22 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити урок цікавим: перевірені лайфхаки

Урок розвитку мовлення на тему:" Іграшки "

Про матеріал

На уроці використанні вправи для розвитку дрібної та загальної моторики ,артикуляційні та голосові вправи, загадки , ігри " Відгадай хто я " " Скажи правильно " " Чи уважний ти ?" " Домалюй " " Що зайве" " Де чия іграшка"

Перегляд файлу

 

Тема: Іграшки.

Мета: Розвивати звязне мовлення, увагу, мислення,  збагачувати словниковий запас учня, виховувати бережливе ставлення до іграшок.

Корекційна мета: корекція звуковимови, розвиток дрібної та загальної моторики.

Обладнання: іграшки, предметні малюнки,’’Енциклопедія для найменших”.

Хід уроку:

І. Організаційна частина.

ІІ. Підготовчі вправи.

а) Артикуляційні вправи.                                            в) Гра «Хто зайвий, що зайве?»         

D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ШКОЛА\Рисунок2.jpg                          D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ШКОЛА\Новая папка\Рисунок5.jpg                D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ШКОЛА\Новая папка\Рисунок21.jpg

                                              б) Голосові вправи.

 

ІІІ. Повідомлення теми уроку.

-Збери намистинки.

р і ш и г а к –іграшки.

-Отже, яка тема нашого уроку? 

D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\index (2).jpg
ІV.Робота над новим матеріалом.                                                                                                       а)Робота за малюнками.

 

-Розглянь малюнки. Які предмети на них зображені? Які іграшки в тебе є?

б)Опрацювання статті в «Енциклопедії для найменших»(с.66-67).Читання тексту учнем.

 в)Розповідь вчителя про іграшки (сучасні і  народні). Розгляд ілюстрованого матеріалу.

D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\index.jpg

г)Гра «Відгадай хто я?»(із зав’язаними очима дістати із мішечка іграшку і назвати її).

д)Гра «Скажи правильно».

Кораблик, якщо він зроблений з паперу-паперовий. Скажи правильно і запиши.

1)Кубик з пластмаси-пластмасовий кубик.

2)Коник з глини-…..

3)М’ячик з гуми-.....

4)Будиночок із соломи-…..

5)Мотузочка з трави-….

6)Машинка з дерева-….

е)Гра «Плесни в долоні, коли почуєш назву іграшки».

Фортепіано, м’ячик, дзиґа, повітряні кульки, скакалка, машинка, кубики, куртка,

прапорець, парта, лялька.

є)Гра «Чи уважний ти?» Розглянь малюнки «неуважного художника». Що він забув до-

 D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ЦАРУК\20171106_112420.jpgмалювати іграшкам?

ж)Загадка.        Б’ють-не плаче, вгору скаче,-

                            І ніхто, йому одначе,

                           Не сказав хоч раз «пробач»

                           Бо на те і є він…..(м’яч)

з) Гра «Домалюй». -Який м’яч треба покласти на полицю?

D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ШКОЛА\Новая папка\20171103_130728.jpg


                                                         

и)Гра «Що зайве?» У кожному з цих рядків є один зайвий предмет. Знайди D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ШКОЛА\Новая папка\20171103_130736.jpgйого.

і) «Розвивайка». Знайди на малюнку 2 однакові мотрійки. Обведи їх. D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ШКОЛА\Новая папка\20171103_130715.jpg

 

ї)Гра «Де чия іграшка?». Знайди улюблену іграшку кожного героя. Обведи лінії олівцями різних кольорів.  

D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ШКОЛА\Новая папка\20171103_130702.jpg

й)Вірш.       Не вгадать тобі нізащо,

                     котра з іграшок найкраща!      

                    -Знаю! Трактор заводний!

                    -Зовсім ні!

                    -Електрична залізниця!

                    -Помилився!

                    -Ну, тоді це пароплав!

                    -Не вгадав!

                    -Зрозуміло :це-літак!

                    -Знов не так.

                  Добре відповідь я дам:

                  Та яку зробив ти сам! D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ШКОЛА\Новая папка\Рисунок61.jpg

к)Загадка. Не ходжу я, а скакаю,

                  Бо нерівні ноги маю.

D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ЦАРУК\index.jpg
                   Через поле навмання

                   Перегнав би я коня.

                   Я страшенний боягуз,

                   Всіх на світі я боюсь.(Заєць).

ІV. Практична робота.

Виготовлення зайчика із сірого цупкого паперу. 

D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ЦАРУК\20171106_111045.jpg

V.Підсумок уроку.        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 жовтня 2018
Переглядів
239
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку