19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Урок розвитку мовлення на тему:" Мешканці морів та океанів ".

Про матеріал
  • Урок розвитку зв'язного мовлення на тему : " Мешканці морів та океанів " проведений з дитиною з особливими потребами. На уроці використані вправи для розвитку артикуляції , для корекції звуковимови , розвитку уваги , мислення , дрібної моторики.
Перегляд файлу

Тема: Мешканці морів та океанів.

Мета: закріплювати знання  учня про мешканців морів та океанів, розвивати зв’язне мовлення, виховувати любов до природи, тваринного світу.

Корекційна мета: розвиток артикуляції, корекція звуковимови, розвиток вміння відповідати на запитання, розвиток уваги, мислення, дрібної моторики.

Обладнання: ілюстрований матеріал, ,,Енциклопедія для найменших», матеріал для підготовчих  вправ,  загадки, ігри, кросворди, презентація «Мешканці морів та океанів».

                                            Хід уроку:

1.Організаційна частина.

2.Підготовчі вправи.

А)Артикуляційні вправи.(«Жабка», «Бублик», «Неслухняний язичок».) D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ЦАРУК\SAM_0034.JPGD:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ЦАРУК\SAM_0035.JPGD:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ЦАРУК\SAM_0036.JPG

 «Жабка»                                        « Бублик»                               « Неслухняний язичок»

Б)Голосові вправи.( «Гірка», «Кольорові клубочки».)

           D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ЦАРУК\SAM_0051.JPG                                                  D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ЦАРУК\SAM_0050.JPG

    «Кольорові клубочки»                                                     « Гірка»

В) Чистомовка.

Ящ-ящ-ящ-на гачку лящ.

Ак-ак-ак-червоний, мов рак.

Ась-ась-ась-у мене карась.

Аха-аха-аха-повзе черепаха.

Ула-ула-ула-зубата акула.

Г)Гра «Спіймай звук «Р»

Рак ранесенько проснувся,

В черевички гарні взувся,

І без тата і без мами

Прогулявся між корчами.

Срібна рибка пропливала,

Вона рака не впізнала.

Рак розсердився, роззувся

І додому повернувся.

 

3.  Повідомлення теми уроку.

А)Гра «Прочитай за стрілочкою». D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ШКОЛА\Новая папка\20171103_131802.jpg

М ш а ц к а і т      е к н і о е н в    морів.

Б)Сьогодні на уроці ми будемо милуватися красою підводного царства-помандруємо до морських глибин, щоб познайомитись із його мешканцями.

4. Робота над новим матеріалом.

А)Розповідь вчителя.

-У глибинах морів і океанів мешкає багато різних видів  риб, крабів ,восьминогів, молюсків. Великі  і  маленькі, сміливі  і  боязкі, яскраві  і непомітні. Такі  схожі  і  такі  різні. В  заростях  водоростей і коралових  рифів плавають яскраві, неначе метелики, риби. Та й назви у них дивовижні: риба-клоун, риба-меч, морський їжак, електричний скат,  морський півник, морські та ламані зірки.                                                                                            Перегляд презентації «Мешканці морів та океанів».

          D:\мешканці морів\конь.jpg         D:\мешканці морів\image-4454.jpeg

Б) Гра «Спіймай морську тварину.»

Ведмідь, дельфін, морський  їжак, заєць, краб, кріт, камбала, морська зірка, вовк, морський коник, лось, білка, риба-голка, медуза.

В)Зашифровка « Медузи»(прочитай за  стрілочкою).

D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ШКОЛА\Новая папка\20171103_131820.jpg

Г)Гра «Хто зайвий».(Знайди тих тварин, які не живуть у морі.)  

D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ШКОЛА\Новая папка\20171103_131049.jpgD:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ШКОЛА\Новая папка\Рисунок36.jpg

Д)Читання тексту «Кальмар».

D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ШКОЛА\Новая папка\20171103_131910.jpg-Зараз ти прочитаєш невеличкий текст і дізнаєшся ,кого вважають чемпіоном плавання. Що ти запам’ятав про нього?

 

Е)Гра «Злови рибку.» Я знаю, що ти любиш ловити рибу, а тому хочу перевірити чи відгадаєш, хто спіймався на гачок.(Загадки про риб.)

Є)Фізкультхвилинка.

Серед нашого ставка плава риба ось яка!

Он, дивись, її хвостисько, ось і паща і зубиська!

Не пливіте ,гуси близько !

Ж)Розмальовка. Обведи контури малюнків і ти дізнаєшся , хто ховається на сторінці. Як називаються ці тварини? Що ти знаєш про кита ?

D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ШКОЛА\Новая папка\20171103_131854.jpg

з)Читання деформованого тексту «Кит.»

D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ШКОЛА\Новая папка\20171103_131953.jpg

-Що ти запам’ятав про кита? Який найбільший серед них?

и)Читання вчителем тексту  «Від чого загинули кити?»

-Від чого загинули тварини? Чи правильно зробили хлопчики ? Чому потрібно оберігати китів? Як називається книга, до якої заносять тварин і рослин, яких дуже мало, або які вимирають?

і)Пальчикова гімнастика.

D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ЦАРУК\SAM_0056.JPG                          D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ЦАРУК\SAM_0057.JPG

«Повітряні щиглики»                                               « Павучок»

ї) Аплікація «Рибки.»

 

D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ЦАРУК\20171106_110827.jpg

5. Підсумок уроку.

docx
Додано
27 жовтня 2018
Переглядів
292
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку