УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК № 24. КОНТРОЛЬНИЙ ПИСЬМОВИЙ ТВІР-ОПОВІДАННЯ НА ОСНОВІ ПОБАЧЕНОГО, українська мова, 6 клас

Про матеріал
Урок № 111 УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК № 24. КОНТРОЛЬНИЙ ПИСЬМОВИЙ ТВІР-ОПОВІДАННЯ НА ОСНОВІ ПОБАЧЕНОГО, українська мова, 6 клас Мета: оцінити рівень сформованості мовленнєво-комунікативних умінь шестикласників складати твори-оповідання на основі побаченого, навички усвідомлення теми й основної думки; розвивати увагу, логічне та образне мислення, удосконалювати культуру писемного мовлення. Тип уроку: урок розвитку комунікативних умінь і навичок.
Перегляд файлу

Урок № 111 УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК № 24. КОНТРОЛЬНИЙ ПИСЬМОВИЙ ТВІР-ОПОВІДАННЯ НА ОСНОВІ ПОБАЧЕНОГО, українська мова, 6 клас

Мета: оцінити рівень сформованості мовленнєво-комунікативних умінь шестикласників складати твори-оповідання на основі побаченого, навички усвідомлення теми й основної думки; розвивати увагу, логічне та образне мислення, удосконалювати культуру писемного мовлення.

Тип уроку: урок розвитку комунікативних умінь і навичок.

 

ХІД УРОКУ

 

I. Організаційний момент

 

II. Ознайомлення учнів з темою, метою і завданнями уроку

 

III. Підготовка до складання твору-оповідання на основі побаченого

Подумати і дати відповіді на питання:

  • Що називається оповіданням?
  • У якому стилі пишуться оповідання?
  • Які типи мовлення використовують під час побудови оповідання?
  • Що є основою будь-якого оповідання (розповідь про одну подію з життя персонажа)?
  • Які композиційні елементи є для оповідання обов’язковими?

 

Робота над зв’язним висловлюванням

Прочитати твір-оповідання вашої ровесниці на основі побаченого. Визначити зав’язку, кульмінацію й розв’язку.

ЇЖАЧОК

Осінньої днини ми з родиною виїхали до лісу, щоб помилуватися краєвидами, удихнути свіжого повітря, послухати прощальні пісні птахів.

Вийшовши на галявинку, ми побачили, що у купі листя щось ворушилося. Коли підійшли ближче, то побачили, що їжачок, мабуть, шукав гриби. Відчуваючи присутність людини, він спочатку згорнувся у клубок, почекавши хвилинку-другу, швидко побіг у протилежний бік. На його голочках залишилися зелено-жовте листя, з яким він був схожий на колобка.

Ми довго будемо пам’ятати лісового мешканця, котрий, напевно, зробив великі запаси на зимівлю.

 

Добір назви для майбутнього твору-оповідання.

Пригадати який-небудь випадок, свідком якого ви були, який можна покласти в основу оповідання.

Складання простого (або складного) плану майбутнього оповідання.

IV. Написання твору-оповідання на основі побаченого

Скласти письмовий твір-оповідання на основі побаченого, дотримуючись самостійно складеного плану.

V. Домашнє завдання

Скласти й записати оповідання на тему «Випадок у моєму житті, який я ніколи не забуду».

 

docx
Додано
26 травня 2019
Переглядів
4184
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку