювати  тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені. Запишіть тему уроку: «Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені».На даному уроці ви самі станете вчителями. Ви маєте навчитися вносити множник під знак кореня, виносити множник з-під знаку кореня, спрощувати вирази, розкладати вирази на множники, скорочувати дроби, звільнятися від ірраціональності. Кожен з вас зараз отримає картку самооцінки. Підкресліть одну із фігурок, яка вкаже на ваш настрій і рівень ваших знань на початку уроку.

IV. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Сьогодні, ви учні, а взавтра кожен з вас обере певну життєву дорогу, певну - професію. І якою б вона не була сподіваюся знання, отримані вами на уроках математики стануть вам корисними. А саме головне, що ви візьмете з цього уроку – це вміння вчитися самостійно і використовувати отриману інформацію для навчання інших. А такі здібності є необхідними в житті і подальшій вашій роботі, якою б вона не була.

V. Сприймання нового матеріалу та його усвідомлення.

Метод «Ажурна пилка».

Учні об’єднуються в 5 груп, обирають головуючого, тайм-кіпера (той, хто слідкує за часом) і кожен учень отримує свій номер в групі.

Робота в домашній групі 15 хвилин.

Завдання 1 групи.

1. Опрацювати матеріал п 16 (ст.122-124) , приклади 1-2.

2. Виконати  №499(1,3,7,9), №502(3,5,9,11).

Завдання 2 групи.

1. Опрацювати матеріал п 16 (ст.122-124) , приклади 3.

2. Виконати  №504(3), №506(1,3), №511(1,3),513(1,3,9).

Завдання 3 групи.

1. Опрацювати матеріал п 16 (ст.123), приклад 4.

2. Виконати  №519(1,3,5,7,9,11,13).

 

Завдання 4 групи.

1. Опрацювати матеріал п 16 (ст.122-124) , приклад 5.

2. Виконати  №521(1,3,5,7,9,11).

Завдання 5 групи.

1. Опрацювати матеріал п 16 (ст.124), приклад 6.

2. Виконати  №517(1,3,5,7),№532(1,3,6).

При виконанні завдань в домашніх групах учні можуть просити допомогу у вчителя.

Робота в експертній групі(10-15 хвилин).

Проходить об’єднання вчителем у експертну групу таким чином:

Учні номери яких співпадають з номером групи залишаються на своїх місцях.

Решту учнів займає положення в групі номер якої співпадає з їх номером в домашній групі.

Учні діляться набутими знаннями і показують приклади із  виконаних завдань.

VI. Узагальнення та систематизація набутих знань.

Перевір себе сам і оціни свої знання.

 Критерії оцінювання: 2 бали  виконав правильно, 1 бал – частково  або з підказкою, 0 – не правильно. Оцінка буде виставлена по бажанню учня.

Завдання для учнів із номером 1 та картка самооцінки

№1

Прізвище, ім’я:________________________

Початок уроку:

Картка самооцінки.

Завдання

Бали

№499(2) (підказка ст.122, приклад1)

 

№502(10) (підказка ст.122, приклад2)

 

№506(4) (підказка ст.123, приклад3)

 

№521(4) (підказка ст.123, приклад5)

 

№532(5) (підказка ст.123, приклад6)

 

№519(8) (підказка ст.123, приклад4)

 

Загальна кількість балів

 

 

Завдання для учнів із номером 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання для учнів із номером 3 та картка самооцінки

№3

Прізвище, ім’я:________________________

Початок уроку:

Картка самооцінки.

Завдання

Бали

№502(8) (підказка ст.122, приклад2)

 

№511(2) (підказка ст.123, приклад3)

 

№519(4) (підказка ст.123, приклад4)

 

№521(6) (підказка ст.123, приклад5)

 

№532(2) (підказка ст.124, приклад6)

 

№499(11) (підказка ст.122, приклад1)

 

Загальна кількість балів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання для учнів із номером 4

№4

Прізвище, ім’я:________________________

Початок уроку:

Картка самооцінки.

Завдання

Бали

№502 (4) (підказка ст.122, приклад2)

 

№511(4) (підказка ст.123, приклад3)

 

№519(2) (підказка ст.123, приклад4)

 

№521(10) (підказка ст.123, приклад5)

 

№533(2) (підказка ст.124, приклад6)

 

№499(12) (підказка ст.122, приклад1)

 

Загальна кількість балів

 

 

 

 

Завдання для учнів із номером 5

№5

Прізвище, ім’я:________________________

Початок уроку:

Картка самооцінки.

Завдання

Бали

№499(10)) (підказка ст.122, приклад1)

 

№513(7) (підказка ст.123, приклад3)

 

№503(7) (підказка ст.122, приклад2)

 

№519(12) (підказка ст.123, приклад4)

 

№533(4) (підказка ст.124, приклад6)

 

№521(12) (підказка ст.123, приклад5)

 

Загальна кількість балів

 

 

 

 

 

 

 

 

VII. Підсумки уроку.

Рефлексія. В картках самооцінки підкресліть зображення, яке виражає ваші знання та ваш настрій в кінці уроку.

Виставлення оцінок.

VIII. Домашнє завдання.

Вивчити п 16(ст.122-124) №501(8-12),№505, №514(5-8).
 

doc
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 2. Квадратні корені. Дійсні числа
Додано
13 лютого
Переглядів
132
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку