23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Урок "Розв'язуваня тригонометричних рівнянь".

Про матеріал

Урок повторення, систематизації і розширення знання

розв'язування тригонометричних рівнянь. Формування компетентностей: предметна компетентність:повторити навчальний матеріал із теми " Тригонометричні функції та їхні властивості", відтворити вміння розвя'зувати задачі із цієї теми,

ключові компетентності: спілкування державною мовою-грамотно висловлюватисярідною мовою,чітко, лаконічно та зроруміло формулювати думку;

ініціативність і підприємливість-генерувати нові ідеї, аргументувати свою позицію

Перегляд файлу

Конспект уроку з алгебри

 

Тема: Розв'язуваня тригонометричних рівнянь.

 

Мета: Повторити, систематизувати і розширити знання

            про розв'язування тригонометричних рівнянь

 

 

Виховувати: увагу, зосередженість, старанність.

Основні завдання психосоціального розвитку:

Розвивати: логічне мислення,

    довготривалу пам'ять,

    уяву,

   творчі здібності

 

Передбачувані результати навчального заняття:

Знати: формули для знаходження коренів тригонометричного 

                     рівнянн;

                     означення тригонометричного рівняння формули

                     перетворень тригонометричних виразів

Вміти використовувати отриману інформацію у вигляді вправ, завдань, формул,

     графіків

Розвивати: точність, логічність математичної мови, творчість,

                          власну думку

 

Організація навчальної діяльності:

  1. Загальні методи навчання: демонстративний, евристичний, пошуковий, алгоритмичний.
  2. Методи викладання: стимулюючий, спонупаючий, інструктивний.
  3. Методи виявлення знаньучнів: усний, письмовий.
  4. Форми організації навчального процесу: фронтальна, групова, індивідуальна.
  5. Методи роботи учнів: частково – пошуковий, пошуковий, творчий.
  6. Етапи виявлення знань: попереднє, індивідуальне, первинне.

 

Розв'язування простої, але не зовсім стандартної задачі може вимагати деякого напруження, зате натомість дає відчути тріумф.

(За Д. Пойа)


Хід уроку

 

І   Рефлексія настрою та готовності до заняття.

 

ІІ  Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і завдання

     навчального заняття.

 

ІІІ Повторення основних теоретичних моментів навчального

      матеріалу

 

Складаємо довідник

 

                                                       

                                               

                

 

ІV Повторення основних способів розв'язування завдань:

 

,

,

,

,

 

V Виконання завдань, різних за характером:

 

№ 445(а) – збірник завдань, підвищенний рівень.

()

 

Заміна:

; 

  1.       

Розв'язків не існує

  1.       

 

,

,

 

2.    

 

                                                                 

                                       

                                              

,                                         ,

 

 

3. № 529(б) (поглиблений рівень)

                                         (синтет.)

                                   

,

,

,

 

4.   

                               Як звільнитися від кореня?

                                                                        піднести до квадрату

                                        

                                  

                                                       ,

,

 

5. Самостійно:

Заміна:

                                               ;      ;    

                                                        

                                                                         не має розв'язків

,

Відповідь: ,

 

6.                                                         7.  

                                                            

                                                       Заміна:

Д=1; ;

,

 

№ 58 (28)

Індивідуальні завдання: завдання на картках

 

 

 

Підсумки. Рефлексія.

Д/з: Повторити пп. 12, 13. № 59 (24-26), № 60(1)

doc
До підручника
Алгебра і початки аналізу (академічний рівень) 10 клас (Нелін Є.П.)
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
283
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку